تاریخ انتشار
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۲۵۹۱۴
متن کامل گفت‌وگوی اینستاگرامی تاجگردون با احمدیانفر همرزم هشت سال جنگ تحمیلی؛

شبی که همرزم تاجگردون گریه کرد / تاجگردون: در مجلس با نامردی می‌جنگیدم / سئوال سختی کردی / در انتخابات میاندوره گچساران ثبت نام نمی‌کنم / شاید کاندیدای ریاست جمهوری شوم / نظر تاجگردون در باره احمد خورشیدی / تاجگردون به کدام نماینده کهگیلویه و بویراحمد کنایه زد

۳۱
۲
شبی که همرزم تاجگردون گریه کرد / تاجگردون: در مجلس با نامردی می‌جنگیدم / سئوال سختی کردی / در انتخابات میاندوره گچساران ثبت نام نمی‌کنم / شاید کاندیدای ریاست جمهوری شوم / نظر تاجگردون در باره احمد خورشیدی / تاجگردون به کدام نماینده کهگیلویه و بویراحمد کنایه زد
کبنا ؛لایو اینستاگرامی غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت با «حسن احمدیانفر» از همرزمان او در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار شد. در این برنامه زنده اینستاگرامی هر دوی آن‌ها خاطراتی را با هم مرور کردند. و احمدیانفر سئوالاتی را از تاجگردون پرسید.
به گزارش کبنا، متن کامل این گفت‌وگوی اینستاگرامی به شرح زیر است؛
غلامرضا تاجگردون در پاسخ به سؤال همرزم خود مبنی بر اینکه «سایه آتش شب‌های عملیات جنگ سنگین‌تر بود یا فضای آن روزی که اعتبارنامه‌ات را در مجلس رد کردند»، گفت: سؤال سختی کردی! در جبهه دشمنت می‌زند با دشمن دنیای غرب می‌جنگیدیم اما در مجلس با جهالت، نامردی، پشت‌زنی، برخی‌ها کرونا گرفتند، دروغ، تظاهر و ریا می‌جنگی؛ و حرف‌هایی می‌زدم که می‌دانستم از آن‌ها بهتر هستم؛ اما نمی‌توانستم چیزی بگویم. نمی‌گویم که بنده پاک هستم اما آن‌ها بدتر از من هستند.
وی ادامه داد: سایه آتش در مجلس سنگین‌تر از عملیات جنگ بود با عشق به جبهه می‌روی و به تو می‌گویند که شهادت یک ابزاری برای ارتقای انسانیت، آدم شهادت را انتخاب می‌کند و به جبهه می‌رود و برای او مهم نیست که شهید شود؛ اما در این حالت برای خدمت به مجلس می‌روی، چیزهایی به تو می گویند که خوب نیست. این برای من سنگین‌تر بود چون نمی‌توانستم حرف بزنم؛ در جنگ می‌توانستم اسلحه و آر. پی.جی را بردارم یا پشت تانک بروم، به هرحال می‌توانستم کاری کنم.
اما در مجلس باید سکوت کنی. خیلی از آدم‌های بی سر و پایی هستند که سکوت نمی‌کنند و هرچی از دهنشان در می‌آید می‌گویند اما برای بعضی‌ها مغفرت می‌طلبم و بعضی‌ها هم به قیامت واگذار می‌کنم و سکوت می‌کنم، هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم. هر کاری کنیم تف سر بالاست این خیلی سنگین‌تر است، سؤال سختی کردی!
تاجگردون در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه «برای انتخابات ثبت‌نام می‌کنید؟» گفت: در انتخابات میاندوره گچساران ثبت نام نمی‌کنم.
او در ادامه در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه «برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنید؟» گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری که حتماً هستیم و رأی می‌دهم. حالا شاید هم دیدید که کاندیدا هم شدیم.
وی در خاطره‌ای از بیمارستان جانبازان که در اختیار نمایندگان مجلس هست اشاره کرد و گفت: حال جسمانی «غلام صادقی» جانباز هشت سال دفاع مقدس گچسارانی وخیم بود، با من تماس گرفتند که به عیادتش بروم. به رئیس آن بیمارستان پیام دادم که اتاق ویژه را برای بنده آماده کنند. آقای «صادقی» و چهار جانباز دیگر در یک اتاق بستری بودند به او گفتم آماده شو تا به اتاق وی.آی.پی بیمارستان برویم، گفت نمی‌روم زشت هست. گقتم این بیمارستان یک بخش ویژه برای جانبازان دارد اما ما مسئولین از آن استفاده می‌کنیم وقتی یک نماینده مجلس، وزیر و وکیل بیمار شود آن را در اتاق وی.آی.پی بستری می‌کنند در صورتی که این بیمارستان متعلق به جانبازان است. هرکاری کردم حاضر نشد که به اتاق ویژه برود. رئیس بیمارستان گفت آقای تاجگردون این اتاق ویژه برای جانبازان است اما مسئولان پارتی‌باز از آن استفاده می‌کنند.
