تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۲۰۴۶۱
کبنا گزارش می دهد؛

حاشیه نگاری بر یک «تغییر» پرحاشیه / سلطان پروژه‌های خانه بهداشت استان چه کسی است؟ / پشت پرده «تغییر مدیریت شبکه بهداشت گچساران» چیست؟ / حیف و میل بیت المال در پروژه «خانه بهداشت بن پیر» صحت دارد؟

۴۲
۰
حاشیه نگاری بر یک «تغییر» پرحاشیه / سلطان پروژه‌های خانه بهداشت استان چه کسی است؟ / پشت پرده «تغییر مدیریت شبکه بهداشت گچساران» چیست؟ / حیف و میل بیت المال در پروژه «خانه بهداشت بن پیر» صحت دارد؟
کبنا ؛
طی روزهای گذشته، پس از اعلام خبر انتصاب آرمان غلامیان و تغییر مدیریت شبکه بهداشت و درمان، سهراب صیدی رئیس پیشین شبکه بهداشت و درمان در مصاحبه خود با «کبنا» حرف‌هایی زد که تا حدودی واقعیات و مسائل پشت پرده شبکه بهداشت و درمان را روشن کرد. هر چند پیش از این، «سوت زن» های شبکه بهداشت و درمان، اخبار پشت پرده سیاسی و تغییر مدیریت شبکه از زمان انتخابات به بعد، نارضایتی «صیدی» از برخی فعالیت ها و قصد «استعفا» دادن از ابتدای مدیریتش، خبر گرفتن نیروهای شرکتی، و یا اخبار بی نظمی ها در شبکه را اطلاع رسانی می کردند، اما سندیت و اهمیت سخنان «صیدی» به عنوان «مدیر»، و پیگیری سخنان وی، اهمیت بیشتری دارد.
سهراب صیدی پس از اعلام خبر برکناری‌اش، در گفت و گو با خبرنگار کبنا، انتقاد خود به عدم شفافیت‌ها در شبکه را اینطور بیان کرد: «من تعجب می‌کنم که آیا سازمان بازرسی و نظارتی وجود ندارد. نحوه قرارداد بستن، نحوه، قابل قبول من که یک فرد عادی هستم، نیست، چه برسد یک حقوق دان. خیلی چیزها شفاف نیست. من خیلی دنبال اینها بودم که این چیزها را اصلاح کنم. مسئولان در جریان هم هستند. من وقتی این حرف‌ها را می‌زدم، کسی جوابگو نبود و قصور نزد خودشان هست. حتی خودروهای استیجاری و... شفاف نیستند».
صیدی در ادامه به ساختمان شبکه بهداشت روستای بن پیر اشاره کرده و افزود: «ساختمان شبکه بهداشتی که 6 سال قبل آن را تحویل دادند، دو باره باید به اندازه یک ساختمان دیگر خرج آن کنند، تا سرپا بماند. وقتی این همه هزینه می‌کنند، چرا نظارت و دقت صورت نمی‌گیرد.» اگر واقعاً اینطور است که برخی از ساختمان‌های شبکه بهداشت و درمان، قبل از رسیدن به بهره برداری یا شبیه مخروبه هستند (شبیه خانه بهداشت روستای بن پیر)و یا چشمه آب از آنها بیرون می‌زند(شبیه خانه بهداشت روستای دیل)، چه کسی بر این بی نظمی‌ها باید نظارت کند؟ سازمان‌های نظارتی چه موقع و چگونه به این مسئله ورود می‌کنند؟ آیا این خانه‌های بهداشت که هر کدام حدود 2 میلیارد ریال و بیشتر هزینه شده‌اند، حیف و میل بیت المال نیستند؟ این‌ها از جیب چه کسی می‌آید؟ چرا باید پول بیت المال دست افرادی باشد که آن را حیف و میل می‌کنند؟ آقایان مسئول، مردم از قراردادها و اینگونه مسائل پروژه‌های عمرانی باخبر نیستند، همه این اطلاعات در میان مدیران و برخی از زیردستان می‌چرخد، در این صورت چه کسی وظیفه‌ی اطلاع رسانی تخلفات و چه کسی وظیفه نظارت را دارد؟
مورد توجه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این باید باشد که؛ چرا قرادادها در شبکه بهداشت شفاف نیست، و چرا یک نیروی شرکتی به اسم خدمه وارد شبکه بهداشت می‌شود و بعد از مدتی سر از جاهای دیگری درمی آورد که مربوط به حوزه کاری وی نیست؟ چرا و چگونه است که مسئولان در مقابل ایرادات ساختمان شبکه بهداشت روستای بن پیر سکوت کرده و کاری نکردند؟ مسئولان حتماً می‌دانند ایرادات در اجرای پروژه و مصرف مصالح ضعیف، تخلف محسوب می‌شود!
