تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۲۶۶۸۹
نشست خبری رئیس آموزش و پرورش بویراحمد:

کوروش دلشاد: تحقق عدالت هدف و اولویت کاری بنده است / مبنای کار من پاکدستی، چشم پاکی و شایسته سالاری است / هدف خبرهای دروغ فتنه‌گری است / از حاج زارع‌پور تشکر می‌کنم / پاسخ دلشاد به یک ابهام در باره اداره‌کل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد

۱۸
۶
کوروش دلشاد: تحقق عدالت هدف و اولویت کاری بنده است / مبنای کار من پاکدستی، چشم پاکی و شایسته سالاری است / هدف خبرهای دروغ فتنه‌گری است / از حاج زارع‌پور تشکر می‌کنم / پاسخ دلشاد به یک ابهام در باره اداره‌کل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش بویراحمد گفت: تحقق عدالت و ارتقاء کیفی و کمی آموزش و پرورش هدف و اولویت کاری بنده است.
کوروش دلشاد رئیس آموزش و پرورش بویراحمد
ظهر امروز (دوشنبه 28 مهر ماه 99) در نشست خبری با رسانه‌ها با تشریح رسالت خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌ها واسطه بین مردم و مسئولان برای رساندن واقعیت‌ها هستند.
وی در ادامه افزود: اگر کسی خبری را برای شماها فرستاد، باید در باره آن تحقیق و پژوهش کنید. اگر کسی خبر کذب برای شما فرستاد، قطعاً اهدافی را دنبال می‌کند، فتنه گری و دامن زدن به مسائل امنیتی و طایفه‌ای از این اهداف است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه از زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش به دلیل اعتماد به او قدردانی کرد و گفت: 11 سال در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد کار کردم و از تمام طوایف، قومیت‌ها و همه شهرستان‌ها در آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند که مثل برادر کنار هم بودیم. مبنای
به گزارش کبنا، اخیراً در فضای مجازی مطالبی در خصوص اینکه مدیران اداره کل آموزش و پرورش از یک منطقه هستند، منتشر شد که کوروش دلشاد رئیس آموزش و پرورش بویراحمد این موضوع را رد کرد و گفت: از تمام طوایف، قومیت‌ها و شهرستان‌ها در آموزش و پرورش استان حضور داشتند که مثل برادر با هم بودیم.
وی در ادامه گفت: تربیت مقدم بر تعلیم است، آموزش و پرورش به عنوان بالاترین مرجع در تعلیم و تربیت نیروی انسانی است.
دلشاد در ادامه به کارکرد مدرسه پرداخت و اظهار داشت: اگر نگاه به مدرسه دقیق باشد، ضرر نخواهیم کرد. محور توسعه هر جامعه آموزش و پرورش است و خروجی آموزش، معلم خوب، وکیل، مدیر و نیروی انسانی کارآمد است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تاکید کرد: اگر آموزش و پرورش ضعیف شد، جامعه ضعیف می‌شود. پس مدرسه باید کانون تحول جامعه باشد. آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند بار تعلیم و تربیت را به دوش بکشد و مشارکت مردم و همه نهاد در این مسیر الزامی است.
دلشاد گفت: تحقق عدالت و ارتقاء کیفی و کمی آموزش و پرورش هدف و اولویت کاری بنده است. این اعتقاد را داریم که عدالت آموزشی مقدمه عدالت اجتماعی است. مبنای کار من پاکدستی، قانون مداری، شایسته سالاری، چشم پاکی و خارج از مسائل قومی، قبیله‌ای و طایفه‌گری است.
وی گفت: نقدهای عالمانه و دلسوزانه را می‌پذیرم و اگر ضعفی مطرح شود، حتماً به دنبال اصلاح آن می‌روم.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تحقق عدالت آموزشی و ارتقای کمی و کیفی را یک هدفگذاری ایجاد شده دانست و تاکید کرد: لازمه عدالت اجتماعی، به فعلیت رساندن عدالت آموزشی است.
دلشاد با تاکید بر اینکه ضعیف شدن آموزش و پرورش به ضعیف شدن کشور می‌انجامد، ادامه داد: حمایت همه جانبه از این حوزه به پویایی جامعه کمک شایانی می‌کند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تصریح کرد: معلم محور اصلی تعلیم و تربیت و مدرسه مهمترین نهاد اجتماعی است.
