تاریخ انتشار
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۲۵۹۵۰
سخنگوی وزارت بهداشت؛

آمار مبتلایان به کرونا در ایران امروز شنبه 5 مهرماه؛ ۳۲۰۴ ابتلا و ۱۷۲ فوتی جدید کرونا در کشور

۰
آمار مبتلایان به کرونا در ایران امروز شنبه 5 مهرماه 99
کبنا ؛سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۲ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۳۹۴ نفر رسید، ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.
به گزارش کبنا، سیما سادات لاری روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (پنجم مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۲۰۴* بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۲۷۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۴۳ هزار و ۸۶ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۷۲ هزار و ۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۰۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۹۰۵ هزار و ۳۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

کرونا جان ۱۷۲ نفر دیگر را در ایران گرفت

لاری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1