تاجگردون در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه «دلیل آنکه در سخنرانی‌ها از  احمد خورشیدی از «سردار بی‌قپه» استفاده می‌کنید و او در باشت طور دیگر سخن می‌گوید و بازهم او را به خانه‌ات دعوت می‌کنید چیست!»، گفت: سابقه و خاطراتی که با خانواده و برادران «احمد خورشیدی» دارم یکی از افرادی است که هیچ دوست ندارم در رابطه‌اش صحبت کنم. در عکس‌های قدیمی هم ببینید که چقدر به خانه‌ی آن‌ها رفته‌ام. هزار سال هم بگذرد به نان و نمکی که خورده‌ام خیانت نمی‌کنم! سال گذشته قبل از آنکه علیه بنده بیانیه بدهد سه روز قبل از آن منزل ما بود و کتابش را به من هدیه داد در صفحه‌ی مقدمه کتاب از من طوری تعریف کرده بود که خجالت می‌کشم آن را بخوانم سه روز بعد بر علیه من مقاله داد بخاطر همین هست که به او لقب سردار بی‌قپه داده‌ام. نه در دنیا توانست منافع کسب کند و نه در آخرت می‌تواند. به خدا واگذارش کرده‌ام.
او ادامه داد: یک بار از «احمد خورشیدی» سؤال کردم که این دروغ‌ها را از کجا می‌آوری؟ گفت که آدم باید دروغ‌های بزرگ بگوید تا دیگران باور کنند زمانی گفته بود که «تاجگردون» کارخانه فیبرنوری در کرج دارد. یک‌روز شورای نگهبان احضارم کرد و گقت جریان کارخانه فیبرنوری را توضیح دهید. گفتم که دروغ است. متاسفانه سیستم جنگ روانی راه انداخته بودند.
تاجگردون با اشاره به اسناد علیه خودش اشاره کرد و گفت: افرادی که از استان علیه بنده مستندات ارسال کرده بودند صفحه اول مستندات را به مادر مرحومه من اختصاص دادند. در جلسه چهار ساعته از خودم دفاع کردم و بعد از آن فایل نوار صحبت‌های بنده را برای منتقداتم ارسال کردند تا باز جوابیه بدهند. رئیس کمیسون تحقیق این‌ها را بازگو کرد که هر چقدر خواستند که علیه مادر بنده صحبت کنند نتوانستند و در آخر گفتند که مادر «غلام تاجگردون» و «شهید احمد تاجگردون» دو نفر هستند. از این افرادی که در شهر من هستند و این همه دروغ بافتند می‌پرسم که کاری به دین، انقلاب و جنگ ندارم آیا می‌شود روی این افراد اسم آدم بگذاریم!
تاجگردون اظهار داشت: فرق افراد جنگ و غیرجنگ را در این مجلس فهمیدم، رئیس کمیسون تحقیق چه نسبتی با بنده داشت؟ یک اصولگرای تند هم بود، نماینده فسا که در جبهه و جنگ بود پشت من ایستادند. نماد جبهه و جنگ مشخص است.
وی بیان داشت: دور ششم انتخابات مجلس ردصلاحیت شدم دلیل آن هم گزارش‌نویسی همین آقایان در شهر خودم بود. گزارش نویسی آنقدر آش شوری شده بود که شورای نگهبان فهمید در گچساران چه خبر است، گزارش داده بودند که «غلامرضا تاجگردون» در یک نزاع دسته جمعی با اسلحه یک نفر را کشته است.
وی بیان داشت: کتاب اعتبارنامه خود را نوشته‌ام و تا یکماه دیگر منتشر می‌شود؛ مجموعه نوارهای ضبط شده و مستنداتی هم دارم که آن‌ها را منتشر می‌کنم. تجربه‌ی گذشته صحنه‌ی آینده را برای ما خواهد داشت. ما کسی نیستیم که مردم و میهن را فدا کنیم. سینه من پر از اسرار هست و سکوتم برای عزت مملکتم هست. اما آقایان هم پررو نشوند وقتی کسی سکوت کرد هرچی که دلشان خواست بگویند. مردم فرق خیانت و غیرخیانت را می‌دانند. مثل آن حاج آقای همشهری که خودش را پشت دیواری قائم کرد تا به عملیات جنگ نرود خودم را قائم نمی‌کنم و از عملیات فرار نمی‌کنم.
تاجگردون اظهار داشت: سال 90 گفتم که من کسی هستم که یک‌روزی وقتی بگویند تاجگردون، مترادفش گچساران به ذهن مردم ایران بیاید و وقتی بگویند گچساران، مترادفش تاجگردون به ذهنشان بیاید. در زمان رداعتبارنامه‌ام گفتند که چرا تاجگردون برای منطقه‌اش کار کرده است!
