تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۲۵۵۰۸
در پیام تبریکی بمناسبت انتخاب شیخ پناهی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

حسین‌زاده: با وجود «شیخ پناهی» ضعف‌های موجود حوزه‌های علمیه برطرف می‌شود و تفکر انقلابی در حوزه‌های علیمه رشد پیدا می‌کند

۹
۰
حسین‌زاده: با وجود «شیخ پناهی» ضعف‌های موجود حوزه‌های علمیه برطرف می‌شود
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسین زاده  مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران و سرپرست گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مسئولین سردار قاسم سلیمانی در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین پناهی را به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در این پیام آمده است.
حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی
انتصاب شایسته جنابعالی را به مدیریت حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نمایم و همچنین به عنوان شاگردی کوچک از مکتب بزرگ حوزویان لازم می دانم از زعیم حوزه‌های علمیه کشور، حضرت آیت الله اعرافی دامت برکاته از توجه به درخواست قاطبه طلاب استان و انتخاب حجه الاسلام پناهی برای مدیریت حوزه‌های استان، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
رجاء واثق دارم با قرارگرفتن جنابعالی در رأس مدیریت و سیاست گذاری حوزه‌های علمیه استان، بایک جهش انقلابی، ضعف‌های موجود برطرف و شاهد رشد و تقویت روزافزون تفکر انقلابی در سراسر حوزه‌های علمیه استان باشیم. چرا که به مصداق بیان و تذکر رهبر عزیز انقلاب، انگیزه‌هایی وجود دارد تاحوزه ها را از انقلاب تهی و منزوی نمایند و حوزه‌های علمیه اگر انقلابی نماندند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.
از این رو برای شما و سایر اساتید بزرگ حوزه‌های استان آرزوی توفیق مضاعف داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مضاعف
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
چنین تصمیمی
Iran, Islamic Republic of

مردم و گرسنگی مردنه
Iran, Islamic Republic of
یعنی تاحالا انقلابی نبودند مگه انقلابی بودن چجوریه
دنا
Iran, Islamic Republic of
این پست کجا بوده راز و یی مسما
عباس
Iran, Islamic Republic of
حیف شد حوزه
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم.
خدارا شاکریم که حاج پناهی مدیر حوزه شد، چراکه تحولات جهانِ اسلام از حوزه علمیه با نگاه (انقلابی) نشأت می‌گیرد اما مدتی هستش که، حوزهای علمیه انقلابی جاشو داده به حوزه علمیه بی‌تفاوت و اداری.
نگاهِ تحول‌خواهی و آرمانخواهی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی، مارو امیدوار میکند که باعث رشد حوزه انقلابی استان و شهرستانهای تابع بشود و الگویی شود برای کل کشور.
اللهم_عجل_لولیک_الفرج.
بسم الله الرحمن الرحیم
تیتر عجیب
انقلابی ! مگه حوزه علمیه قبل از شیخ پناهی انقلابی نبوده که با وجود شیخ صفدر پناهی انقلابی شود ..ضمنا این نقاط ضعفی که بوده میشه .شیخ روح الله حسین زاده اشارتی میفرمودند.. ضمنا یاد آور شوم که طلبه های این استان خود نیز میدانند که مرحوم آیت الله حاج سید کرامت الله ملک حسینی و پیشتر آسید صدر الدین شناسنامه و هویت این استان بوده و هستند و بیشترین تلاش در حوزه تبلیغ اسلام و انقلاب داشته و در ادامه یادگار عزیزشان حضرت آیت الله حاج سید شرف الدین ملک حسینی خدمات ارزنده ای به این استان و انقلاب اسلامی داشته و دارند حالا یکهو بیاید و تفکر انقلابی رشد نماید!!!! و ضعفهای حوزه گرفته شود به نوعی توهین به مدیرت های قبلی من جمله آشیخ پایدار که بیشترین خدمات را انجام دادند می باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1