تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۱۶۰۵۳
در شورای ترافیک کهگیلویه مطرح شد

اتابک: شهرداری دهدشت باید ریسک کند / گره‌های کورِ مصوبات در کهگیلویه و مدیران سهل‌انگار!

۸
۲
اتابک: شهرداری دهدشت باید ریسک کند / گره‌های کورِ مصوبات در کهگیلویه و مدیران سهل‌انگار!
کبنا ؛شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه (یکشنبه 8 دی ماه) با حضور فرماندار کهگیلویه و سایر اعضا و البته بدون حضور شهردار دهدشت در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، گره ترافیکِ مصوبات در شوراهای کهگیلویه از جمله شورای ترافیک، سلامت و...به حدی کور شده است که دیگر با هیچ دندانی باز نمی‌شود!
نقطه مشترک بسیاری از شوراهای کهگیلویه، نقد اعضا از عملی نشدن مصوبات مهم از سوی شهرداری دهدشت است که اگر چه شهردار در این جلسه حضور نداشت ولی مثل همیشه یادش گرما بخش محفل بود.
شهباز پورنگ، رئیس پلیس راهور سابق کهگیلویه که در شوراهای ترافیک و حتی شورای اداری کهگیلویه بارها شهردار دهدشت را به اعمال قانون تهدید کرده بود و معتقد بود که در بسیاری از تصادفادت مقصر شهرداری است، هم رفت ولی هرگز تهدیدهایش کارگر نیفتاد، به نظر می‌رسد باد شرطه حالا حالا قصد وزیدن بر کشتی شکسته کهگیلویه ندارد!
طبق معمول اعضا در این جلسه پیرامون سامان دهی ترمینال شماره 2، سرعت گیرهای غیر استاندارد، عدم نصب دوربین‌های چراغ راهنمایی و رانندگی، معضل تجمع تاکسی‌های مسافرکش جلو بیمارستان، ترافیک چهار راه سینما، وضعیت نابسامان بازار روز، روشنایی معابر و زیباسازی شهر با یکدیگر صحبت کردند، فرماندار کهگیلویه نیز نقد کرد، تشر زد، خبرنگاران هم نوشتند، ولی به نظر می‌رسد از این مدیران آبی برای مردم گرم نمی‌شود.
فرماندار کهگیلویه در این نشست دیگر بار شهرداری و مدیران شهرستان را نقد و اظهار کرد: هیچ توجیهی در عملی نشدن مصوبات پذیرفتنی نیست، مدیران باید مصوبه‌ها را پیگیری و تا عملی شدن آنها تلاش کنند.
علیرضا اتابک با بیان اینکه خیلی از مسائل شهر به این جلسه مرتبط است و حتی فعالیت یک تاکسی نیز باید از فیلتر این جلسه بگذرد لذا مدیران باید حساسیت این جلسه را بدانند و با اطلاعات پر به این جلسه بیایند.
 اتابک گفت: بارها گفتم که مدیران باید برای انجام کار به مردم شب و روز نکنند و همیشه پای کار باشند.
وی افزود: یکی از مشکلات مهم این شهر نصب سرعت گیرهای غیر استاندارد است که باید برای آنها فکر آنی کرد و ظرف یکماه آینده تعیین تکلیف گردند.
فرماندار کهگیلویه گفت: خیلی از افرادی که اولین بار به این شهر می‌آیند در تماس با من از این سرعت گیرها انتقاد دارند.
فرماندار بیان کرد: سرعت گیرهای فعلی شهر دهدشت استاندارد لام را ندارند و بیشتر شبیه یک دیوار هستند که مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد.
وی ادامه داد: شهرداری باید نسبت به استاندارد کردن این سرعت گیرها و نیز نصب علائم هشدار دهنده همراه با رنگ آمیزی این سرعت گیرها اقدام کند که شیب ملایم داشته باشند و برای خودروهای شهروندان مشکلی پیش نیاید.
اتابک ادامه داد: بسیاری از کارها از جمله روشنایی معابر نیاز به اعتبار خاصی ندارد و با یک مدیریت و تدبیر به راحتی حل می‌شوند.
فرماندار کهگیلویه با توصیه به مدیران برای ریسک پذیری گفت: مدیران ما باید قدرت ریسک داشته باشند و بدانند تا ریسک نکنند نمی‌توانند مدیر موفقی هم بشوند.