دلشاد با بیان اینکه مدرسه تنها کارکرد آموزش ندارد، اظهار کرد: مدرسه باید برای کارکردهای شخصیت سازی و زیستگاه فرهنگی، هنری و دینی در محلات عمل کند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426689-2.jpg
کمبود فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد
 رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: در آموزش و پرورش این شهرستان مشکل فضای آموزشی وجود دارد.
کورش دلشاد افزود: نیاز به بازسازی جدی در زیرساخت‌های آموزشی شهرستان بویراحمد دیده می‌شود.
وی از پوشش تحصیلی ۶۷ هزار دانش آموز در شهرستان بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: ۴۰ درصد مجموع دانش آموزان استان مربوط به شهرستان بویراحمد است و ۱۲ هزار و ۴۶۶ دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی شهرستان تحصیل می‌کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار کرد: ۳۳ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد تحصیل می‌کنند، همچنین ۴۳۰۰ معلم در مدارس سطح شهرستان مشغول تحصیل هستند.
دلشاد با بیان اینکه در بحث املاک، آموزش و پرورش ۴۷۱ ملک دارد، تاکید کرد: در شهرستان بویراحمد بر اساس قوانین، تغییر کاربری با هدف ایجاد درآمد برای آموزش و پرورش با تغییر به ظرفیت تجاری انجام شده است، این مهم در حالی است که تحقق این موضوعات مشروط به لحاظ و حفظ سرانه آموزشی و عدم آسیب به آن است.
وی از اجرای آموزش از چهار طریق در شهرستان خبر داد و بیان کرد: تولید محتوا و بسته‌های آموزشی برای دانش آموزان فاقد شبکه شاد نیز عملیاتی خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به شرایط ایجاد شده با شیوع کروناویروس، ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش خانواده‌ها به عنوان یک عنصر اصلی بوده و برنامه‌ها با تکیه بر این ظرفیت عملیاتی می‌شود.
دلشاد حفظ سلامت دانش آموزان را یک اولویت دانست و تصریح کرد: قریب به ۸۰ درصد دانش آموزان و ۹۸ درصد معلمان شهرستان بویراحمد عضو شبکه شاد هستند.
وی با اشاره به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور، اظهار کرد: ۷۷ رتبه زیر ۱۰۰۰ در شهرستان بویراحمد در کنکور امسال به ثبت رسید.
وی با بیان اینکه با کمبود فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد مواجهیم، تاکید کرد: ۳۰ درصد مدارس شهرستان فرسوده و نیاز به بازسازی و تجهیز دارند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد عنوان کرد: سرانه دانش آموزی در شهرستان بویراحمد خیلی کم است و جوابگو نیست.
دلشاد تصریح کرد: به علت شیوع کرونا ویروس ثبت نام در مراکز پیش دبستانی شهرستان بویراحمد کاهش چشمگیری نسبت به سال قبل داشته است.
وی بیان کرد: در شرایط کرونایی ۱۰ درصد دانش آموزان شهری و بالای ۳۰ درصد دانش آموزان روستایی شهرستان بویراحمد در مدارس حضور می‌یابند.
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه اطلس آموزشی داریم، بیان کرد: همواره آموزش مجازی را مورد بررسی قرار می‌دهیم، خودم تک تک با تعدادی از اولیاء تماس برقرار کردم و در باره آموزش فرزندانشان از آنها سئوال کردم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری نباید نقد و پرسشگری خبرنگاران را به فتنه‌گری تعبیر کرد، اظهار داشت: رسانه صدای بی‌صداها و بی‌کَس‌ها است. شفافیت باید باشد، اگر مطالبه گری و نقد نباشد فساد و نفاق به وجود می‌آید.
دلشاد در ادامه گفت: شایسته سالاری مدنظرمان است و به هیچ وجه مسائل قومی و سیاسی را در امورات آموزش و پرورش دخالت نمی‌دهیم.

دلشاد بیان داشت: تمام انتصابات صورت گرفته در سطح معاونین و کارشناسان اداره و مدیران و معاونین در سطح مدارس بر اساس برنامه انتصاب و انتخاب مدیران و شایسته سالاری صورت گرفته و اکثر تغییر و تحولات انسانی مربوط به نیروهای بازنشسته بوده‌است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیربند
Iran, Islamic Republic of
بتاز که در این شرایط بیماری کرونا هدفتان آموزش بهتر باشد
شما راحت باش به این سنگ اندازی ها توجه نکن اینها عادت دارن در مسیر کار خوب سنگ انداری کنند.
