تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۱۴۰۲۴
امام جمعه موقت سی سخت؛

خائنین به کشور در چنگ نظام قرار می‌گیرند

۰
خائنین به کشور در چنگ نظام قرار می‌گیرند
کبنا ؛نماز جمعه امروز شهر سی‌سخت به امامت حجت‌الاسلام رضوانی امام جمعه موقت این شهر و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دنا برگزار شدکه در ابتدا هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزش و تمامی ورزشکاران استان و تبریک گفت.
رضوانی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: اربعین حسینی حمایت از مظلوم در برابر ظلم و مقابله با استکبار جهانی و همبستگی امت اسلامی و آزادی خواه است که امام حسین (ع) با از خودگذشتگی و ایثار و گذشتن از اهل بیتش توانست در مقابل ظلم و فساد و زورگویی ایستادگی کند.
 رضوانی افزود: امروزه وظیفه ما حمایت از مظلوم در برابر ظالم است و باید از ملت مظلوم بحرین، لبنان، عراق و فلسطین مقابل زیاده خواهی‌های استکبار حمایت کنیم.
امام جمعه موقت سی‌سخت در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین گفت: رهبر معظم انقلاب از اینکه سپاه هم در داخل کشور و هم بیرون از کشور دارای عزت واقدار است ابراز خرسندی کردند.
وی گفت: از نمونه‌های بارز موفقیت‌های سپاه، مبارزه و مقابله با تروریست‌های تکفیری و انهدام پهپاد آمریکایی و ساخت موشک‌های نقطه زن است.
رضوانی به بخشی دیگر از فرمایشات رهبری اشاره کرد و گفت: تک تک خائنین مثل عوامل آمدنیوز در چنگال سپاه و نیروهای اطلاعاتی قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1