وی گفت: برای مثال شهرداری دهدشت چرا درخواست احداث هتل برای این شهر را نداشته باشد؟ وقتی سازمان شهرداری‌ها وام ساخت این هتل را با بهره کم پرداخت می‌کند شهرداری باید ریسک کند و این تقاضا را بدهد تا یک کار درست و حسابی برای این شهر صورت بگیرد.
فرماندار کهگیلویه گفت: مدیر و یا شهرداری که مطالبه گر نباشد، اهل هزینه و ریسک نباشد و حتی بدهکار نباشد معلوم است که کاری انجام نداده است و نیروی خنثی بوده است.
فرماندار کهگیلویه با موظف کردن شهرداری دهدشت برای برطرف کردم مشکلات جلو تأمین اجتماعی، جلو بیمارستان، چهار راه سینما و سرعت گیرها ابراز داشت: شهرداران قلعه رئیسی، دهدشت و سوق هر چه سریعتر محوطه ترمینال شماره دو را آسفالت کنند.
مهرداد خادم‌اصل، رئیس پلیس راهور کهگیلویه نیز نبود خط‌کشی در خیابان‌ها و معابر دهدشت را عامل بی‌نظمی و ایجاد گره‌های ترافیکی دانست و گفت: سرعت‌کاه‌های غیر استاندارد از دیگر مشکلات است، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها نیاز به اصلاح مهندسی دارند.
وی هم چنین از ساماندهی میوه‌فروش‌های سیار در راستای کنترل ترافیک و روان‌سازی عبور و مرور خبر دادکه صورت گرفته است.
تقوی معاون شهردار دهدشت هم ضمن تقدیر از پیگیری‌های فرماندار کهگیلویه در این جلسه از عزم شهرداری برای برطرف کردن مشکلات و به خصوص پایان دادن به سرعت گیرهای غیر استاندارد خبر داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار لطف روشنایی معابر پیگیری کنید. خیابان کمربندی اول روشنایی ندارد
پورالحسینی
Iran, Islamic Republic of
سربلند و پیروز باشید .
بیچاره
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار و جناب پورنگ سلام علیکم
خواهشمندم که ورودی شهر دهدشت جنب ایران خودرو زمان با توجه به بار ترافیکی بالایی که داره و مسیر شهرهای یلسوج و سرفاریاب و دهستان شرقی ضرغام اباد و طولیان و دستگرد و ....می باشد.
چند تا مغازه صافکاری و مکانیکی افتتاح شده که روز به روز به مشکلات در این ورودی افزوده میشه.
خواهشمندم این چهار مغازه صافکاری را به محل مکانیکی های شهر یعنی جاده چرام انتقال دهید.
با تشکر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار
شما را به خدا ورودی ایران خودرو زمان
تعمیرگاههای صافکاری را انتقال دهید.
هم امار تصادف بالا رفته هم الودگی صوتی در محله مسکونی دارند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار
ورودی شهر دهدشت جنب ایران خودرو زمان ترافیک شهرهای یاسوج و سرفاریاب را داره. خواهشن تعمیرگاههای مکانیکی را به جای دیگه انتقال دهید
راننده
Iran, Islamic Republic of
فرماندار عزیز و محترم دهدشت
تعمیرگاههای ورودی دهدشت جنب ایرانخودرو زمان را انتقال دهید. بسیار خطر آفرین هستند.
هشدار
Iran, Islamic Republic of
جناب پورنگ جناب فرماندار شورای محترم ترافیک دهدشت
به داد ورودی دهدشت از طرف سرفاریاب برسید.
تعمیرگاه صافکاری ایستکو باعث ترافیک شدید در این نقطه از شهر شده و تا حال باعث چندین تصادف دلخراش شده است. لطفا این صافکاری را به مکان مناسب انتقال دهید.
راننده سرویس
Iran, Islamic Republic of
فرماندار عزیز
از شما فقط یه خواهش دارم تا تصادف شدیدی نشده و خونی به ناحق ریخته نشده فکری به حال این سه چهار تعمیرگاه و صافکاری ورودی شهر دهدشت جنب ایرانخودرو زمان بکنید‌
بخدا قسم تا یه تصادف مرگبار رخ ندهد شما دست به کار نمیشید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1