تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۴۲۴۶۳۱
موحد در جمع خبرنگاران شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

نظر «موحد» در خصوص حذف فرزندان کهگیلویه و بویراحمد / کلنگ‌ بی‌حاصل نمی‌زنم / ورودی‌های دهدشت سنخیتی با مدنیت ندارد

۱۳
۲
نظر «موحد» در خصوص حذف فرزندان کهگیلویه و بویراحمد / کلنگ‌ بی‌حاصل نمی‌زنم / ورودی‌های دهدشت سنخیتی با مدنیت ندارد
کبنا ؛آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تلاش دفتر نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی در دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این آیین، خبرنگاران را مجموعه تنویر افکار عمومی دانست که ادامه دهنده راه امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) هستند و رضایت خدا و مردم را در نظر دارند.
حجت الاسلام سید محمد موحد با تاکید بر اهمیت نقد منصفانه، بیان کرد: برای فکر، قلم همه  اصحاب رسانه چه کسانی که از لحاظ سیاسی همفکر ما بودند و چه کسانی که گرایش دیگری دارند، احترام قائلم و از زحمات همه تشکر می‌کنم.
 موحد در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر ایجاد دفتر توسعه عمرانی برای کهگیلویه، گفت: در شهرهایی مانند کرمان و اصفهان این دفتر راه‌اندازی شده و همه مسوولان بی توجه به گرایش‌های سیاسی برای توسعه منطقه خود گام بر می‌دارند و دلیلی بر تخریب همدیگر نمی‌بینند.
وی ادامه داد: اما آیا ما اینگونه هستیم، ما حاضریم بپذیریم که یکی از دوستان مخالف فکری‌مان در یک جایگاهی قرار بگیرد حمله به او نکنیم؟
نماینده شهرستان‌های چهارگانه مطرح کرد: بارها پیش آمد می‌گفتند فلانی در فلان جا مسیولیت گرفته است، باید چنین و چنان کرد، می‌گفتم عزیزان هر چه باشد فرزند منطقه است و دلسوزتر تا غیر بومی، بگذارید رشد کنند زمینه ارتقایشان فراهم شود، ما در ادوار قبل کلید راه اندازی چنین دفتری را زده بودیم.
وی با اشاره به اینکه تا از اعتبار و شرایط پروژه‌ای یقین پیدا نکنم، کلنگ بی حاصل نمی‌زنم، گفت: امروز با همکاری تقوی نژاد معاون وزارت بهداشت و درمان با بنیاد مستضعفان برای ادامه پروژه بیمارستان لنده صحبت کردیم و اگر خدا توفیق دهد در زمان کوتاه شاهد نتیجه گیری خواهیم بود.
موحد در پاسخ به سؤال دیگر کبنا در خصوص پروژه‌های شهرستان، مطرح کرد: «در طول هفته دو جلسه برای کارهای عمومی دارم، پتروشیمی را به کرات از وزیر، مدیر عامل،، هلدینگ و...پیگیری می‌کنم. پروژه جاده پاتاوه _دهدشت، از پروژه‌های ریز تا درشت بالای چندین جلسه در جایگاه‌های مختلف دنبال و پیگیری کردم. در خصوص کارخانه سیمان دهدشت با سرمایه گذارانی صحبت شد، معدن چرام همینطور و تلاش می‌شود تا از خام فروشی جلوگیری شود.
نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: در این ۸۴ روزی که از عمر مجلس گذشت، مرتب برای خود تکلیفی مشخص کردیم، سعی بر این بود که در ابعاد مختلف وظایفی را که مردم بر دوشمان گذاشتند را پیگیری کنیم، امیدوارم مردم شاهد نتیجه باشند.
وی با اشاره به سؤال دیگر خبرنگار کبنا در خصوص ضرورت توسعه گردشگری، گفت: به اصحاب رسانه توصیه می‌کنم جدای از مسوولان، مجموعه‌ای تشکیل دهید و به سمت شناسایی پتانسیل‌ها در خصوص کشاورزی، گردشگردی و...بروید که در زمان بازدید وزرا و مسوولان کشوری خوراکی برای ارائه داشته باشید.
وی در واکنش به سؤال دیگر کبنا در خصوص ورودی‌های شهر دهدشت هم بیان کرد: در دیداری که با معاون عمرانی وزیر داشتم، گفتم که باید برای بازدید از شهرستان‌های چهارگانه از مسیر خوزستان وارد شویم  تا به عینه ببینید هیچکدام از ورودی‌های دهدشت بازگو کننده قدمت تاریخی این منطقه نیست و آثاری از مدنیت شهری نمی‌بینید.
موحد در پایان گفت: «معتقدیم خبرنگاران ۴ شهرستان توانمند هستند که برای حفظ تعامل با این جامعه یکی از خبرنگاران رابه عنوان عضوی از دفتر خود انتخاب می‌کنیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز ، جوانی هم بهاری بود و بگذشت
Canada
رطب خورده را منع رطب .......................................نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کارنامه شما دئر این زمینه سیاه هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خدایی اقای موحد محروم تر از دهدشت کجا دیدی 20 سال نماینده بودی چیکار کردی من هر وقت میام دهدشت واقعا دلم میسوزه از محرومیت این شهر چرا رها نمیکنی یه جوان تحصیل کرده با تفکر بالا بیاد و به داد این شهر برسه اقای موحد کدوم پارک کدوم جاده کدوم امکانات رفاهی
Iran, Islamic Republic of
کلامش بوی کلنگ مشام میدهد.
United States
اولا موحد شانزده سال نماینده کهگیلویه بود که هشت سالش مشترک بود با گچساران ، ثانیا سرکار معلوم نیست متولد چه سالی هستی تا بدونی عمق محرومیت کهگیلویه در سال هفتاد که اولین سال ورود موحد به مجلس بود چقدربوده ثالثا چرا نماینده های بعد از موحد کهگیلویه رو از این محرومیت بیرون نیاوردند اقلا زیر ساختهای ابتدایی کهگیلویه بزرگ و گچساران اعم از آب برق گاز و جاده های مواصلاتی در دوره نمایندگی موحد درحد نیاز اجرایی شدند چرا دوازده سال بعد از موحد مطلوب نظر امثال سرکار با اون همه اعتبارات دوران احمدی نژاد و تا حدودی روحانی حاصل نشد ؟ سنگ مفت گنجشک مفت عیب فضای مجازی همینه که طرف یه چیزی میگه ولی در صدد دریافت جواب نمیمونه سالی که موحد نماینده کهگیلویه بزرگ شد اکثر معلمین ابتدایی این حوزه عموما دارای موتور سیکلت های صد هوندا یا تریل کاوازاکی بودند چون هفته ای یه بار میتونستند به خونه هاشون سربزنند چرا که چیزی به عنوان جاده آسفالت در کار نبود ، جز دهدشت و سوق کدوم منطقه دبیرستان داشتند که اونم برجا مانده از قبل از انقلاب بودند بیمارستان دهدشت و همه مراکز درمانی در دوره موحد ساخته شدند ، آموزش عالی شامل دانشگاههای آزاد و پیام نور با حداقل امکانات در زمان موحد راه اندازی شدند بحث جاده های بین استانی و خارج از استانی در زمان موحد اجرایی شدند ، والسلام علی من تبع الهدی
حق
Iran, Islamic Republic of
چه انتظار دارید
Iran, Islamic Republic of
پس مدیر مخابرات یکی از بهترین نیروهای متخصص بومی را عزل کرد؟
مگر بالاتر از مهندس رضوی نژاد بچه سوق در مخابرات استان سراغ دارید؟ ایشان حتی کشور هم مطرح بودند و گفتند برای مدیر عاملی هم دعوت نکردند ولی به دلیل مشکلات استان و عدم همکاری تهران نپذیرفتند.