وی ادامه داد: «احمد توکلی» رئیس هئیت مدیره دیده‌بان شفافیت، از بنده یک مورد شکایت کرده است. در شکایت ایشان آمده که «غلامرضا تاجگردون» از بودجه برای منطقه‌اش سو استفاده کرده است. زمانی گفته بودم که اگر روزی من را محاکمه کنند بخاطر گچساران و باشت محاکمه می‌کنند که چرا برای منطقه‌ات زیاد فعالیت کردی! و واقعاً هم همین شد. البته محاکمه‌ام نکردند و تنها شکایت کردند. بخاطر گچساران و باشت اعدامم کنند بازهم راضی هستم.
تاجگردون بیان داشت: نهایتاٌ این دوره نماینده بودم و از مجلس می‌رفتم اما آقایان با شعار انقلابی‌گری که چه چیزی گیرشان بیاید خدمت را تعطیل کردند. گفتند خان را زدیم، آن‌ها باید خان درونشان را بزنند خان به تفنگ و صدسال پیش نیست. افتخارم این هست که ترک بابکلان و پای کوهی، باشتی، پیچاپ و لیشتری و محله سادات و لبنان من را می‌شناسند مردم شهرم می‌گویند که آقای تاجگردون خدمت کرد.
وی افزود: هرکسی که برای گچساران و باشت خدمت کند دستش را می‌بوسم در لیست بنده افراد اصولگرا و مخالف بنده هم بود.
تاجگردون در خصوص انتشار عکس یارانش در اینتساگرام توضیح داد و گفت: هر کدام از این افرادی که در این تصویر هستند اگر در دور بعدی هم کاندیدا شوند اگر این جماعت با آن‌ها باشند برنده می‌شوند پس رقبا خودشان را خسته نکنند. آن‌هایی که لیست کردم و نکردم ترازشان 70 درصد بالاتر از نماینده‌های مجلس فعلی است.
تاجگردون در پاسخ به سؤال دیگر همرزم خود که گفته بود «به خاطر رداعتبار نامه‌ات لاغر شده‌ای؟» گفت: بعد از انتخابات، مجلس تعطیل بود و بودجه به گردن بنده افتاده بود ایام عید به گچساران آمدم در خانه هم بودم و کله‌پاچه هم زیاد می‌خوردم، حال و هوای کار خیلی سنگین بود، روز آخر تعطیلات تست دادم و گفتند که تست کرونای من و پسرم مثبت شده است.
وی ادامه داد: در خانه قرنطینه بودم و به خاطر اضافه وزنم، رژیم هم گرفتم و بعد از آن هم کوهنوردی می‌رفتم، حدوداً 10 کیلو کاهش وزن پیدا کردم الان وزنم خوب شده است. همین الان هم در قرنطینه خانگی کرونا هستم و روزهای آخر قرنطینه را می‌گذرانم تقریباً خوب شده‌ام. کرونا خیلی بد هست و مردم باید مراقب باشند. با اینکه هیچ جایی نمی‌روم اما تا الان دو بار کرونا گرفته‌ام، باید ببینیم چه موقع دیگر کله پاچه بخوریم.
احمدیانفر همرزم تاجگردون با اشاره به برگزاری همایش‌های هفته دفاع مقدس در گچساران، گفت: در این همایش‌ها افرادی را برای سخنرانی از استان دیگر دعوت می‌کنند و هدفشان این هست که تنها تاجگردون را نقد کند چرا از افراد بزرگی همچون سردار «رضا مظهری» جانباز «مکاریان» را دعوت نمی‌کنند تا مردم آن را بشناسند افرادی که برای این کشور خدمت کردند.
وی گفت: این همه به «تاجگردون» تهمت زدند اما ناراحت نشدم به جز آن شبی که به «مرحومه حاج کبری تاجگردون» مادر شهید «احمد تاجگردون» تهمت زدند من آن شب گریه کردم. چرا باید به خاطر مسائل سیاسی و نقد یک نفر دیگر، به مادر شهید توهین کنند! اصلاً می‌گوییم که غلامرضا تاجگردون ضدانقلاب و ضدجمهوری اسلامی است «حاج کبری» که در گچساران معروف بود و خانه‌اش نون به دل مردم بود. واقعاً سیاست باید آنقدر کثیف شود!
وی به خاطرات دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه می‌دانند که از ارتفاع می‌ترسیدی! وقتی می‌خواستیم از کانال بزرگ 60 سانتی متری که زیر پایمان مین و سیم خاردار بود رد شویم در آن محل انفجار رخ می‌داد همه خم می‌شدیم و «تاجگردون» چهار دست و پا از روی کانال رد می‌شد. دوران جنگ دوران مردانگی بود که تلخی‌ها و شیرینی‌هایی هم دارد.