نمیدانند که صدای نهر آب زلال و پاک بهتر به گوش میرسد.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مردبامرام وپاکدست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای دلشاد یاعلی اسامی افرادیکه تا بحال جابجا و انتصاب نمودید را در جدولی برای مردم شرح دهید تا اثبات شود که کم و زیاد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
به خدا یه دونه کارش به عدالت نمی‌خوره
ساپورت طایفه وطرفدارای نمایند
کار به کاردانی وکاربلدی هم نداره
اموزش پرورش
علی
Iran, Islamic Republic of
ببینید این آقای دلشاد میگه بیشتر روسای ادارات اداره کل از منطقه باشت هستند مثل معاونت مالی، اداره ارزیابی وعملکرد ،متوسط دوم ،مشارکت های مردمی ،خدمات، اموراداری ،دوره دوم آموزش ابتدایی،تربیت بدنی،ترفیعات . . . و دربقیه واحدها ازجمله حسابداری ،فنی وحرفه ای ،مشاوره،امورتربیتی،دوره دوم آموزش ابتدایی ،پژوهش،امتحانات، . . .گرچه رییس اداره باشتی نیست ولی نیرو بعنوان کارشناس مسئول یاکارشناس گذاشته اند که تمام اختیارات آن واحد دست ایشان هست
سرحدچهار دنگه
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورش بویراحمد یه پارچه کردی و حونه ککایل. اقای دلشاد بیراحمد بالا هم وجود داره !!!!!!!!
بهر حال نام نیک خوب چیه خود دانی
علی
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣شایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
معاون ابتدایی .اون خانم ژنرال کجا این کجا😂
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
قوم گرا
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا درست فرمودند همه انتصابات در اداره نه براساس قومیت بلکه بر اساس شایسته سالاری و از بویراحمد سفلی صورت گرفته است. واقعا دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
گیرم که خلق ،باخدای خلق چه خواهی کرداقای حقوقی
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی وما هم باورکردنی
Iran, Islamic Republic of
چرابه این واضحی میگی،درانتخاب معاونیین شماکدوه شایسته سالاری مدنظرت بود(هست)توکه همه معاونین راازهم ولایتی های خودت که به اصطلاح همون بویراحمد پایین حساب می شود انتخاب کردی،یه کم صداقت داشته باش// البته چون خودش هم میدونه که کاندیدیک دوره هست قصدداردتمام انتصابات که براش محیا میشودازبویراحمدپایین باشدمثل خودآموزش وپرورش بویراحمد اداره کارشهرستان بویراحمدواداره کل پست ومعاون نوسازی مدارس و3تاازمعاونین بهزیستی استان .....نمونه مصداق هست؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
صداقت داشته باش
معاون28سال سابقه برکنارشده
Iran, Islamic Republic of
...تمام انتصابات صورت گرفته در سطح معاونین و کارشناسان اداره و مدیران و معاونین در سطح مدارس بر اساس برنامه انتصاب و انتخاب مدیران و شایسته سالاری صورت گرفته و اکثر تغییر و تحولات انسانی مربوط به نیروهای بازنشسته بوده‌است. .....
جناب دلشاد ..دوصد گفته نیم کردار نیست....من ی معاون 28سال سابقه برکنار و معلم 15سال سابقه را بدون هیچ تجربه ای جایگزین کردی
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا هر که مسول میشه بدون اینکه فکر آخرتش باشه با ذکر آیه وحدیث براحتی میگه بنده خدا بگو دلم خواست خیلی ها را عزل کردم .رسانه جرات داشته باش برو ارزیابی عمل کرد اداره کل ببین صدها از ایشون وعمل کردش است.معاون بیست چند سال کار برداشته را که بشرط تدریس در رشته ابتدایی از یمنطقه دیگه اومده معاونت بهش دادن .خدا آدمها را بزمین میزنه دیر وزود داره سوخت وسوز نداره
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
معاون مالی کی مشخص میشه؟
Iran, Islamic Republic of
مه نظری داری از کدوم طرفی
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
فایل های مرتبط
1