حالا این مدیر مخابرات برای جلوگیری از مطرح شدن وی به عنوان رقیب خود اولین کسی را که حذف کرد همین مهندس رضوی نژاد بود!!
اقای موحد شما می دانید؟؟؟!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
بله کاملا با شما هم عقیده هستم که فرزندان استان باید رشد داده شوند ولی اگه کرونا بگذاره
قند تو دلت اب میشه که تاجگردون رو به ناحق از دور خارج کردن . این حرف های صد من یه غاز به این جهت میزنی که داری برا تقوی نژاد و غریب پور پرونده سازی میکنی .
راستی کمیسیون پیدا کردی ؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
به نظرم موحدبااین حرف هاش بایدداشته باشد
توکسی هستی درکهگیلویه. نخبه کشی کردی
طاقت نداشته ای ونداری که یکی ازفرزندان این دیارادرمقام بالا ببینی
برودرس اخلاق وقدرت ازحاجی آقابزرگواری یادبگیر
چرام
Iran, Islamic Republic of
واقعا ۱۶سال به کهگیلویه .چطور رو
داری با این سن ، سواد و سابقه و این همه نیروی
تحصیلکرده نماینده شوید.

کاش یکهزارم صداقت بزرگواری را داشتی

تاجگردون که به کنار
جواد
Iran, Islamic Republic of
سلام ب همه .ن اهل سیاستم ن طرفدار نماینده ای.زمان هدایت خواه فهمیدم نماینده خوبیه.زارع رو ک درموردش ی کلمه بگم ولی گفتم ..خخ.موحد هم فقط یبار دیدمش ی درخواست داشتم فوری انجام داد.روشن فکر .این سالها همین ی درخواستو داشتم زارع ک وعده میداد و همش دنبال اقوام خودش بود.// هم میگه نمیتونم کاری کنم بهم توهین میشه خو ادم عاقل تو ک میدونستی کسی محلت نمیزاره چرا نرفتی کنار/ همون استاد دانشگاه بودنت هم ضعیف بودی چ برسه نمایندگی.درخواست چندین سالمو ب موحد گفتم فوری کارمو انجام داد گفت اگه درست نشد باز درخدمتم.
اهل یاسوجم.موحد هم ن قوممه ن اشنا.زارع و روشنفکر اهل شهر خودم کاری نکردن.
ج
Iran, Islamic Republic of
خوشبحال دهدشتیا .استان کهگیلویه و بویر احمد و ایران ک مردانی همچون موحد داره.موحد .تاجگردون.هدایت خواه.لاهوتی.
بقیه نماینده ها درموردشون حرف نزنم بهتره....خخخ
Iran, Islamic Republic of
بخدامن درتعجبم که چطورانتظارداریدکه موحدازتاجگردون حمایت کنه باباتاجگردون کسی نمیشدطرفش بره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1