احمدیانفر در بازبینی عکس‌های هشت سال دفاع مقدس گفت: خوب شد که خدا بیامرز شهید «سعید» دوربین داشت و از ما عکس گرفت آن وقت می‌گفتند که شما اصلاً در جبهه جنگ نبودید.
تاجگردون با بیان اینکه زندگینامه‌ام را از خاطرات کودکی تا جنگ را می‌نویسم، گفت: امروزه در جنگ نیستیم اما واقعاً جنگ اقتصادی است. الان بمب روی خانه‌هایمان نمی‌آید اما در خانه‌هایمان هست؛ همیشه گذشته و تاریخ باید عبرتی برای آینده باشد؛ پس باید گذشته را تحلیل کنیم تا استراتژی برای آینده داشته باشیم؛ فرمانده و تصمیم گیری‌های گذشته تا امروز باید فرق داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
United States
جناب حاج غلام رضا تاجگردون، شما یک سیاستمدار خوب هستید در این شکی نیست اما آدم شناس خوبی نبودی اطرافتان آدمهای منافع طلب برداشته بود و فقط به فکر جیب خودشان بود بجای اینکه نبود شما را در منطقه جبران کنند و درحال رایزنی با مخالفان باشند در حال رایزنی برای منافع خودشان بودند و از دشمنانت کاملا غافل شوید با توجه به حساسیت و خستگی مردم به مسائل مالی پیشنهاد می دهم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکنید
دوست قدیمیش
Iran, Islamic Republic of
مظلوم نمایی های تمومی نداره.
یکی نیست به قول مهران مدیری بهش بگه: تو چرا خفه نمی شی!
خدا می دونه با دیدن عکس . از صمیم قلب احساس نفرت و انزجار ازش دارم.
از جنبش عدالت خواهی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا که کامنت های مختلف موافق و مخالف را پخش می کند البته طرفداران تاجگردون انگشت شمارند و لایک ها سبز و قرمز گویاست.
تاجگردون الان از سایه امثال خورشیدی هم میترسه و بخاطر پرونده ها و مشکلاتش و همینجا هم سعی کرده دم از رفاقت بزنه.
عدالت خواهان و ظلم ستیزان نباید فریب این بازیهای تاجگردون را بخورند و تا محاکمه ایشان و مصادره اموال و مجازات متناسب با جرائم دست بردار نباشند.
به قول ضرب المثل لری خودمون:
هرکی مار را کشت باید سرش را هم له کند.
ه
Iran, Islamic Republic of
اقی تاجگردون دستیطون را از پت بستی۰ هکتارها زمین را بالاکشید
ه
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا پیامها را ناقص ثبت میکنی
ه
Iran, Islamic Republic of
ما نوشته بودیم۰اقای تاجگردون دست شیطون را از پشت بسته اید۰شما فرزند همان مرحوم کل ظفر هستین.
امین علی پور
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ امیر کبیر اقتصاد ایران
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
از بسکه امیر کبیر امیرکبیر کردیم فکر کرد خبریه.

حیف اسم امیر کبیر...

الهی که خودش و مسئولین و تمام پیمانکارانی که باهاش شریک بودن ...
محسن
Iran, Islamic Republic of
تقلب وتخلف هاي گسترده در انتخاباتي كه به ظاهر تاجگردون پيروز شد

اول يه صحبت به طرفداران انگشت شمار جناب اقا جعفري.

در اين گفتگو كه مي خوانيم
ايشان كه صحبتي از جعفري نداشته كه مي گفتند از جعفري نام برده، و ان را در توهم خود حمايت تفسير كرده اند
اما خود ايشان بيش از هركسي اگاه است كه امثال حسيني از روبرو با ايشان مخالفت مي كردند اما اقاي/ از پشت و در تاريكي خنجر مي زد و مطمئن باشيد اقاي تاجگردون اگر با توفيق اجباري مجبور به انتخاب بين اقاي حسيني و جعفري باشد قطع و يقين انتخابيش حسيني است ابن كه چرا دلايل متعددي دارد كه شا يد سرفرصت بيان شد. اما امروز نه ايشان حمايت كرده و نه جناب جعفري توانسته اقبال حداقلي بدست بياورد
اما روزش كه برسد مستندات اين ادعا از طرف ايشان و ساير ذي نفعان بيرون مي ايد.
در چند مرتبه اي كه با ايشان هم كلام شدم تنفري را كه از جناب دارد بعيد مي دانم از بني بشري داشته باشد لذا از اين توهم بيرون اييد.

