تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۲۵۶۸۰
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

دانش‌آموزان کبگـیان به دلیل نبود زیرساخت‌های مخابراتی از تحصیل باز می‌مانند / گرانی در بازار و وعده‌های دروغین مسئولین مردم را زجر می‌دهد

۲
دانش‌آموزان کبگیان به دلیل نبود زیرساخت‌های مخابراتی از تحصیل باز می‌مانند
کبنا ؛به گزارش خبـرگزاری"کـبنا" از چیتاب، حجت الاسلام و المسلمین فرج الله پژمان امام جمعه کبگـیان،درخطبه‌های نمازعبادی سیاسی جمعه28 شهریور 99 چیتاب، ضمن توصیه خودونمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به لحظات جان دادن انسان گفت: درموقع قبض روح اهل کفر با کناررفتن پرده‌ها و دیدن ندیده ها سخت جان می‌دهند زیرا شخص مُحتَضر(کسی که لحظاتِ آخرعمرش هست)اولین چیزی که می‌بیند هراس ازفرشته مرگی ست که تاالان ندیده وبرایش خیلی سخت است. امام جمعه چیتاب با اشاره به موضوع امروزه «فعال کردن، مکانیزیم ماشـه» هم گفت:بازگـرداندن تحریمهای بینُ المِـللی، بعد ازمصوب شدن برجام خیانتی بود که امریکای عهد شکن برانجامش مُصِر بود.
 وی تصریح کرد: مخالفت شورای امنیت با آمریکابعلت خروج ازبرجام باعث شدتاترامپ دروادی به مخاطره افتادن موقعی انتخاباتی آینده‌اش برای گدائـی رأی صهیونیست‌ها در کرسی ریاست جمهوری آینده، خواهان تقویت تحاریم تحت فشار خواسته یهودیت باشد.
حجت الاسلام پژمان باگریز از موضوع «فعال کردن ماشه» و تاثیراتش برمردم ایران هم گفت: کشوریکه مردمانش با بیش از ۴۸ سال تحریم دوام آورده‌اند بیشترین ضربه را ازتعدادی مسئولان بی کفایت داخلی خورده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه امروزه کمر مردم را می‌شکند. گرانی بازار، و اوضاع نابسامان بازار افسار گسیخته درونیست.
حجت الاسلام پژمان با بیان اینکه ترس مردم از گرانی بازارهست نه فعال کردن ماشه، افزود: اگرخروجی کارناظرین درتنظیم بازارموفقیت آمیز بود. الان مردم در بحبوحه تحاریم دغدغه کمتری داشتند.
 وی خاطرنشان کرد: عده‌ای بنام تحریم در بازار خرید بر گُـرده‌ی مردم سوار شده‌اند و بدتر از آن وعده‌های دروغین برخی مسئولان بیشتر مردم را زجر می‌دهد.
وی با تشکر از تلاش استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با متکدیان بازار، افزود: از استاندار درخواست می‌شود با کسانیکه با هم افزائی خود سرانه قیمت در بازار افسار گسیخته استان و مسئولانی که وعده دروغین به مردم می‌دهند، برخورد شدیدتر کند. زیرا اینها هدفشان بدبین کردن مردم به نظام دولت و خون شهداست.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به موقعیت کنونی تدریس آنلاین در کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد متعاقباً بخش کبگیان هم گفت: مگر مخابرات برای هر خدماتی هزینه دریافت نمی کند و یک نهاد خدمات‌رسان نیست؟ پس چرا امروزی که دانش آموزان خاصه در روستاهای بخش کبگیان نیاز به تدریس آنلاین دارند، باید زیرساخت‌های آموزش آنلاین در بخش ما آماده نباشد؟
وی خاطرنشان کرد: حالا موضوع گرانی و نداری مردم درخرید گوشی و تبلت، لبت تاب وسایل تحصیلی به کنار چرا عدم عـــدالت آموزشـی با آماده نبودن زیرساخت آمـوزش اینترنتی باید در بخش کبگیان کاری کند که عده‌ای در روستاهای بخش با مهاجرت معکوس آن هم درشرایط سخت اقتصادی درس نخواندن را بر تقبل هزینه‌های سرسام آور تحصیلی ترجیح دهند؟

----------------------------------
خبرنگـار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1