تاریخ انتشار
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۲۲۵۳۲

نصب تکنولوژی فورجی در دارشاهی/ آشنا: مدیران تعهد به خدمت را از «امیری» یاد بگیرند

۰
نصب تکنولوژی فورجی  در دارشاهی/ آشنا: مدیران تعهد به خدمت را از «امیری» یاد بگیرند
کبنا ؛ایستگاه موبایل روستای دارشاهی شهرستان بویراحمد به اینترنت 4g مجهز شد.
سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد جهت بررسی آخرین وضعیت این ایستگاه موبایل از دارشاهی بازدید کرد.
کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از حضور سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم دارشاهی قدردان زحمات مدیران دلسوز هستند و اهالی این روستا امروز، قدردان زحمات مدیران زحمتکش و بی‌ادعای مخابرات هستند.
عضو شورای استان گفت: شبکه اینترنت امری ضروری است به‌طوری‌که در این دهکده جهانی به یکی از نیازهای اساسی مردم تبدیل‌شده، چراکه مردم می‌توانند همه مسائل زندگی روزمره خود را ازجمله؛ آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، بهداشتی و غیره را از طریق اینترنت رصد و نیازهای خود را در این امورات مرتفع نمایند.
عضو شورای شهر یاسوج در ادامه گفت: جناب آقای مهندس امیری نسبت به اهالی این روستا لطف داشتند و به تعهد و قولی که جهت فراهم نمودن این تکنولوژی دادند پایبند بودند و ای‌کاش مدیران ما و مسئولین ما تعهد به انجام‌وظیفه و خدمت را از آقای امیری یاد بگیرند.
کیوان آشنا گفت: چه‌بسا مدیرانی درگذشته بودند که فرصت و شرایط بهتری جهت خدمت‌رسانی به نحو مطلوب را داشتند اما آن خدمت را از جوانان این روستا دریغ نمودند، لذا جا دارد مجدداً به نمایندگی از مردم شریف این روستا از پیگیری مصرانه جنابعالی و مجموعه ارتباطات سیار استان که همکاری کردند و به خواسته به‌حق جوانانی که ۸ سال پیگیری این مهم برای این روستا بودند تقدیر و تشکر کنم.
در ادامه نصیریان عضو شورای اسلامی روستای دارشاهی که خود از معتمدین این روستا است ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مخابرات استان به جهت تحقق آرزوی جوانان این روستا گفت؛ در سال‌های گذشته مراجعات بی‌شماری به مخابرات استان داشتیم و متأسفانه بنا بر هر دلایل این مهم انجام نپذیرفت و خوشحالم که امروز شاهد برقراری این تکنولوژی در روستا هستیم.
ابوالحسن هدایت دهیار روستای دارشاهی ضمن عرض خیرمقدم به سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به جهت ارائه خدمت مهمی که در عصر رسانه به مردم روستای دارشاهی هدیه شد تقدیر و تشکر نمود
دهیار دارشاهی گفت: امیدوارم که با رایزنی جنابعالی با مدیران حوزه وزارت ارتباطات یک باجه پست‌بانک در این روستا راه‌اندازی شود تا مردم از خدمات نظام بانکی آن استفاده بهینه را ببرند.
سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات من منطقه کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: به خود می‌بالم که در جمع اهالی باصفای روستای دارشاهی حضور دارم و چهره تک‌تک جوانان را شاد می‌بینم، لذا از یک‌جهت شرمنده‌ام و از جهتی خوشحال.
شرمنده‌ام از این بابت که نتوانستیم در سال‌های گذشته این خدمت را که حق مسلم مردم این روستا بوده، جامه‌ی عمل بپوشانیم، قطعاً تحریم و نبود تجهیزات مهم‌ترین عامل تأخیر در راه‌اندازی این تکنولوژی بوده و خوشحالم که خداوند توفیقی عنایت فرمود تا حضوراً خدمت اهالی بزرگوار این روستا برسم و صحبت‌های تک‌تک شما بزرگواران، معتمدین و جوانان این روستا را از نزدیک بشنوم.
امیری گفت: دیدن این چهره‌های شاد و دوست‌داشتنی خستگی را از تن ما می‌زداید و دعا کنید که بتوانیم در ادامه راه خدمتگزار خوبی برای هم استانی‌های عزیز باشیم و رایزنی لازم را با مدیران جهت تحقیق خواسته‌های شما انجام خواهم داد و همین‌جا لازم می‌دانم از مجموعه همکاران پرتلاش و خستگی‌ناپذیرم در مدیریت ارتباطات سیار منطقه تقدیر و تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1