تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۲۶۷۹۳
رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛

کتاب در «امتداد من» چاپ شد

۰
کتاب در «امتداد من» چاپ شد
کبنا ؛شریف اسلامی با بیان این خبر گفت: کتاب «در امتداد من» مجموعه ای از آثار پوستر احمد وجدان نژاد هنرمند گرافیست هم استانی است که از سوی حوزه هنری و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان به چاپ رسیده است.
اسلامی بیان داشت: این کتاب شامل 74 اثر پوستر با موضوعات مختلف در زمینه های اجتماعی و فرهنگی و مذهبی در 88 صفحه مصور رنگی توسط انتشارات آنا پناه به چاپ رسیده است.
وی اظهار داشت: احمد وجدان نژاد یکی از هنرمندان مستعد استان در بخش گرافیک است که تاکنون بارها در جشنوارهای ملی و بین المللی درخشیده است.
اسلامی به پتانسیل بالای هنرمندان استان و سطح گسترده فعالیت های آنان اشاره کرد و گفت: آثار بسیار خوبی در بخش های مخلف از دیگرهنرمندان جمع آوری شده که در صورت مهیا شدن شرایط مالی تصمیم داریم در آینده نزدیک اقدام به چاپ و انتشار آنان نماییم.
وی همچنین از حمایت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان برای چاپ و انتشار این کتاب تقدیر کرد.
مسعود نجابتی عضو انجمن گرافیست های ایران و مدرس گرافیک مقدمه این کتاب را به رشته تحریر درآورده است.
وی در مقدمه این کتاب آورده است: بی تردید هر سفر ارمغانی دارد، خاصه اگر به جاهای دوردست و بِکر باشد. سال 1395 در ادامه برگزاری دوره های آموزشی در سطح کشور و در معیت همکار و همراه همیشگی جناب استاد سید مهدی حسینی برای نخستین بار رهسپار شهر زیبای یاسوج شدیم. این سفر به دعوت حوزه هنری استان کهکیلویه و بویر احمد در قالب یک کارگاه آموزشی سه روزه و در جمع باصفای طراحان گرافیک استان شکل گرفت.ارمغان این سفر هم علاوه بر لذت حضور در طبیعت زیبای یاسوج ، آشنایی نزدیک با جوانان هنرجو و مستعد و خوش فکر این خطه کهن از ایران عزیز بود. احمد وجدان نژاد یکی از این استعدادها بود که توانایی هایش خیلی زود و در همان روز نخست کارگاه به وضوح دیده شد و توجهات را به سوی خود جلب کرد. او را می توان مصداق بارز رویش های انقلاب دانست. جوانی متعهد، خوش روحیه و با ایمان به کاری که انجام می داد. ارتباط ما به آن کارگاه سه روزه محدود نشد و طبق روال سایر کارگاه های کشوری تا به امروز ادامه یافت. ارتباطی که به فضل خدا و با حضور خیل جوانان غیور و مدد اساتید و همکاران دلسوز، یک شبکه از طراحان جوان و حرفه ای را در کشور رقم زده که در مواقع لزوم و در بحبوحه این جنگ ناجوانمردانه فرهنگی به میدان آمده و ایفای نقش می کنند و بحمدالله اکنون گوشه ای از این نقش آفرینی ها به همت حوزه هنری استان و بر اساس رسالتی که بر دوش دارد در این مجموعه به زینت طبع آراسته شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
احمد وجدان نژاد متولد 1368یاسوج، دارای مدرک کارشناسی گرافیک است و تاکنون موفقیت های چشمگیری  در جشنواره های ملی و بین المللی داشته است که می توان به دریافت جایزه جشنواره بین المللی گرافیک تایوان، برگزیده مسابقه جهانی اکسپوی میلان، برگزیده مسابقه جهانی پوستر چین و برگزیده در جشنواره های جهانی FINIمکزیک، ترکیه، اسلواکی، آمریکا و ... اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1