تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۲۶۱۳۷
کبنا گزارش می دهد

آیا نیک اقبالی از راه و شهرسازی می‌رود؟ / فرسایشی شدن پروژه‌های راه

۱۷
۴
آیا نیک اقبالی از راه و شهرسازی می‌رود؟ / فرسایشی شدن پروژه‌های راه
کبنا ؛3 مهر ماه 98، پژمان نیک اقبالی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد شد، تا پروژه‌های راه و شهرسازی که نقش مهمی در توسعه یافتگی استان دارند، از حالت رکود و کندی در بیایند و به سرانجام برسند، اتفاق خاصی که نیفتاد، بلکه همان وضعیت قبلی ادامه پیدا کرد.
پژمان نیک اقبالی، معاون عمرانی سید موسی خادمی اولین استاندار دولت تدبیر و امید است که با آمدن احمدی استاندار پیشین جای خود را به عزیز فیلی داده بود.
دوران کاری نیک اقبالی در معاونت استانداری که بیش از چهار سال بود افت و خیزهای زیادی داشت و  برخی عملکرد وی را ضعیف عنوان کرده‌اند. اما خود او در مصاحبه‌هایش این صحبت‌ها را نپذیرفت. با بازنشستگی عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل پیشین راه و شهرسازی بود که نیک اقبالی از حوزه دنا جایگزین وی شد، ولی این موضوع نتوانست ضعف‌های او را در پست معاونت استانداری پوشش دهد، حتی این انتصاب مورد اعتراض برخی دنا نشینان هم شده بود. نیک‌اقبالی نتوانست جاده حیاتی یاسوج - سی‌سخت را در دوران مسئولیتش به سر و سامان برساند و این پروژه حرکت لاکپشتی دارد، هر چند شاید کمبود اعتبارات یکی از دلایل آن نیز باشد.
با این اوصاف، آنچه مایه تأثر می‌باشد، این است که با وجود عدم تحرک و فرسایشی شدن پروژه‌های راه و شهرسازی و قربانی شدن مردم در جاده‌ها چه اصراری بر حضور وی در این سمت است؟
انتظار می‌رود، فعال بودن پروژه‌های عمرانی به ویژه راه و شهرسازی که نقش مهمی در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارد برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای نظارتی همچنان مهم باشد، و هر چه زودتر به موضوع ورود کنند؟
از سوی دیگر، مگر تاکید رهبر معظم انقلاب بر جوان سازی بدنه دولت نیست؟ چرا از نیروی جوان و پر انگیزه نباید استفاده شود؟
با شرایط موجود باید دید روزهای پایانی مدیریت نیک اقبالی نزدیک خواهد بود و او از راه و شهر سازی خواهد رفت یا خیر؟
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
ضعبف ترین مدیر
علی
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبال فقیر پار اومه.مدیرعامل برق که 7ساله اومیه،چطو عوضش نیکنن
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام اتفاقا نیک اقبالی در دوران مسئولیتش چه در کسوت معاونت عمرانی وچه در کسوت مدیرکل راه وشهرسازی یکی از بهترین وفعال ترین نیروها بود . در دوره ای که ایشان این مسئولیت را به عهده گرفت تمام کشور در رکود و انفعال است و مشکل تامین اعتبار و پروژه ها کشوری است . ایشان با این حداقل ها خوب کار کرد مگر میزان عملکرد به توجه به شهرستان خود ملاک میباشد . شما اگر دنبال رییس شدن هستید دلایلت را توجیه پسند تر بنویس . یا از اینکه ابلاغت لغو شده ناراحتی.
ایران من
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مسئول سایت . خدا وکیلی تا به حال به حق الناس فکر کردید. به اینکه آیا خبری که میزنید راست هست یا دروغ ؟ به اینکه آیا این پولی که میگیرید تا امثال این خبرها رو بزنید حلال هست یا حرام ؟ عملا من شما را میشناسم که واقعا فقط داری خبرهای ناروا میزنی . باور کنید حق گلوی شما را خواهد گرفت .
نمیخوام از آقای نیک اقبالی دفاع کنم اما فقط این رو میدانم که انسانی سالم ، با تعهد ، بدون بوقچی های رسانه ای و اما کاربلد . کجای دنیا دیدید که وقتی پولی به یک شهرستان تزریق نشود و با اینکه نماینده ی بی کفایت یک شهرستان و مسئولین علی الخصوص فرماندار بی کفایت یک شهرستان نتواند و یا نخواهد برای یک پروژه تامین اعتبار نماید و در آخر یک پروژه پیشرفت داشته باشد. عملا شما هم نه کارشناس هستید و نه جیزی از ساخت راه میدانید این موضوع چیزی نیست که از منظر یک خبرنگار پولی بررسی شود . موضوع باید کارشناسانه باشد نه اینکه پول بگیرید و برای تخریب افراد خبرهای خلاف واقع بزنید .