در گچساران تاکنون طرح‌های عمرانی زیادی زیر نظر شبکه بهداشت و درمان اجرا شد، اما، آیا نظارتی بر طرح‌های عمرانی شبکه بهداشت وجود دارد؟ پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان در دست چه کسانی است؟ چه کسانی ذی نفعان پروژه‌های عمرانی هستند؟ چه کسانی به عنوان مشاور طرح‌ها انتخاب می‌شوند؟ روند مطالعاتی طرح‌ها چگونه صورت می‌گیرد؟ و اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آیا نسبت به انحصار پروژه‌های عمرانی در دست فردی خاص، نظری دارند؟ «سلطان پروژه‌های عمرانی» شبکه بهداشت و درمان گچساران چه کسی است؟ اینطور که گفته می شود فردی در «دانشگاه علوم پزشکی» با هماهنگی یکی از معاونین اسبق پشتیبانی تعداد زیادی از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را بدست گرفته بود، پروژه های که عمدتاً خانه بهداشت بودند، پس بهتر است مسئولان دانشگاه قراردادها و پروژه های عمرانی دانشگاه را شفاف با مردم و افکار عمومی در میان بگذارند، تا مردم هم بدانند پول بیت المال در دست چه کسانی است؟ قطعاً چرخیدن طرح‌های عمرانی در دست چندین نفر تخلف، جرم و تبانی محسوب می‌شود که جدای از بی عدالتی‌هایی که ایجاد می‌کند، در کیفیت تمام مراحل از طراحی تا اجرای پروژه‌ها تأثیر می‌گذارد. نمونه‌ سهل انگاری ها، جوشیدن چشمه در خانه بهداشت روستای دیل است. اگر برای طرح ریزی این پروژه مطالعه درستی شده است، چرا در آن چشمه پیدا شد؟
و اما علاوه بر این، تغییر مدیریت بهداشت و درمان و جایگزین ساختن فردی که تجربه مدیریت ندارد در شرایط کنونی که مدیر شبکه گچساران به خوبی شرایط را مدیریت می‌کرد کمی عجیب به نظر می‌رسید. شاهد عملکرد مطلوب صیدی، صحبت‌های خود مدیر و پرسنل بهداشت و درمان، تمجیدهای خوانپایه فرماندار گچساران در روز تودیع و معارفه، و صحبت‌های دکتر بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است که در جلسه تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت قدیم و جدید گچساران گفت: «شهرستان گچساران امروز که چهل روز از سال گذشته، 95 درصد جمعیتش یکبار خدمت را از ما گرفته است که نشانگر این است که سیستم سلامت گچساران خوب کار می‌کند». «در مقابله با شیوع بیماری هم استان خوب کار کرد و اجازه نداد که بیماری خیلی درسطح استان شیوع پیدا کند و گچساران از شاخص میانگین استانی هم پایین‌تر است که دراین زمینه موفق بوده است».
همچنین علی خوانپایه فرماندار گچساران با تحسین و تمجید از سهراب صیدی گفت: «دکتر صیدی جزو نیروهای فعالی بودند که واقعاً پای کار بودند و با تمام تلاش به این مردم خدمت کردند. نمونه بارز فعالیت ایشان هم بحث کرونا بود که به نوعی نمود سرآمد خدمات دکتر صیدی به شهروندان بود که در این چند ماه نشان دادند که به حق پای کار مردم بودند.» «در بحث مبارزه با کرونا دکتر صیدی شبانه روز زحمت‌های بسیاری کشیدند، بنابراین در شرایط خاص و بحرانی بایستی مدیران ما مدیران روزهای سخت باشند و اگر مدیری توانست از این آزمون‌ها سربلند بیرون بیاید می‌توان ادعای مدیریت کنند چرا که با شعار دادن و حرف زدن کاری انجام نخواهد شد و دکتر صیدی در این مدت کارشان را به نحو احسن انجام داد».
