کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موحد در جمع خبرنگاران شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

نظر «موحد» در خصوص حذف فرزندان کهگیلویه و بویراحمد / کلنگ‌ بی‌حاصل نمی‌زنم / ورودی‌های دهدشت سنخیتی با مدنیت ندارد

30 مرداد 1399 ساعت 23:37

نماینده شهرستان‌های چهارگانه مطرح کرد: بارها پیش آمد می‌گفتند فلانی در فلان جا مسیولیت گرفته است، باید چنین و چنان کرد، می‌گفتم عزیزان هر چه باشد فرزند منطقه است و دلسوزتر تا غیر بومی، بگذارید رشد کنند زمینه ارتقایشان فراهم شود، ما در ادوار قبل کلید راه اندازی چنین دفتری را زده بودیم.


آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تلاش دفتر نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی در دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این آیین، خبرنگاران را مجموعه تنویر افکار عمومی دانست که ادامه دهنده راه امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) هستند و رضایت خدا و مردم را در نظر دارند.
حجت الاسلام سید محمد موحد با تاکید بر اهمیت نقد منصفانه، بیان کرد: برای فکر، قلم همه  اصحاب رسانه چه کسانی که از لحاظ سیاسی همفکر ما بودند و چه کسانی که گرایش دیگری دارند، احترام قائلم و از زحمات همه تشکر می‌کنم.
 موحد در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنانیوز مبنی بر ایجاد دفتر توسعه عمرانی برای کهگیلویه، گفت: در شهرهایی مانند کرمان و اصفهان این دفتر راه‌اندازی شده و همه مسوولان بی توجه به گرایش‌های سیاسی برای توسعه منطقه خود گام بر می‌دارند و دلیلی بر تخریب همدیگر نمی‌بینند.
وی ادامه داد: اما آیا ما اینگونه هستیم، ما حاضریم بپذیریم که یکی از دوستان مخالف فکری‌مان در یک جایگاهی قرار بگیرد حمله به او نکنیم؟
نماینده شهرستان‌های چهارگانه مطرح کرد: بارها پیش آمد می‌گفتند فلانی در فلان جا مسیولیت گرفته است، باید چنین و چنان کرد، می‌گفتم عزیزان هر چه باشد فرزند منطقه است و دلسوزتر تا غیر بومی، بگذارید رشد کنند زمینه ارتقایشان فراهم شود، ما در ادوار قبل کلید راه اندازی چنین دفتری را زده بودیم.
وی با اشاره به اینکه تا از اعتبار و شرایط پروژه‌ای یقین پیدا نکنم، کلنگ بی حاصل نمی‌زنم، گفت: امروز با همکاری تقوی نژاد معاون وزارت بهداشت و درمان با بنیاد مستضعفان برای ادامه پروژه بیمارستان لنده صحبت کردیم و اگر خدا توفیق دهد در زمان کوتاه شاهد نتیجه گیری خواهیم بود.
موحد در پاسخ به سؤال دیگر کبنا در خصوص پروژه‌های شهرستان، مطرح کرد: «در طول هفته دو جلسه برای کارهای عمومی دارم، پتروشیمی را به کرات از وزیر، مدیر عامل،، هلدینگ و...پیگیری می‌کنم. پروژه جاده پاتاوه _دهدشت، از پروژه‌های ریز تا درشت بالای چندین جلسه در جایگاه‌های مختلف دنبال و پیگیری کردم. در خصوص کارخانه سیمان دهدشت با سرمایه گذارانی صحبت شد، معدن چرام همینطور و تلاش می‌شود تا از خام فروشی جلوگیری شود.
نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: در این ۸۴ روزی که از عمر مجلس گذشت، مرتب برای خود تکلیفی مشخص کردیم، سعی بر این بود که در ابعاد مختلف وظایفی را که مردم بر دوشمان گذاشتند را پیگیری کنیم، امیدوارم مردم شاهد نتیجه باشند.
وی با اشاره به سؤال دیگر خبرنگار کبنا در خصوص ضرورت توسعه گردشگری، گفت: به اصحاب رسانه توصیه می‌کنم جدای از مسوولان، مجموعه‌ای تشکیل دهید و به سمت شناسایی پتانسیل‌ها در خصوص کشاورزی، گردشگردی و...بروید که در زمان بازدید وزرا و مسوولان کشوری خوراکی برای ارائه داشته باشید.
وی در واکنش به سؤال دیگر کبنا در خصوص ورودی‌های شهر دهدشت هم بیان کرد: در دیداری که با معاون عمرانی وزیر داشتم، گفتم که باید برای بازدید از شهرستان‌های چهارگانه از مسیر خوزستان وارد شویم  تا به عینه ببینید هیچکدام از ورودی‌های دهدشت بازگو کننده قدمت تاریخی این منطقه نیست و آثاری از مدنیت شهری نمی‌بینید.
موحد در پایان گفت: «معتقدیم خبرنگاران ۴ شهرستان توانمند هستند که برای حفظ تعامل با این جامعه یکی از خبرنگاران رابه عنوان عضوی از دفتر خود انتخاب می‌کنیم.»


کد مطلب: 424631

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424631/نظر-موحد-خصوص-حذف-فرزندان-کهگیلویه-بویراحمد-کلنگ-بی-حاصل-نمی-زنم-ورودی-های-دهدشت-سنخیتی-مدنیت-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1