تاریخ انتشار
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۲۶۸۳۶

تفاهم‌نامه اداره کل کار و اتاق تعاون استان

۰
تفاهم‌نامه اداره کل کار  و اتاق تعاون استان
کبنا ؛تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و اتاق تعاون استان به منظور برون‌سپاری و تصدی‌گری‌های دولت صورت گرفت.
به گزارش کبنا، در این تفاهم‌نامه، اجرای پروژه‌ها و توانمندسازی تعاونی‌ها، برگزاری مجامع، ثبت و تغییرات شرکت‌ها و اتحادیه‌ها، حل اختلاف تعاونی‌ها، بازرسی و حسابرسی تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها بررسی شد.
در این نشست پروانه نیکمرام، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدی، رئیس اتاق تعاون و ارمغانی مدیر تعاون حضور داشتند. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کردند: که اداره کل و اتاق تعاون استان در کنار هم می‌توانند کمک شایانی به تعاونی‌های مشکل‌دار کنند و ان‌شاءالله با واگذاری این وظایف به اتاق تعاون شاهد رضایت‌مندی تعاون‌گران باشیم و از اتاق تعاون انتظار داریم بازدیدها و بررسی مشکلات تعاونی‌ها را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.
رئیس اتاق تعاون در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های مجموعه اداره کل تعاون استان و خانم نیکمرام عنوان کرد: از روز اول کار خود در اتاق، تمام تلاش خود را جهت ارتقاء اتاق و تعاونی به کار گرفتم و ان‌شاءالله در کنار اعضاء هیئت رئیسه و اداره کل پیگیر جدی مشکلات تعاونگران خواهیم بود.
اتاق تعاون با حضور اعضاء هیئت رئیسه جدید توانسته کاملاً اتاق را متحول و یک بازوی توانمند برای تعاونی‌ها به وجود بیاورد.
در مدت یک سال گذشته با کمک دادگستری استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان توانستیم اختلافات زیادی در بخش تعاون را حل و فصل نماییم.
در این جلسه، ارمغانی ضمن تشکر از اعضاء هیئت رئیسه اتاق تعاون، نوید همکاری بیش از پیش را دادند و با توجه به سیاستهای دولت، نهایت همکاری و تعامل را با اتاق تعاون خواهند داشت.
همچنین ایشان خواستار بررسی و بازدید نماینده اداره کل و اتاق تعاون از تعاونی‌های مشکل‌دار شدند تا بتوان در صورت امکان بخشی از مشکلات سر راه تعاونگران را حل نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1