صیدی درباره چرایی تغییر خود گفت: «هیچ دلیلی برای برکناری بنده اعلام نکردند، حتی مرا یک بار به یاسوج دعوت نکردند که از من سئوالی داشته باشند و راهنمایی و یا تذکری بدهند. حتی یک بار نه رئیس دانشگاه، نه معاون بهداشت و نه معاونت درمان ما را نخواستند که بگویند این جای کارتان ایراد دارد و اصلاح بکن.» با وجود کم و کاستی‌ها، افکار عمومی و پرسنل شبکه و بیمارستان، از صیدی رضایت نسبی و مطلوبی داشته است، سوالی که باید از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی پرسید این است که چرا با وجود عملکرد به نسبت مطلوب، در شرایطی که هنوز بیماری کرونا میهمان شهر و مردم است، رئیس شبکه تغییر می‌کند و فردی ناآشنا با مدیریت جایگزین صیدی می‌شود؟
اما تغییر مدیر شبکه بهداشت و درمان یک بعد دیگر نیز دارد. اتفاق عجیب تشکر و قدردانی تاجگردون از صیدی، که شاید مراقب خراب نکردن پل‌های پشت سر خود بود، و عجیب بودن نوشتن این نامه شاید به این دلیل بود که همه پرسنل می‌دانستند تاجگردون مدت زیادی است که با صیدی ارتباطی نمی‌گیرد، و همه اطلاعات مورد نیاز، گزارش‌ها، کمبودها و ... را از دیگرانی غیر از مدیر شبکه می‌گیرد، شاید هم چون «صیدی» از مدت ها پیش قصد «استعفا» داشته و تاجگردون در آن برهه نمی خواست چنین اتفاقی بیفتد، در نامه ای از وی تشکر کرده است. صیدی هم در مصاحبه خود با زبان بی زبانی از نامه تاجگردون اظهار تعجب کرده و گفت: «بله، این نامه را دیدم، تشکر و قدردانی فقط فرستادند. در اوج بحران کرونا، حتی یک بار تماس نگرفتند که از وضعیت گچساران خبر دار شوند. و اصلاً پیگیری نمی‌کردند. البته دوست ندارم این چیزها بیان شود، مسئول بودیم و از اما انتظار داشتند، خودم تا 12 شب کار می‌کردم. ساعت 3 شب کشتارگاه مرغ را پلمب کردیم، وقتی فهمیدیم یک نفر کار گرمشکوک بود، خیلی سریع ورود کردیم».
این‌ها در حالی است که بانشی سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه تودیع و معارفه مدیران شبکه بیان کرد: «گچساران ظرفیت بالایی بنام تاجگردون دارد که آنچنان نفوذ و قدرتی دارند که هرگونه امکاناتی بخواهید برایتان فراهم می‌کند و به نظرم می‌رسد که شما فقط باید این خواسته‌ها را بخواهید». وقتی صحبت‌های «بانشی» در تمجید از تاجگردون را در کنار صحبت‌های «صیدی» که از پیگیری نکردن تاجگردون می‌گوید را، کنار هم بگذاریم، این سؤال پیش می‌آید که چرا تاجگردون با مدیر شبکه همکاری نکرده است و پیگیر مسائل نشده است؟
صیدی در مصاحبه‌اش درباره دلایل برکناری‌اش گفت: چیزخاصی به نظرم نمی‌رسد که به چه دلیلی بنده برکنار شدم. شاید یکی از دلایل دیگرشان این بوده که من نیروهای خدماتی را سر جای خودشان گماردم. نیروهای خدماتی بودند که فامیل خودم هم بودند و طرفداران «حاج غلام» هم بودند که برای آنها کاربری هم تعریف شده بود، نیروی خدماتی باید کار خدماتی انجام بدهد، اما در قسمت‌های مختلف اداری، امور مالی و یا دبیرخانه کار می‌کردند که من اینها را سرجای خودشان قرار دادم. و به نیروهای خدماتی اعلام کردم اگر نمی‌خواهید کار خدماتی کنید باید بروید و کسانی که لایق و شایسته هستند بیایند، آنهم بعد از طی فرایند قانونی. شاید دلایل روسای دانشگاه برای برکناری بنده این بوده است. الان در همین دو روزی که دیگر بنده مسئولیتی ندارم مجدداً آن نیروها دو باره به قسمت‌های مالی و اداری برگشته‌اند.