اما طرفداران اقاي حسيني طبق مستندات فراوان باور داشته و دارند كه اقاي تاجگردون با اهرم قدرت و لابي فراوان و ميليارد ها تومان هزينه و اوردن ارا و شناسنامه بيرون از حوزه انتخابيه اش و استفاده از همه پتانسيل . و هئيت اجرايي و گذاشتن هر دهيار روي صندوق ابادي ها بعنوان نماينده. در شب قبل از انتخابات كه از سادات مي توانند در اين زمينه شهادت دهند
. اوردن انبوه نيرو از بيرون از حوزه كه اين را هم روستاهاي بخش رستم از كوپن تا عرب ها و مراسخون عليا و سفلي و اكبري و دهنو و حسين اباد و همين طور سادات عنايي بخش سپيدار و بندر نشين هاي ديلم و گناوه و اشخاص متعددي از بهبهان و شيراز و... مي توانند شهادت دهند. ايشان بنا بر گفته هاي يكي از ليدرهايش بيش از چهل ميليارد تومان هزينه كرد در منازل و ماشين هاي ليدر ها و اقوام ايشان كه اكثرا چهره هاي مشهوري همانند دكتر س.ب. مهندس س.ت . و..... كه صلاح بر نوشتن ان اسما نيست از ده ميليون تا شصت ميليون پول نقد و كارت هديه سپاه و نيروي انتظامي و اداره اطلاعات پول انها راضبط و ماشين هاي انها را توقيف كردند
در يك خانه در محله سادات در خانه . كه نام موجهي در اجتماع ندارد . بيش از شصت و پنج ميليون توقيف كردند
در محله رادك اقايي از طايفه باميشيخي را ازخانزنبون شيراز اوردند كه قبلا رادك مي نشست و بر روي جوانان نفوذ داشت با ميليارد ها تومان راي مردم فقير را براسم ايشان به صندوق انداخت و براي اين مهم . خود را جهت اوردنش به منزل ايشان فرستاد كه مستندات ان در فضاي مجازي موجود است
بر سر بعضي از صندوق ها وقتي اشخاص مراجعه مي كردند مي گفتند شما در فلان ساعت در فلان شعبه راي داده ايد اما سريع اشخاص حامي نماينده موضوع را جمع مي كردند كه مشكل از سيستم است تا گند قضيه در نيايد چرا كه يك ليست از اسامي اشخاص ازثبت احوال به چند كار پرداز خود كه صندوق هاي امين انها بود، داده بودند كه به اسم انها راي به صندوق بيندازند.
در جايي همانند صندوق /بلوار وسط گچساران نماينده ويژه فرماندار هركسي براي راي دادن مراجعه مي كرد از سيصدهزار تومان شروع به چانه زني براي خريد ارا مي كرد.كه عاقبت بابرخورد حاميان حسيني مواجه گرديد
براي سازماندهي ارايي كه از بيرون براي ايشان مي امدند نام اكثريت اشخاص مشخص است
اما شايد مهمترين انها مدير عامل تيم. شيراز باشد كه چند دستگاه اتوبوس انها توقيف يا با انها برخورد فيزيكي شكل گرفت اما خيلي هاي ديگر هم امدند و راي دادند و پول خود را گرفتند و رفتند

اگر به مغازه داران گچساران مراجعه كنيد و بپرسيد خيلي ها تاييدخواهند كرد كه از يكي از شعبه هاي بانك ملت تهران بشكل فراوان كارتهاي هديه سيصد هزار توماني در بازار ان روزها فراوان ديده مي شد كه دارندگان انها به اين موضوع فروش ارا اذعان داشتند و اوج بداخلاقي زماني بود كه بعضي از اشخاص به عابر بانك مراجعه مي كردند تا مبلغ موجودي بجاي سيصدهزار سي هزار تومان است كه قبلا از ان برداشت و بشكل ماهرانه اي دوباره چسپ زده بودند.

دكترهومن عسكري را ميتوان گفت به توصيه ايشان رد صلاحيت شد اما وقتي تاييدي خود را گرفت پيمانكار ن.خ. و اقاي .فاميل نماينده پيشنهاد پنج ميلباردي به ايشان بدون هزينه هايش جهت كنار كشيدن بدون حتي حمايت دادند كه ايشان اين پيشنهاد را رد كردند. و مي توانند امروز شهادت دهند
اقاي تاجگردون در جمع خصوصي طرفدارانش خود اذعان مي كند كه در باشت پنج هزار راي از اقاي حسيني عقب تر است و اين را هم جمعيت بيش از دوبرابري سخنراني اقاي حسيني نسبت به ايشان در باشت تاييد مي كند اما شب انتخابات در باشت ميلياردها تومان هزينه شد تا ان نتبجه رقم بخورد. و اصلا شايد براي خيلي ها قابل هضم نباشد كه مگر درامد ايشان در مجلس چه اندازه است كه براي يك راي يك و نيم ميليون پول بدهد.

