کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

یک زن مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد شد ( + متن حکم )

22 ارديبهشت 1399 ساعت 22:43

فاطمه‌ اسدی طی حکمی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. اسدی از نیروی نزدیک به غلامرضا تاجگردون است.


فاطمه‌ اسدی طی حکمی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، فاطمه اسدی با امضاء علی اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در حکم اوسط‌هاشمی خطاب به اسدی آمده است؛
با استعانت از درگاه خداوند متعال نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با به کارگیری توانمندی‌ها و تجارب خود و برقراری ارتباط مستمر ضمن هماهنگی و تقویت تعاملات بین معاونت‌ها ادارات ستادی مراکز تابعه آموزشگاههای آزاد و نیز ارتباط مؤثر با استاندار محترم و اعضای شورای مهارت استان در اجرای سیاست‌های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و اولویت‌های دولت تدبیر و امید در جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار و همچنین افزایش کارایی شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی استان با رویکرد آینده پژوهی و مدل‌های آموزشی نوین مهارتی و با جلب مشارکت آموزشگاههای آزاد و شرکای اجتماعی زمینه اشتیاق روزافزون به مهارت و ارتقاء آن در سطح جامعه را فراهم نماید و همچنین با رعایت اصل قانون مداری اعتدال گرایی و منشور اخلاقی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
امید است با توکل به خداوند منان و سرلوحه قرار دادن کاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000420/nf00420809-2.jpg
اسدی قبل از این ریاست اداره آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران را برعهده داشت. اسدی از نیروی نزدیک به غلامرضا تاجگردون است.
او جایگزین فرج الله راد شد. راد از نیروهای غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا بود.


کد مطلب: 420809

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420809/یک-زن-مدیرکل-آموزش-فنی-حرفه-ای-کهگیلویه-بویراحمد-متن-حکم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1