پیش از این نیز قفل زدن بر درام آر آی یکی از پرحاشیه ترین مسائل شبکه بهداشت و درمان گچساران بود، که در آن موقع نیز شائبه برکناری رئیس شبکه در میان بود، و حتی تاجگردون در نامه خود درباره قفل زدن بر درام آر ای، اشاره‌ای کنایه آمیز به این موضوع کرد، و نوشت «قفل برام آر آی گچساران زد تا یکی صدایش درآید گویا شنیدم قرار است آنانی که موجب شدند این صدا به مردم برسد خفه شود»، ولی از همان موقع تا چند هفته پیش دیگر حرفی از تغییر رئیس شبکه شنیده نشد.
آرین غلامیان پزشک جوان متخصص جراحی فک و صورت، کم سن و سال، بدون هیچ تجربه مدیریتی و جویای نام، جایگزین صیدی شد، در حالی که درباره استخدام شدن او در دانشگاه علوم پزشکی حواشی‌ای شنیده می‌شود.
همینطور مشخص نیست چگونه غلامیان از همین ابتدا رایزنی‌هایی کرده و از طرف تاجگردون قول اختصاص یافتن ردیف بودجه را داده است، اما معلوم است غلامیان جوان، رابطه خوبی با سیاسیون گچساران پیدا کرده است. غلامیان مدیر جدید شبکه بهداشت در مراسم معارفه خود گفت: «مبارزه با هرگونه تبعیض و بی عدالتی در حوزه درمان را در برنامه‌هایم دارم، مژده‌ای هم به پزشکان و پرستاران می‌دهم که یکی دو هفته آینده بودجه‌ای اختصاص داده می‌شود که می‌توانیم کارانه سه تا 4 ماه عزیزان را پرداخت کنیم». «شورای سلامت گچساران را فعال‌تر می‌کنم، برنامه‌ها را به میان مدت، کوتاه مدت و دراز مدت تقسیم می کنیم و در حین اجرای برنامه‌ها سعی می‌کنم که نظارت کامل را داشته باشم». «جا دارد این مطلب بیان شود که یک ردیف بودجه اختصاصی با تلاش دکتر تاجگردون فراهم شده است، که کمک می‌کند پایگاه سلامت شهرستان گچساران را راه اندازی کنیم».
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا چطور ممکنه که مدیر جدید روز معارفه پول داشته باشه که کارانه ۴ ماهه پرستارها رو پرداخت کنه؟اون که هنوز مسئولیتی نداشت.مگر اینکه نماینده بهش قول داده باشه.خوب این پولها رو به نفر قبل می دادید تا کارش رو انجام بده دیگه نیازی به تغییر نبود
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم و مردمی کبنا نیوز با اینکه نیت شما خیر است متاسفانه کارمندی که به تازگی وارد بهداشت محیط ستاد شده با استفاده از چندین خط تلفن متفاوت چون گذشته با استفاده از اسامی مختلف و بدون نام در صدد ایجاد مشکل برای بقیه پرسنل است شما باید عاقل تر از این باشید و اخلاق حرفه ای رسانه را پاس بدارید تا اعتماد مردم و کارمندان شبکه سلب نشود گذاشتن این کامنت نشان دهنده بی طرفی و عدم تبانی با این شخص میباشد
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم و مردمی کبنا نیوز با اینکه نیت شما خیر است متاسفانه کارمندی که به تازگی وارد بهداشت محیط ستاد شده با استفاده از چندین خط تلفن متفاوت چون گذشته با استفاده از اسامی مختلف و بدون نام در صدد ایجاد مشکل برای بقیه پرسنل است شما باید عاقل تر از این باشید و اخلاق حرفه ای رسانه را پاس بدارید تا اعتماد مردم و کارمندان شبکه سلب نشود گذاشتن این کامنت نشان دهنده بی طرفی و عدم تبانی با این شخص میباشد
باز هم
Iran, Islamic Republic of
خراب بشه این شهر
که بنای فساد و بی عدالتی
رانت و رشوه را بنیان نهاد.و
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
این ردیف بودجه ای از سال 94 برای مجتنع دانشگاهی گچساران در تظر گرفته شده است و مربوط به امسال تیست.
