کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت یاسوج:

مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند

21 شهريور 1399 ساعت 15:07

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به مشکلات ناشی از بیماری کرونا گفت: تولیدکنندگان انصاف را رعایت کنند.


امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به مشکلات ناشی از بیماری کرونا گفت: تولیدکنندگان انصاف را رعایت کنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در بخش اول خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج گفت: سالروز تشکیل اسلام،  روز کامل شدن دین اسلام در غدیرخم، دفاع همه جانبه از دین در روز عاشورا بود و روز تاریخ ساز  ظهور منجی عالم بشریت چهار مسئله حیاتی جهان اسلام است و شایسته است با مبانی دین آشنا و احکام اسلام آشنا شویم‌.
وی در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۲۵ محرم گفت: این روز طبق روایاتی شهادت امام سجاد است که ضمن عرض تسلیت این امام بزرگوار نقش مهم و سرنوشت سازی در جریان عاشورا داشت.
وی عنوان کرد: با وحود شرایط و بیماری کرونا مردم شریف و حسین دوست ایران عاشقانه در مراسم عزاداری شرکت کردند و امام سجاد و  حضرت زینب در  رساندن پیام عاسورا پس از ۱۳۵۰ نقش داشتند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سالروز تشکیل نیروی دریایی، نیروهای هوا و فضا و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکیل این نیروها موجب اقتدار نظام اسلامی شده، وجود چنین نیروهایی کشور را به مرحله بازدارندگی رسانده و اگر امروز دشمن جرات دسترسی به کشور را ندارد به خاطر وجود این نیروها است.
وی در بخش دیگری از سخنان  خود به وضعیت بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل و بیکاری افراد در نتیجه این بیماری اشاره کرد و افزود: با وجود این شرایط، شاهد گرانی در بازار و نوسانات قیمت‌ها هستیم مردم معضلات و مشکلات اقتصادی دارند لازم است تولید کنندگان مواد غذایی و تولیدکنندگان سایر مواد و نیازمندی‌های مردم در این وضعیت مردم و کشور را درک و در قیمت‌گذاری انصاف را رعایت کنند. بازاریان هم مقدار سود خود را پایین بکشند.
حکمتی‌نیک عنوان کرد: متصدیان بازار کسانی که عامدانه و آگاهانه دنبال افزایش قیمت هستند برخورد کنند و اجازه ندهد از این شرایط سوء استفاده کنند.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در قوانین واردات کالا بازنگری کنند و همگام با دولت و قوه قضاییه در راستای جهش و رونق تولید و رفع مشکلات و معضلات مردم گام بردارند این مردم همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و شایسته بهترین خدمات هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام موهن و هتاکانه مجله فرانسوی به اشرف مخلوقات و قرآن اشاره کرد و گفت: این اقدام به شدت از طرف میلیاردها مسلمان محکوم است.
امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: دولتمردان فرانسه این اقدام هتاکانه را آزادی بیان مطرح کردند و محکوم نکردند آنها مدعیان دروغ آزادی بیان هستند.فرانسه آشکارا در امور سایر کشورها دخالت می‌کند و با مجهز کردن عربستان  سعودی سال‌هاست به مردم یمن ظلم می‌کند.
وی عنوان کرد: پشت پرده این اقدام هتاکانه مثلث آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای غربی وجود دارد که با هدف مبارزه با تفکر اسلام انجام شد اما نمی‌دانند با این اقدامات اسلام بیشتر از گذشته اقتدار و استمرار خواهد داشت.


کد مطلب: 425429

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425429/مردم-گرانی-مشکلات-اقتصادی-رنج-می-برند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1