تاریخ انتشار
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۲۶۸۳۳
درخطبه‌های نمازجمعه چیتاب مطرح شد

دردمندتر از کرونا کوچک شدن سفره‌های مردم است

۳
دردمندتر از کرونا کوچک شدن سفره‌های مردم است
کبنا ؛به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید فرج اله پژمان درخطبه های نمازجمعه ( ۲ آبـان 99) کبگـیان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: انفاق مال دردنیاذخیره قبرقیامت وباقیات الصالحاتی است که انسان خاصه دراین زمان ازآن غافل است.
وی تصریح کرد: انسان غافل ازانقاق زمانی دست به دامن اموالش می‌شود، که در دست و ارثش به خوشگذرانی می‌گذرد و آن روز یاس و نومیدی انسان است.
حجت الاسلام پژمان با اشاره به موضوع تهدیدوحدت اسلامی درجهان امروزی هم گفت: دین اسلام دین وحدت همدلی همبستگی ست که متاسفانه عدم احساس مسئولیت مسلمانان درسایه قطعنامه‌های کینه توزان علیه این شریعت، وهجمه رسانه‌ای وفیزیکی درنسل کشی مسلمین باعث رخنه استکبارباتفرقه افکنی وبدعت دردین بین مسلمانان شده وآنان راعلیه هم قرار داده است. این خطیب جمعه با اشاره به وضعیت معیشت مردم هم خطاب به دولتمردان، گفت: دردمندتر از کرونا وضعیت تقلیل سفره‌های مردم، درسایه محتاج به نان شبشان است که آنان را سخت نیازمند و محتاج کرده است.
وی افزود: ضعف درتوان قدرت خریدمردم در بیدادی بازار افسار گسیخته کمر ملت را شکسته وباعث بدبینی به نظام و انقلاب شده‌اند. حجت الاسلام پژمان افزود: مردمی که در تمام صحنه ها پشتیبان نظام بودند حقشان این نیست.
امام جمعه کبگیان با اشاره به تزریق یک دستگاه بیل بکهـوبه ناوگان شهرداری چیتاب هم گفت: دراستانی که سهمیه شهرداریهایش درنیمسال دوم ۹۹ یک دستگاه بیل بکهو بود، با پیگیری‌های حاصله سرانجام باعنایت دکتر ابراهیم کشاورز مدیرکل ذیحسابی شهرداری‌های کشور این دستگاه آماده و سرانجام با مراجعه شهردار و شورای چیتاب به تهران به ناوگان شهرداری چیتاب تزریق شد که نهایت تقدیر و تشکر را از وی داریم.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان ناجا هم گفت: امنیت درونی کشور مدیون ناجای همیشه بیدار و کم توقعی ست که باگزینش جوانای ازدل همین مردم درلباس مقدس سربازی وطن خواب خود را حرام آسایش ماهاکرده اند.
وی با تشکر از زحمات پاسگاههای انتظامی کبگیان و چنار از توابع چیتاب هم افزود: امنیت فعلی درون بخشی حاصل زحمات پرسنل محترم پاسگاه‌های انتظامی مستقر در بخش هست که الحق والانصاف دروقت شناسی و برخورد متعارف حرف اول را می‌زنند.
-------------------------------------------
خبرنگـار: اسـماعیل رسـام
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1