Iran, Islamic Republic of
چطور دکتر غلامیان عضو هیئت علمی دانشگاه هستش و کلینیک خصوصی تو گچساران داره ؟در حال که اعضای هیئت علمی صبح دانشگاه یاسوج هستند و عصر کلینیک دولتی دانشگاه که توی یاسوج قرار داره
Iran, Islamic Republic of
پارتی داره برادر
Iran, Islamic Republic of
پرداخت کارانه ۳تا۴ ماهه که از اسفند مشخص بود و منتظر تخصیص بوده و این هفته پرداخت میشه
خالص
Iran, Islamic Republic of
سلام اصل کار را نگفتی ببان نمودن جواب ازمایش کرونا که شیراز به دلیل نپرداختن پول ان دیر به استان سید و دکتر صییدی مردمی در فرمانداری گفتند که باعث شد معان وزیر به استان بیاید
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با اختصاص ردیف بودجه ای که دکتر غلامیان گفتند بگم که این ردیف از سال 1394 تاجگردون برای مجتمع آموزش عالی سلامت گچساران ( ردیف بودجه ای به نام مجتمع دانشگاهی گچساران ) در نظر گرفتند و همان سال هم یک رشته گرفته شد. اما از این بودجه تاکنون به درستی استفاده ای نشده است.
در همین دورانی که دکتر صیدی رئیس بودند پی گیری های زیادی برای گرفتن رشته های مختلف و ایجاد دانشکده علوم پزشکم با دانشگاه و هم با وزارتخانه انجام دادند اما به دلیل یک سری مشکلات از جمله به حد نصاب نرسیدن جمعیت گچساران و .... موفق نشدند که دانشجو بگیرند.
امید است که دکتر غلامیان موفق شوند.
و یک نکته این که برای اولین بار است که می بینیم یکی از مدیران شبکه گچساران در فرمانداری در مورد تاسیس دانشکده علوم پزشکی در گچساران و اوردن رشته صحبت می کند.
شاید اگر مدیران قبلی این کار را می کردن بیشتر می توانستند به مرحله اجرا برسند.
صادق
Iran, Islamic Republic of
اخ سی بخت مردم گچساران.الان خود مردم هم مقصرند با این نماینده انتخاب کردنشون
شبکه
Iran, Islamic Republic of
سهل انگاری و سیاست بازی و رقابت سیاسی بین مدیر شبکه و رییس مرکز بهداشت و معاون امور اداری شبکه و امور اداری مرکز بهداشت ، تعدادی از پرسنل بدلیل حمایت رییس مرکز بهداشت که معاون صیدی بود و معاون اداری. و بقیه هم محروم از همه چیز ،مطالبات کارکنان سه ماهه چهارم سال ۹۷ هنوز داده نشده است بی نظمی و هرج و مرج فراوان بود دکتر صیدی فقط حرف یکی دو نفر را که علیه تاجگردون جو سازی میکردند گوش میداد
سلامت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف دکتر صیدی چون پاک دست و خوب بود اصل قضیه بحث تاخیر در آزمایش های کرونا از شیراز بود که به کلاه مدیران برخورد تا عوضش کنن
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا بعضی کامنت ها را سانسور می کنی؟ عجبا
Iran, Islamic Republic of
دکتر غلامیان چطور هیات علمی هست و دانشگاه هم نیست و کلینیک خصوصی هم داره کار می کنه؟
باز هم بازرسی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینده نگر
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی یکی جواب این سوال را بده،تا زمانی که یک مسول خبری از برکناریش نیست همه چیز به به وچه چه است .همه از نماینده تعریف میکنند ولی همینکه ان مسول برداشته میشه ،انتقادها شروع میشه از نماینده.من نمیخواهم از نماینده دفاع کنم ولی همین اقای دکتر صیدی بارها از تاجگردون تعریف وتمجید کردند.
Iran, Islamic Republic of
نوش
داروی بعد از کشتن سهراب دیگه بی فایده است
Iran, Islamic Republic of
من چندین بار به دکتر صیدی جهت معالجه خودم و اطرافیانم مراجعه کردم خدایی انسانی مردم دار بود مطمئنم هرچی گفته درسته
مطلع
Iran, Islamic Republic of
این ردیفی که دکتر غلامیان در مورد ان صحبت کردند مربوط میشه به مجتمع اموزش عالی سلامت گچساران که در ردیف بودجه ای به نام مجتمع دانشگاهی گچساران ثبت شده است و تاجگردون ان را در سال 1394 برای این مجتمع در نظر گرفت و در همان سال و سال بعد یک رشته به این مجتمع داده شد. مدیران قبلی هم برای گرفتن رشته پی گیری کردند. دکتر صیدی هم پی گیر بودند که دانشکده علوم پزشکی راه اندازی شود و رشته های مختلف گرفته شود ااما به دلایل زیادی از جمله جمعیت و .... موفق نشد. امید است که دکتر غلامیان موفق شوند.
