کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیام تبریکی بمناسبت انتخاب شیخ پناهی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

حسین‌زاده: با وجود «شیخ پناهی» ضعف‌های موجود حوزه‌های علمیه برطرف می‌شود

23 شهريور 1399 ساعت 14:57

حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسین زاده مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران و سرپرست گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مسئولین سردار قاسم سلیمانی در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین پناهی را به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.


حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسین زاده  مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران و سرپرست گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مسئولین سردار قاسم سلیمانی در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین پناهی را به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در این پیام آمده است.
حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی
انتصاب شایسته جنابعالی را به مدیریت حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نمایم و همچنین به عنوان شاگردی کوچک از مکتب بزرگ حوزویان لازم می دانم از زعیم حوزه‌های علمیه کشور، حضرت آیت الله اعرافی دامت برکاته از توجه به درخواست قاطبه طلاب استان و انتخاب حجه الاسلام پناهی برای مدیریت حوزه‌های استان، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
رجاء واثق دارم با قرارگرفتن جنابعالی در رأس مدیریت و سیاست گذاری حوزه‌های علمیه استان، بایک جهش انقلابی، ضعف‌های موجود برطرف و شاهد رشد و تقویت روزافزون تفکر انقلابی در سراسر حوزه‌های علمیه استان باشیم. چرا که به مصداق بیان و تذکر رهبر عزیز انقلاب، انگیزه‌هایی وجود دارد تاحوزه ها را از انقلاب تهی و منزوی نمایند و حوزه‌های علمیه اگر انقلابی نماندند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.
از این رو برای شما و سایر اساتید بزرگ حوزه‌های استان آرزوی توفیق مضاعف داریم.
 


کد مطلب: 425508

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425508/حسین-زاده-وجود-شیخ-پناهی-ضعف-های-موجود-حوزه-های-علمیه-برطرف-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1