کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

آیا نیک اقبالی از راه و شهرسازی می‌رود؟ / فرسایشی شدن پروژه‌های راه

10 مهر 1399 ساعت 22:11

انتظار می‌رود، فعال بودن پروژه‌های عمرانی به ویژه راه و شهرسازی که نقش مهمی در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارد برای جناب استاندار و نیروهای نظارتی همچنان مهم باشد، و هر چه زودتر به موضوع ورود کنند؟


3 مهر ماه 98، پژمان نیک اقبالی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد شد، تا پروژه‌های راه و شهرسازی که نقش مهمی در توسعه یافتگی استان دارند، از حالت رکود و کندی در بیایند و به سرانجام برسند، اتفاق خاصی که نیفتاد، بلکه همان وضعیت قبلی ادامه پیدا کرد.
پژمان نیک اقبالی، معاون عمرانی سید موسی خادمی اولین استاندار دولت تدبیر و امید است که با آمدن احمدی استاندار پیشین جای خود را به عزیز فیلی داده بود.
دوران کاری نیک اقبالی در معاونت استانداری که بیش از چهار سال بود افت و خیزهای زیادی داشت و  برخی عملکرد وی را ضعیف عنوان کرده‌اند. اما خود او در مصاحبه‌هایش این صحبت‌ها را نپذیرفت. با بازنشستگی عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل پیشین راه و شهرسازی بود که نیک اقبالی از حوزه دنا جایگزین وی شد، ولی این موضوع نتوانست ضعف‌های او را در پست معاونت استانداری پوشش دهد، حتی این انتصاب مورد اعتراض برخی دنا نشینان هم شده بود. نیک‌اقبالی نتوانست جاده حیاتی یاسوج - سی‌سخت را در دوران مسئولیتش به سر و سامان برساند و این پروژه حرکت لاکپشتی دارد، هر چند شاید کمبود اعتبارات یکی از دلایل آن نیز باشد.
با این اوصاف، آنچه مایه تأثر می‌باشد، این است که با وجود عدم تحرک و فرسایشی شدن پروژه‌های راه و شهرسازی و قربانی شدن مردم در جاده‌ها چه اصراری بر حضور وی در این سمت است؟
انتظار می‌رود، فعال بودن پروژه‌های عمرانی به ویژه راه و شهرسازی که نقش مهمی در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارد برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای نظارتی همچنان مهم باشد، و هر چه زودتر به موضوع ورود کنند؟
از سوی دیگر، مگر تاکید رهبر معظم انقلاب بر جوان سازی بدنه دولت نیست؟ چرا از نیروی جوان و پر انگیزه نباید استفاده شود؟
با شرایط موجود باید دید روزهای پایانی مدیریت نیک اقبالی نزدیک خواهد بود و او از راه و شهر سازی خواهد رفت یا خیر؟


کد مطلب: 426137

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426137/آیا-نیک-اقبالی-راه-شهرسازی-می-رود-فرسایشی-شدن-پروژه-های

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1