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
نکته ای که مغفول باقی مونده اینه که دکتر غلامیان نه تنها تجربه مدیریتی نداره بلکه تجربه فعالیت در حوزه بهداشت و درمان هم نداره، ایشون دندانپزشک هستن و تو رشته جراحی فک و صورت تخصص گرفته و کلا با مباحث بهداشتی که رکن اصلی شبکه بهداشت و درمان است بیگانه هستن.
Iran, Islamic Republic of
دکتر غلامیان اگر میخواد موفق بشه باید انتحاری عمل کنه و تغییراتی در معاونین علی الخصوص طبقه بالا بزنه و همچنین در بیمارستان بی بی حکیمه
تجربه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر غلامیان کسی که شما را به عملیلت انتهاری سفارش میکند همان کسی است که از دهه هشتاد تا کنون در سایت های مختلف علیه مدیران کامنت میگذارد و همواره در صدد ایجاد اختلاف میباشد و به تازگی در ستاد شبکه شروع به کار کرده
کارشناس سلامت دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از زحمات دکتر صیدی
انصافا ایشون به درد مدیریت نمی خورد.حساسیت و پیگیری وبرنامه ریزی و مدیریت در ذات ایشون نبود.ازطرفی توان مدیریت بحرانها و شرایط خاص رو نداشتند.مثلا خودشون متخصص داخلی بودند ولی در دو سه روز شهرستان آنکال داخلی نداشت و بیماران ویزیت نمی شدند.با مدیران زیرمجموعه و بیمارستانها هم خیلی مشکل داشت.روابط اداری مناسبی نداشت.و و و و و
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا حاشیه بی مورد میسازید تغییر مدیران یک اصل پذیرفته شده است مگر قرار بود دکتر صیدی تا ابد مدیر باشد اگر اینجوری بود که کرسی مدیریت در اختیار مدیر قبلی می ماند و به دکتر صیدی نمی رسید. حال که یک دکتر جوان و متخصص جویای نام مدیر شده منصف باشید و حمایت کنید خدمات بهتری به مردم برسد .برگشت به عقب و ایراد گرفتن یک نوع خالی کردن بغض سیاسی بر علیه نماینده هست که اون هم انتخابات ازاد هست و مردم رای دادند و انتخاب کردند
Iran, Islamic Republic of
سرپرست دانشگاه علو پزشکی با زیرکی وبا استفاده از ویروس کرونا همه کارهای که نباید انجام میدادد ونمی توانست در یک زمان آرام انجام دهد دراین روزهای که همه حواسشون جای دیگر هست دارد انجام می دهد
کارا
Iran, Islamic Republic of
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگند نمک (منظور از نمک مسولانی است که در امور عمرانی دخالت غیرقانونی می کنند ویا اگر مسول مرتبطند ناکارامد ، رانت خوار و بی سوادند ). منظورم خدای نکرده روسای دانشگاه یا معاونین پشتیبانی که هر سه یا چهارماه یکبار عوض میشوند ویا رییس دفتر فنی و ناظران علوم پزشکی نیست.شما خواننده محترم چه کسانی را مسول می دانید.







0
دوربین
Iran, Islamic Republic of
هرجا خواستید چشمه ، ترک ، نشست ، اسپلیت خراب ، شیب برعکس ، دوباره کاری وسایر شاهکارهای مهندسی را ببینید به بعضی از پروژه ها به صورت رایگان سر بزنید.سعدی می فرماید : گفت ادب از کی اموختی گفت از بی ادبان چون ......
Iran, Islamic Republic of
یه دانشکده نفت داریم که دکتر شکاری هر کاری میکنه باز به خوبی رسیدگی نمیکنن.طوری که بسیاری از کارهایی که مربوط به رئیس دانشگاه نیست رو به دلیل نبودن نیرو و پول خود رئیس انجام میده حالا نوبت درست کردن دانشکده پزشکیه
Iran, Islamic Republic of
معلومه دیگه تا نماینده نخواهد کسی جرات انجام تغییر و تحول تو هیچ اداره ای رو نداره
Iran, Islamic Republic of
اگه کسی هم با بی عدالتی برخورد کنه باهاش اینطور برخورد میشه و سریع تودیع میشه
باوی
همه جا پشت پرده هست اگه جرات داری از همه پشت برده ها حرف بزن نه فقط برای پشت پرده شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
جناب صیدی نگران نباش . مظلومان لهه میشوند امان ازبی عدالتی درگچساران. کاسه صبرمان لبریز شده مسوالان کاری کنند وگرنه خودمان
Iran, Islamic Republic of
شهر و کشور و همه و همه ظاهرا در و پیکرشان را قبلا برده اند.
