تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۱۴۳۵۵
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز ثبت‌نام جایزه علمی پروفسور «امیدبیگی»

۰
آغاز ثبت‌نام جایزه علمی پروفسور «امیدبیگی»
کبنا ؛حمدالله اکوانی اظهار داشت: صاحبان استعداد برتری که پژوهش‌های کاربردی با موضوع شناسایی، کشت، فرآوری و فرمولاسیون گیاهان دارویی دارند، می‌توانند برای ثبت‌نام این جایزه اقدام کنند.
وی افزود: با همکاری شرکت دارویی زردبند و مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و به‌پاس تلاش‌های دکتر رضا امیدبیگی که عمر خود را صرف کسب فناوری‌های مرتبط با حوزه گیاهان دارویی و نشر این علم کرده است، جایزه‌ای علمی به نام این محقق اعطا می‌شود.
اکوانی بیان کرد: این جایزه در سال جاری به برگزیدگان از میان مخترعان یا دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه‌های استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و یا متولدین این مناطق اعطا می‌شود.
وی تصریح کرد: از ۲ جایزه دیگر در حوزه‌های علوم انسانی و فرهنگ و همچنین کشاورزی و صنعت نیز در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: داوطلبان واجد شرایط ابتدا از طریق سامانه www.shiraz-feca.ir ثبت‌نام و مدارک و مستندات خود را بارگذاری کنند.
اکوانی با اشاره به اینکه افراد دارای شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم در مرحله اول انتخاب می‌شوند، افزود: هیئت‌داوران مجمع خیران نخبه پرور فارس، مدارک و مستندات منتخبان را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و افراد دارای بیشترین امتیاز عنوان برگزیده معرفی خواهد شد.
وی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ از طریق سامانه، نسبت به ثبت‌نام و ارسال رزومه اقدام کنند.
اکوانی گفت: برگزیدگان، علاوه بر دریافت لوح و گرفتن نشان طلایی، علمی و معنوی منتخب برجسته کشوری، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت می‌کنند.
بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری شرکت دارویی زردبند و مجمع خیران نخبه پرور فارس، در سال ۹۷ اقدام به طراحی و رونمایی از جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور رضا امید بیگی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1