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای نیک اقبال اون مقدار اعتباری که برای جاده جدید کریک به سی سخت گذاشته بودید و بنا به گفته خود شما ۳ ماهه باید تکمیل بشه کجا رفت یک سال گذشت پیمانکارش اقایی بوده دو هفته کار کرد و رفت فکر نکن چیزی بگویید مردم فراموش می کنن
United States
انصافا خودش هم دیگه یواش یواش باید بره جاشو بده یه نیروی جوانتر و متخصص تر
محسنی
United States
هم توزارع رانابودکردی ده ته رای سیش جمع نکردی خودت هم کارای نیاشتی
رودشتیان
Iran, Islamic Republic of
انصافن در زمان ایشان کارکرد راه و شهرسازی چندین برابر شده و تمام پروژه ها با وجود کمبود اعتبار خوب پیش می‌رود....
Iran, Islamic Republic of
آقای نیک اقبالی نیروی .خیلی میانه ای نداردکه بتواند کارآمدی داشته باشد.
نیک اقبالی
Iran, Islamic Republic of
سلام، مرد دنا پزمان نیک اقبال باید حتما برود چون تاکنون هیچ خاصیتی برای شهرستان دنا واستان نداشته وندارد.
ناس
Iran, Islamic Republic of
یک می رود یک بهتری میاید همیشه همین طور بوده فقط خدا به داد مردم برسه
0000
Iran, Islamic Republic of
دونم خو نیزنیش سر سایت ولی کبنا خدایی چه وش خواستی انجام ندا افتی و دینش
معبود منصوری
Romania
کمائی تو میتونی شیشه عینکت پاک کنی که نظر درمورد مدیر کل میدی که تخصص و مدارک عمرانی دارد تو یه انسان مخرب هستی اتفاقا تاجگردن ازت خواست چنین غلطی کنی به قول احمدی نژاد آب رو بریز آن جایی که میسوزه
حسن
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر تاکنون . استفاده از نیروهای ناتوان در پست های مدیریتی- ایشان که در ادارذه دراه و شهرسازی چه می گذرد. خودش بارها گفته است که پشیمان است و چون توان مدیریت این اداره را نداشت. نباید می آمد. شما 5ماه پشت سرهم بیایید اگر// را در اداره دیدید. این فقط یک مصداق بود.
اعتبارات این اداره کل بازگشت خورده اند. ایا اعتبار گرفتن اسان است.
شروع پل مهریان را وزیر راه کلنگ زد . الانم یک بیل مکانیکی دارد کار می کند . شک نگنید که پل فعلی مهریان را زمستان اب می برد. جاذبه سی سخت به جاده دکوهستانی است . تونلی طرح داده 80میلیارد تومان . البته تا ابد ساخته نخواهد شد. پروژه های دهشت که تعطیل است . اگر گچساران چند پروژه داشت که تمام شد کار تاج بود. اگر تاج گردون بود .
الان دست می زند که از اینجا برود. اگر عاقل باشد فردا خودش سر کار نمی اید.
مختار
Iran, Islamic Republic of
ازمهر ماه 98، پژمان اقبالی، مدیرکل شد، ، اتفاق خاصی که نیفتاد، بلکه وضع بسیار بغرنج شده
ولی این موضوع توانست نشان بدهد که معاونت استانداری را غصب کرده بود،.
محمد همان است که رییس یکی از اداراتی است که باید تعریف را دهد با 2 کامنت
ایشان طرفدار زارع بود برای تاجگردون فعالیت می کرد. و نیروهای بهرامی را رشد می داد و الان هم که روشن فکر است . واقعا در این کار متخصص است . و تخصص خاص حرف زدن است
ایشان هم اکنون در خانه باغ لاکچری با 2400متر مربع حیاط زندگی می کند .و 300میلیون ودیعه گرفته است . ایا از لحاظ شرعی می شود در این خانه نماز خواند. ..
//مسکن ایشان است سالی چند روز در اداره حضور دارد. 11میلیارد تومان پول بی زبان برگشت خورد . که در کشور مقام اول برگشت پول را به خود اختصاص داده است .
در کهگیلویه خانواده ها در خون خود می غلطند ایشان می خواهد برای سی سخت تونل 300میلیاردی بسازد . ضعیف ترین نیروها را برای پبیمانکاران گمارده تا صورتجلسات میلیاردی برای پیمانکاران تولید کند . ایشان مدیرکلی بهشتی برای پیمانکاران خاص است .
آگاه
Iran, Islamic Republic of
هر چه نوشتی کذبه فقط اینو بدون که مهندس نیک اقبالی پیش خدای خود سربلند است و نیازی به تایید کردن افراد کوته بین ندارد. از خدا بترسید و واقعیت را بیان کنید حق الناس را فراموش نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبال ازنیروهای پاک دست ومتخصص دراین زمینه است .ایشان هم باتوجه به وضعیت کشور واوضاع تحریم کار می کند .
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1