/ از هفتصد نيروي اجرايي فقط يكصدپانزده نفر از مخالفين را انتخاب مي كند و وقتي با انتقاد تند مواجه مي گردد با ورود استاندار و معاون سياسي ايشان چند نفري را اضافه مي كند و انتخابش بشكلي شيطنت اميز است كه خيلي ها موافق ان حوزه نبودند و بي خيال ان دعوت شدند
اينها حتي براي جزيي ترين ارا برنامه داشتند و بشكل مصداقي دهها نيروي شركت نفت كه مخالف اقاي تاجگردون بودند را بشكل ماموريت به حوزه كهگيلويه و ديگر نقاط جهت همكاري با وزارت كشوردر امر انتخابات به خارج از حوزه فرستادند.
افراد مخالف ذي نفوذ در هر روستا و محله را كيلومتر ها انطرف تر فرستادند تا مانع از نفوذ انها گردند هر عضو دهيار ابادي ها كه حامي ايشان بودند را با كيسه هايي از پول نماينده/در هر محله و روستا كردند. و شايد بهترين مصداق ان دهيار// باشد.
باوجود اين همه تخلف با اعمال نفوذ اقاي كدخدايي دوست اقاي تاجگردون هرگز هيئتي از مركز به گچساران با اين همه تخلف سازمان يافته اعزام نشد تا ان نتيجه رقم بخورد و اين را اعضاء هيئت نظارت در استان و شهرستان مي توانند شهادت دهند.
اينها فقط بخش كوچكي از ماجرا بود كه بيان شد و اين تقلب ها و تخلفات مثنوي صدمن است كه از عهده قلم باتوجه به مجال و حال ميسر نيست.

اين مطلب را براي خوانندگان خارج از حوزه انتخابيه گچساران و باشت زحمت تايپ ان كشيده شد تا چهل هزار راي پاك را باورنكنند.و همين طور جناب اقاي تاجگردون اين همه مظلوم نمايي نكند و به وجدان خود مراجعه كند تا زياد از رد اعتبارنامه اش غمگين و ناراحت نباشد.چرا كه اين انتخابات از قبل از ورود مجلس بايد ابطال مي شد و اين را فقط دست غيب خداوند بداند كه از استين مجلس بيرون امد
جايي كه اعضاء محدود نبودند و نمي شد با پول و لابي و فشار از بالا راي انها را تغيير داد.
و حال كه حوصله به خرج داديد و مطالعه نموديد كلاه خود را قاضي كنيد مخالفين تاجگردون چگونه بايد با ايشان برخورد مي كردند؟

مخلص شما محسن حسين زاده
Iran, Islamic Republic of
در تصدیق گفتار شما ، یکی از آشنایان بنده که در یکی از بانک های شهر دوگنبدان شاغل است و اصالتا از اهالی باشت می باشد تعریف میکرد چند روز قبل یکی از لیدرهای اصلی . در باشت تعداد زیادی کارت هدیه آورد که اونها رو نقد کنه و این بنده خدا هم قبول نکرده بود
Iran, Islamic Republic of
لطفا متن جديد كه ويرايش شده را در اختيار خوانندگان قرار دهيد باتشكر
محسن حسين زاده
فرزند شهيد
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز جناب آقاي تاجگردون
بعنوان يك هم استاني هرگز دوست ندارم هيچ خدمتگزار مردم ذره اي به ابرو و اعتبارا لطمه اي و خدشه اي وارد شود ، هميشه هم به خدمات رساني و تاثيرگذاري جناب عالي افتخار ميكردم اما رفتار ها و مواضع شما هميشه مورد ترديد و نقد جدي بخشي از همشهريان و آشنايان بوده ، به نظر مي رسد بخشي از اين گلايه ها اغلب ناشئ از رفتار هاي تحريك آميز و دشمن تراشانه شخص شما و بخشي هم از عملكرد نيروها و گماشتگان شما بوده كه انديشه " خدمت بي منت " را سؤال برده
جناب آقاي تاجگردون !
بدون هيچ حب و بعض همه به ياد دارند كه چند ماه قبل از انتخابات در أوج قدرت و با كبر جمعيت و سخنراني إعلام مي كردي :
" منم غلامرضا تاجگردون فرزند ... ، مباشر خان ... "
سخنان متناقض از موضع قدرت و از بالا به مانند دوره نظام رعيتي با مردم سخن مي گفتي و مخالفان و رقبا را به هيچ حساب نمي آوردي و جايي ديگر مي گفتي " همه چي را ما تعين مي كنيم "
اما اگر واقعا شما خدمتگزار مردم و رزمنده و جهادي هستيد حال كه بهر دليل درست يا نادرستي كه اين فرصت و موقعيت ازتان صلب شده ، چرا سكوت نمي كنيد !!؟؟
اگر واقعا صادق و دل در گرو پيشرفت منطقه و مردم داريد ، در هر موقعيتي كه الان هستيد به وظيفه و تكليف خودتان عمل كنيد
رأستش را بخواهيد أيه همه مواضع و كنش هاي رسانه اي شما رو مخ مردم و سوهان اعصاب أفكار عمومي تبديل شده و هرچه بيشتر تلاش مي كنيد برداشت عمومي مردم از شما ايجاد تصوير از شخصي است كه منافع و فرصت هاي شخصي و قدرت سيري ناپذيرش را از دست داده و هر روز در حسرت روزهاي خوش از دست رفته اش جزولز ميكند
جناب آقاي تاجگرودن !
