کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تفاهم‌نامه اداره کل کار و اتاق تعاون استان

2 آبان 1399 ساعت 15:14

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و اتاق تعاون استان به منظور برون‌سپاری و تصدی‌گری‌های دولت صورت گرفت.


تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و اتاق تعاون استان به منظور برون‌سپاری و تصدی‌گری‌های دولت صورت گرفت.
به گزارش کبنا، در این تفاهم‌نامه، اجرای پروژه‌ها و توانمندسازی تعاونی‌ها، برگزاری مجامع، ثبت و تغییرات شرکت‌ها و اتحادیه‌ها، حل اختلاف تعاونی‌ها، بازرسی و حسابرسی تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها بررسی شد.
در این نشست پروانه نیکمرام، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدی، رئیس اتاق تعاون و ارمغانی مدیر تعاون حضور داشتند. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کردند: که اداره کل و اتاق تعاون استان در کنار هم می‌توانند کمک شایانی به تعاونی‌های مشکل‌دار کنند و ان‌شاءالله با واگذاری این وظایف به اتاق تعاون شاهد رضایت‌مندی تعاون‌گران باشیم و از اتاق تعاون انتظار داریم بازدیدها و بررسی مشکلات تعاونی‌ها را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.
رئیس اتاق تعاون در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های مجموعه اداره کل تعاون استان و خانم نیکمرام عنوان کرد: از روز اول کار خود در اتاق، تمام تلاش خود را جهت ارتقاء اتاق و تعاونی به کار گرفتم و ان‌شاءالله در کنار اعضاء هیئت رئیسه و اداره کل پیگیر جدی مشکلات تعاونگران خواهیم بود.
اتاق تعاون با حضور اعضاء هیئت رئیسه جدید توانسته کاملاً اتاق را متحول و یک بازوی توانمند برای تعاونی‌ها به وجود بیاورد.
در مدت یک سال گذشته با کمک دادگستری استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان توانستیم اختلافات زیادی در بخش تعاون را حل و فصل نماییم.
در این جلسه، ارمغانی ضمن تشکر از اعضاء هیئت رئیسه اتاق تعاون، نوید همکاری بیش از پیش را دادند و با توجه به سیاستهای دولت، نهایت همکاری و تعامل را با اتاق تعاون خواهند داشت.
همچنین ایشان خواستار بررسی و بازدید نماینده اداره کل و اتاق تعاون از تعاونی‌های مشکل‌دار شدند تا بتوان در صورت امکان بخشی از مشکلات سر راه تعاونگران را حل نماید.
 


کد مطلب: 426836

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426836/تفاهم-نامه-اداره-کل-کار-اتاق-تعاون-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1