تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۱۳۹۲۷
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید «فرماندار کهگیلویه» از ترمینال‌های دهدشت / رانندگان: بازدیدها هیچ نتیجه‌ای ندارد / اتابک: ترمینال‌ها را سامان می‌دهیم

۱
بازدید «فرماندار کهگیلویه» از ترمینال‌های دهدشت / رانندگان: بازدیدها هیچ نتیجه‌ای ندارد / اتابک: ترمینال‌ها را سامان می‌دهیم
کبنا ؛در حالی که پایانه‌های مسافربری همواره به عنوان ویترین شهرها در چشم هر گردشگر و مسافر عبوری خودنمایی می‌کند، ولی داد مردم و رانندگان از وضعیت نامناسب پایانه‌های مسافربری شماره 1 و 2 دهدشت درآمده است.
به گزارش کبنا، گفت‌وگو با رانندگان و شرکت‌های مسافربری از نبود امنیت و بی نظمی تا درگیری‌های شدید گاهی با سلاح‌های سرد بین رانندگان و مسافر کش های شخصی در زیرپوست ترمینال شماره یک دهدشت خبر می‌دهد!
از سوی دیگر سال‌هاست که داد مردم از وضعیت نامناسب ترمینال شماره 2 که محل گاراژ بخش‌های دیشموک، سوق و چاروسا است نیز بلند است.
فرماندار جدید کهگیلویه صبح امروز از ترمینال‌های شماره 1 و 2 دهدشت بازدید میدانی به عمل آورد، تا از نزدیک وضعیت را بررسی و تدبیرات لازم را بیندیشد.
علیرضا اتابک با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای توسعه و پیشرفت شهرستان کهگیلویه انجام می‌دهیم، اظهار کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که ترمینال‌های دهدشت را به بالاترین سطح و در خور شان مردم برسانیم.
اتابک پایانه‌های مسافربری را  درشان این شهرستان ندانست و تصریح کرد: سال‌هاست که مشکلات و کمبودها وجود دارد، باید تلاش کرد و جایگاه پایانه‌ها را ارتقا داد.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برقراری امنیت در پایانه‌ها گفت: نظم و امنیت را با استقرار مأمور نیروی انتظامی در پایانه مسافربری شماره یک برقرار می‌شود، همچنین ساختمان ترمینال نیز نیاز به تغییراتی دارد.
فرماندار کهگیلویه در خصوص سامان دهی ترمینال شماره 2 نیز بیان کرد: در نشستی با حضور همه متولیان مربوطه شرایط بررسی و تصمیات لازم اتخاذ می‌شود.
رانندگان، نیز کم بودن امنیت، دخالت مسافرکش‌های شخصی ... را از جمله مشکلات خود دانستند و گفتند: سال‌هاست بازدیدهای مسؤولان از پایانه‌ها هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته و مشکلات  همچنان پابرجا هستند، انها از فرماندار خواستار پیگیری و رفع مشکلات، کمبودهای پایانه‌های مسافربری شدند.
در این بازدید مسولانی از نیروی انتظامی، رئیس پلیس راهور، شهردار دهدشت، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حضور داشتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1