تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۲۵۴۲۹
امام جمعه موقت یاسوج:

مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند

۱
۰
مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به مشکلات ناشی از بیماری کرونا گفت: تولیدکنندگان انصاف را رعایت کنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در بخش اول خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج گفت: سالروز تشکیل اسلام،  روز کامل شدن دین اسلام در غدیرخم، دفاع همه جانبه از دین در روز عاشورا بود و روز تاریخ ساز  ظهور منجی عالم بشریت چهار مسئله حیاتی جهان اسلام است و شایسته است با مبانی دین آشنا و احکام اسلام آشنا شویم‌.
وی در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۲۵ محرم گفت: این روز طبق روایاتی شهادت امام سجاد است که ضمن عرض تسلیت این امام بزرگوار نقش مهم و سرنوشت سازی در جریان عاشورا داشت.
وی عنوان کرد: با وحود شرایط و بیماری کرونا مردم شریف و حسین دوست ایران عاشقانه در مراسم عزاداری شرکت کردند و امام سجاد و  حضرت زینب در  رساندن پیام عاسورا پس از ۱۳۵۰ نقش داشتند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سالروز تشکیل نیروی دریایی، نیروهای هوا و فضا و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکیل این نیروها موجب اقتدار نظام اسلامی شده، وجود چنین نیروهایی کشور را به مرحله بازدارندگی رسانده و اگر امروز دشمن جرات دسترسی به کشور را ندارد به خاطر وجود این نیروها است.
وی در بخش دیگری از سخنان  خود به وضعیت بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل و بیکاری افراد در نتیجه این بیماری اشاره کرد و افزود: با وجود این شرایط، شاهد گرانی در بازار و نوسانات قیمت‌ها هستیم مردم معضلات و مشکلات اقتصادی دارند لازم است تولید کنندگان مواد غذایی و تولیدکنندگان سایر مواد و نیازمندی‌های مردم در این وضعیت مردم و کشور را درک و در قیمت‌گذاری انصاف را رعایت کنند. بازاریان هم مقدار سود خود را پایین بکشند.
حکمتی‌نیک عنوان کرد: متصدیان بازار کسانی که عامدانه و آگاهانه دنبال افزایش قیمت هستند برخورد کنند و اجازه ندهد از این شرایط سوء استفاده کنند.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در قوانین واردات کالا بازنگری کنند و همگام با دولت و قوه قضاییه در راستای جهش و رونق تولید و رفع مشکلات و معضلات مردم گام بردارند این مردم همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و شایسته بهترین خدمات هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام موهن و هتاکانه مجله فرانسوی به اشرف مخلوقات و قرآن اشاره کرد و گفت: این اقدام به شدت از طرف میلیاردها مسلمان محکوم است.
امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: دولتمردان فرانسه این اقدام هتاکانه را آزادی بیان مطرح کردند و محکوم نکردند آنها مدعیان دروغ آزادی بیان هستند.فرانسه آشکارا در امور سایر کشورها دخالت می‌کند و با مجهز کردن عربستان  سعودی سال‌هاست به مردم یمن ظلم می‌کند.
وی عنوان کرد: پشت پرده این اقدام هتاکانه مثلث آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای غربی وجود دارد که با هدف مبارزه با تفکر اسلام انجام شد اما نمی‌دانند با این اقدامات اسلام بیشتر از گذشته اقتدار و استمرار خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مجلس جدید باشعار مقابله با فساد و گرانی امد ملی تا الان کاری که نکردن وضعیت بدتر هم شده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1