شما را چه شده است ، ديروز ادعا ميكردي فرزند مباشر خاني امروز كه ديگر در قدرت نيستي ياد مظلومت مادر محترم و برادر شهيدت افتاده اي !!؟؟
ديروز اصلاح طلب بودي اما در جلسات بررسي پرونده تون به قول حاج آقا نبويان نيم ساعت تلاش ميكردي ثابت كني كه اصلا من اصوالگرام
امروز تكليف مردم چيست ، قسم حضرت عباس را باور كنند يا دم خروس !!؟؟
امروز همشهريان و مردم اين ديار بيش از هر زمان و موقعيتي وضع زندگي شان و اموراتشان به سختي مي گذرد ،
امروز بيش از هميشه پدران شرمنده همسر و فرزندان خود هستند سفره شان بيشتر از هر زماني خالي شده ، فرزندان شان بيكارند ، جوانان امكان ازدواج ندارن ، آسيب هاي اجتماعي در محلات شهر و ديارمان بيداد مي كند و ...
اقاي تاجگردون عزيز
به حرمت خون پاك و مطهر احمدرضاي عزيز و نجابت مادر تان هم شده ، بس كنيد
درد مردم يكي و دوتا نيست ، به مصلحت خودتان هم نيست .
سكوت كنيد ، زمان بهترين قاضي و مردم هم خودشان تصميم مي گيرند اگر تا الان به مردم خدمت كرديد خداوند بزرگ ، اجرش را حفظ ميكند و حتم دارم بهترين مصلحت شما سكوت تان است و اين نه يك انتخاب بلكه ضرورت است
حال خود دانيد !
Iran, Islamic Republic of
حقارت حسادت وتحقیر شدن در رقابت از نوشته چند نفر نمایان است حداقل حرمت شهدایی که خودتان دلسوز انها هستبد. سو استفاده نکنید. که با اتهامات نا روا به اقای تاجگردون توهین به رای مردم گچساران وباشت نموده اید. سالهاست مردم را ازار داده وبا سه دور نه بزرگ چه رویی دارید میگویید احتیاج به نصیحت شما نیست سکوت داشته باشید بهترین درمان است
Iran, Islamic Republic of
جناب خانواده محترم اگر صداقت در گفتار وعمل کردار داری که صد ها مثل خانوا ده شما عزادار کرد سوال نمی کنی دستاورد این همه خسارت چه بود حال دیواری کوتاتر از اقای تاجگردون پیدا نکردی که نصیحت ودم عدالت خواهی میزنی ..
سید
Iran, Islamic Republic of
بازم حاشیه وعوامفریبی وسخنان تکراری
Iran, Islamic Republic of
قبلا گفتی کیف ته بر ایداری و از مجلس ایری امااا
معلوم نی ایی کیف چ داخلشه ک نیله بری حتی وقتی از مجلس انقلابی بیرونت کردنه!!
طرفه داخل ده راهش نیدان سراغ کدخدا ایگرو..
آقا نه و مجلس کردنه بیرون ایگو ایخوم سی ریاست جمهوری بیام..
زهی خیال باااااطل...
تنه سی تخلفاتی ک بخاطرش بیرونت کردن از مجلس باید محاکمه ات کنن و برخورد بات وابو نکه تاییدت کنن..
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش در آینده نزدیک محاکمه خواهد شد. این هم نوعی فرار رو به جلو است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چیزی نگفتی چون حرفی برای گفتن نداشتی! با ترفندهای مختلف رای مردم مظلوم گچساران را گرفتی ولی بعد از انتخاب پشت سرت رو نگاه نکردی و فکر کردی بازی تموم شده، به خیلی ها قول های واهی دادی ولی بعد از انتخابت با همون غرور که بالاخره به زمینت زد حاضر نشدی به حرف دلشون گوش بدی. انرژی های منفی و آه همون آدمها به سوی تو جمع شد و کار خودش رو کرد.
