کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت سی سخت؛

خائنین به کشور در چنگ نظام قرار می‌گیرند

26 مهر 1398 ساعت 15:25

امام جمعه موقت سی سخت با اشاره به دستگیری روح‌الله زم گفت: خائنین به کشور همچون عوامل «آمدنیوز» در چنگ نظام قرار می‌گیرند.


نماز جمعه امروز شهر سی‌سخت به امامت حجت‌الاسلام رضوانی امام جمعه موقت این شهر و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دنا برگزار شدکه در ابتدا هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزش و تمامی ورزشکاران استان و تبریک گفت.
رضوانی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: اربعین حسینی حمایت از مظلوم در برابر ظلم و مقابله با استکبار جهانی و همبستگی امت اسلامی و آزادی خواه است که امام حسین (ع) با از خودگذشتگی و ایثار و گذشتن از اهل بیتش توانست در مقابل ظلم و فساد و زورگویی ایستادگی کند.
 رضوانی افزود: امروزه وظیفه ما حمایت از مظلوم در برابر ظالم است و باید از ملت مظلوم بحرین، لبنان، عراق و فلسطین مقابل زیاده خواهی‌های استکبار حمایت کنیم.
امام جمعه موقت سی‌سخت در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین گفت: رهبر معظم انقلاب از اینکه سپاه هم در داخل کشور و هم بیرون از کشور دارای عزت واقدار است ابراز خرسندی کردند.
وی گفت: از نمونه‌های بارز موفقیت‌های سپاه، مبارزه و مقابله با تروریست‌های تکفیری و انهدام پهپاد آمریکایی و ساخت موشک‌های نقطه زن است.
رضوانی به بخشی دیگر از فرمایشات رهبری اشاره کرد و گفت: تک تک خائنین مثل عوامل آمدنیوز در چنگال سپاه و نیروهای اطلاعاتی قرار خواهند گرفت.


کد مطلب: 414024

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414024/خائنین-کشور-چنگ-نظام-قرار-می-گیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1