Iran, Islamic Republic of
دکترآرین غلامیان نه آرمان
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اگه دکتر صیدی راست میگه پس چرا خودش تمام قراردادها را امضا میکرد. ایشان یا مطب بود یا بیمارستان شبکه هفته دو روز کامل هم نمی رفت
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اقای صیدی دو سال رییس بود یکبار هم یاسوح نیومد برا اعتبارو پول و حتی جلسه هم نمیامد فقط دنبال کارای خودش بود
رمضون
Iran, Islamic Republic of
چرا فامیل خودت که تبعیدی بود از باباکلان آوردی شبکه بهداشت چرا خانم ک م رو که اخراجی بیمارستان بود آوردی مرکز 4شهری( شهید مطهری) چرا به مشاورت000 3500حق کرونا دادی به کارمند آزمایشگاه که خلط می‌گرفت 100هزار دادی چرا مطب میرفتی و حق مدیریت میگرفتی. چرا فقط دونفر از نیروهای تاج گردون رو عوض کردی و بقیه رو کاریش نکردی. چرا پسرخواهرت رو در مرکز 4شهری بکار گرفتی که با ممانعت بازرسی دانشگاه اخراج شد رو نگفتی. آقای ر ت چه صنمی با شبکه بهداشت داشت که در اوج انتخابات در اتاق شما با مشاورت پرسه میزد وجلسه می‌گرفت. پ/ رو بر اساس چه از تهران آوردی ودر همایش روانشناسان شرکت دادی و بلیط رفت و برگشت هواپیما براش خریدی اون که خلبان بود چه ربطی به جلسه روانشناسان داشت.
بی پارتی
Iran, Islamic Republic of
عجب چه چیزایی تو این شبکه و مرکز بهداشت وجود داره که یک بخش هاییش هی کم کم علنی میشه
دانشگاه باشتی
Iran, Islamic Republic of
خدمت شما عرض شود دکتر صیدی و رفقایش خواهش میکنم بیش از این خودتونو از چشم مردم نندازین.دکتر صیدی اون دوستاش ک اینو میخونند بهش برسونید که اگر بحث عملکرد باشه تو این یک سال و چند ماهی که بودی حتی تا روز اخر ندونستی ک فلان نیروت مال کدوم خانه بهداشته فامیلی همکارتو یادت نمیموند.عملکردت چی بود فعالیت ۴ مرکز شهری و ۴ روستایی؟ واقعا این عملکردته؟بابا اینا ک از اول انقلاب بودن کار جدید چی کردی؟حرف از عملکرد دکتر صیدی نزنیت که سنگینتره.مدیر شبکه ای که حاضر نشد یک روز مطبشو تعطیل کنه بیاد یاسوج برای پیگیری مطالبات پرسنلش عملکرد داره؟
Iran, Islamic Republic of
تو کسی که کامنت ها را در سایت میگزاری. که ده ها کامنت از یک نفر که با شماره های متفاوت در حمایت از صیدی و توهین به نماینده میگذارد چاپ مکنید ولی حقیقت را نمیگذارید سو استفاده از رسانه و ذرهای شرافت رسانه ای و خبر نگاری نداری و ساحت مقدس رسانه و خبر و ثضارب ارا را آلوده کرده اید
ش
Iran, Islamic Republic of
معاون بهداشتی
امیر
Iran, Islamic Republic of
کسی کاری به خدمت صادقانه ندارد. صداقت این روزها به همراه درستکاری و پاکی موجب حذف افراد می شود.کم نیستند افرادی که به دلایل سیاسی بازی، کنار گذاشته میشوند درحالی که خدمت گذاران صادق و مدیرانی توانمند بوده اند.چرا باید ساختمان نو ساز خراب شود؟معلوم است نظارت ایراد دارد.هدف از اول ساختن نبوده است بلکه پرداختن بوده است پرداختن به نورچشمی ها. و البته در پیشگاه خدا هر کس سطح مسئولیتش بالاتر باشد روزی باید بیشتر پاسخ دهد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1