ما منتظر محکومیتش هستیم کسی که .. ازش حمایت کنه از حالش پیداست
برقک
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون قربانی خدمت/ چون در مقابل توانمندیهایش در خدمت به حوزه انتخابیه احساس حقارت و مرگ دائم می کردند و با وجود او پوچ بودن خود را به عینه می دیدند.
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
ایا فکر میکنید حسینی در خاج از باشت رای دارد ؟ زمانی که به گچساران ،رای نداشت حالا که تکلیف معلومه .
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر سید قدرت اله حسینی
Iran, Islamic Republic of
اثر قانونی عدم تصویب اعتبارنامه نمایندگان چیست؟ نمود منتخبینی که اعتبارنامه‌ی آن‌ها به علت عدم صلاحیت شخص در مجلس شورای اسلامی رد می‌شود، علاوه بر محرومیت از نمایندگی، نمی‌توانند در انتخابات همان‌ دوره مجلس شرکت نمایند.(تبصره ۵ ماده ۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی)
پس اقای تاجگردون قانونا نمیتوانند در این دوره کاندیدای مجلس شورای اسلامی از هیچ حوزه انتخابیه و از جمله گچساران شوند و اینکه گفته من خودم کاندید نمیشوم سخن درستی نیست سخن درست ان است که بگوید قانون به من اجازه ثبت نام برای کاندیداتوری مجلس را نمیدهد والا اولین نفر بودم برای ثبت نام
جناب تاج گردون فقط یه سوگند یاد کن که چه کارهای کردی درباره شهردار که او را زمین بزنی اما نتونستی اون وقت ما بقیه حرفهایت را باور میکنیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان الان دیگه نگران سلامتی ات شدم .احساس میکنم در مراحل اولیه سکته هستی.یعنی پست ومقام این همه مهمه؟بس کن بابا این همه مظلوم نمایی نشان ضعف شماست بخدا.اینقدر خودتان را تخقیر نکنید برادر.این قدر فرافکنی نکنید .نمایندگی مجلس که مباشر خانی نیست دیگه شما نوش جانتان شما کار کردین دست مریزاد .بس کن برادر شدی اقای دوربینی دیگه
طرفدار جانی
Iran, Islamic Republic of
طرفدار جانی بودیم و نانی ها را بیشتر نان دادی و ما را نابود کردی.... ...انشاالله پرونده تخلفاتت هر چه سریعتر بررسی بشه و با لباس راه راه جلوی قاضی توی رسانه ببینمت.
باباحیدر۲
Iran, Islamic Republic of
شرایط در کل کشور بحرانی است طبیعی است که در گچساران هم همینطور باشد .منتقدین در پی حساب و کتاب انتخابات قبل هستن و مردم امید به بهتر شدن اوضاع کشور و استان دارن.فکر کنم تاجگردون لابی خوب میکرد بودجه میاورد کمی سختی کم میشد. نه اینکه مشکلات بکلی تموم شد ،نه اما کارهایی میشد . ببینیم آینده چه میشه.
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم قدرت و پول تا سلول به سلول شما رسوخ کرده که هنوزم ول کن ماجرا نیستین
به فکر ابروی خودتان باشید
حشمت اله جعفری
Romania
به نام خدا
جتاب تاجگردون شما قربانی بی خردان تهمتهای بی دریغ پست پرستان شدید بعنواندیک لرتبار خارج از حوزه انتخابیه شما میگویم که افتخار زاگرس فرزندانی امثال شماست ودرتاریخ نام شما ثبت خواهد شدولی افسوس که قربانی خدمت به مردم شدید وگرنه میتونستید امثال دیگران در مجلس وجاهای دیگر درمقابل ربیعی وعلایی و......سکوت کنیدتا به شما خدشهای وارد نشود باز بعنوان یک لرتبار به وجود شما افتخار خواهم کرد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمدیانفر ،
آقای تاجگردون ، کجا عضو گردان کمیل بود ؟؟؟
از طرفی گردان کمیل ، یکی از گردانای مربوط به لشکر 27 رسول بود که بچه های گچسارانی عضو آن نبودند.
لطفا آدرس غلط ندهید!
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون
بعضی از کسانی که شما از آنها نام برده و انتظار دارید در همایش های مربوط به جنگ ، از آنها دعوت شود ، کسانی هستند که بخاطر سوءاستفاده از مقام خود برکنار و مدتها و در حق آنها بسیار گذشت شد و آزاد شدند! حالا شما انتظار دارید از آنها برای بیان خاطرات دفاع مقدس دعوت شود ؟؟؟
مگر خودتان در این کلیپ ها ، نام افرادی را نبرده اید که چرا مردم آنها را نمی شناسند ؟؟؟
بدانید مردم این ها را هم می شناسند !!!
بهتر است با حمایت از این افراد ، وضعیت خود را بدتر نکنید !!!
یزید هم در جنگ علیه کفار شمشیر کشید و جانباز شد !!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1