تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۲۴۵۴۹
طی پیامی صورت گرفت؛

حال عمومی محمدرضا شجریان تغییر نکرده است

۱
۱
حال عمومی محمدرضا شجریان تغییر نکرده است
کبنا ؛هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۴ که ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه بیست و هشتم مرداد منتشر شده، تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:
در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز به استحضار می‌رساند علیرغم شایعات متعدد، شرایط عمومی استاد شجریان نسبت به روز قبل تغییری نداشته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم تحت نظر تیم پزشکی است»
انتشار اطلاعیه شماره ۴ بیمارستان جم در حالی است که بابک حیدری اقدم مدیرعامل این مجموعه درمانی در متنی خطاب به اصحاب رسانه ضمن تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مخاطبان برای اطلاع و آگاهی از تازه‌ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان به اطلاعیه‌های این مرکز مراجعه کنند، توضیح داده بود: «احتراما با توجه به بستری مجدد استاد آواز ایران جناب آقای محمدرضا شجریان در بیمارستان جم و همچنین ارائه اخبار متعدد که بسیاری از این موارد بر خلاف واقع و صحت و سقم آن قابل راستی آزمایی نیست. لذا به اطلاع می‌رساند تنها مرجع رسمی جهت اطلاع رسانی این موضوع با هماهنگی کامل تیم پزشکی و خانواده محترم ایشان صورت می‌پذیرد، صفحه رسمی بیمارستان جم در فضای مجازی و سامانه اینترنتی این مرکز خواهد بود. پیشاپیش از حسن نظر شما عزیزان که در جهت تسریع در امور درمان استاد عزیزمان نهایت همکاری را با این مجموعه می‌نمایید تشکر و قدردانی داریم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

دا
United Arab Emirates
خسرو آواز ایران، خوب بشو.... تو با رفتنت حال ما رو خراب تر نکن..... بخدا دیگه جایی واسه غم رفتن تو نیس...... این غصه داریم.....
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1