کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز ثبت‌نام جایزه علمی پروفسور «امیدبیگی»

9 آبان 1398 ساعت 14:34

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهدف تکریم و الگوسازی از شخصیت‌های علمی، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت جایزه پروفسور امیدبیگی ثبت‌نام کنند.


حمدالله اکوانی اظهار داشت: صاحبان استعداد برتری که پژوهش‌های کاربردی با موضوع شناسایی، کشت، فرآوری و فرمولاسیون گیاهان دارویی دارند، می‌توانند برای ثبت‌نام این جایزه اقدام کنند.
وی افزود: با همکاری شرکت دارویی زردبند و مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و به‌پاس تلاش‌های دکتر رضا امیدبیگی که عمر خود را صرف کسب فناوری‌های مرتبط با حوزه گیاهان دارویی و نشر این علم کرده است، جایزه‌ای علمی به نام این محقق اعطا می‌شود.
اکوانی بیان کرد: این جایزه در سال جاری به برگزیدگان از میان مخترعان یا دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه‌های استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و یا متولدین این مناطق اعطا می‌شود.
وی تصریح کرد: از ۲ جایزه دیگر در حوزه‌های علوم انسانی و فرهنگ و همچنین کشاورزی و صنعت نیز در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: داوطلبان واجد شرایط ابتدا از طریق سامانه www.shiraz-feca.ir ثبت‌نام و مدارک و مستندات خود را بارگذاری کنند.
اکوانی با اشاره به اینکه افراد دارای شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم در مرحله اول انتخاب می‌شوند، افزود: هیئت‌داوران مجمع خیران نخبه پرور فارس، مدارک و مستندات منتخبان را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و افراد دارای بیشترین امتیاز عنوان برگزیده معرفی خواهد شد.
وی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ از طریق سامانه، نسبت به ثبت‌نام و ارسال رزومه اقدام کنند.
اکوانی گفت: برگزیدگان، علاوه بر دریافت لوح و گرفتن نشان طلایی، علمی و معنوی منتخب برجسته کشوری، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت می‌کنند.
بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری شرکت دارویی زردبند و مجمع خیران نخبه پرور فارس، در سال ۹۷ اقدام به طراحی و رونمایی از جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور رضا امید بیگی کرد.


کد مطلب: 414355

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414355/آغاز-ثبت-نام-جایزه-علمی-پروفسور-امیدبیگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1