کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید «فرماندار کهگیلویه» از ترمینال‌های دهدشت / رانندگان: بازدیدها هیچ نتیجه‌ای ندارد / اتابک: ترمینال‌ها را سامان می‌دهیم

23 مهر 1398 ساعت 0:15

علیرضا اتابک با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای توسعه و پیشرفت شهرستان کهگیلویه انجام می‌دهیم، اظهار کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که ترمینال‌های دهدشت را به بالاترین سطح و در خور شان مردم برسانیم.


در حالی که پایانه‌های مسافربری همواره به عنوان ویترین شهرها در چشم هر گردشگر و مسافر عبوری خودنمایی می‌کند، ولی داد مردم و رانندگان از وضعیت نامناسب پایانه‌های مسافربری شماره 1 و 2 دهدشت درآمده است.
به گزارش کبنا، گفت‌وگو با رانندگان و شرکت‌های مسافربری از نبود امنیت و بی نظمی تا درگیری‌های شدید گاهی با سلاح‌های سرد بین رانندگان و مسافر کش های شخصی در زیرپوست ترمینال شماره یک دهدشت خبر می‌دهد!
از سوی دیگر سال‌هاست که داد مردم از وضعیت نامناسب ترمینال شماره 2 که محل گاراژ بخش‌های دیشموک، سوق و چاروسا است نیز بلند است.
فرماندار جدید کهگیلویه صبح امروز از ترمینال‌های شماره 1 و 2 دهدشت بازدید میدانی به عمل آورد، تا از نزدیک وضعیت را بررسی و تدبیرات لازم را بیندیشد.
علیرضا اتابک با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای توسعه و پیشرفت شهرستان کهگیلویه انجام می‌دهیم، اظهار کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که ترمینال‌های دهدشت را به بالاترین سطح و در خور شان مردم برسانیم.
اتابک پایانه‌های مسافربری را  درشان این شهرستان ندانست و تصریح کرد: سال‌هاست که مشکلات و کمبودها وجود دارد، باید تلاش کرد و جایگاه پایانه‌ها را ارتقا داد.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برقراری امنیت در پایانه‌ها گفت: نظم و امنیت را با استقرار مأمور نیروی انتظامی در پایانه مسافربری شماره یک برقرار می‌شود، همچنین ساختمان ترمینال نیز نیاز به تغییراتی دارد.
فرماندار کهگیلویه در خصوص سامان دهی ترمینال شماره 2 نیز بیان کرد: در نشستی با حضور همه متولیان مربوطه شرایط بررسی و تصمیات لازم اتخاذ می‌شود.
رانندگان، نیز کم بودن امنیت، دخالت مسافرکش‌های شخصی ... را از جمله مشکلات خود دانستند و گفتند: سال‌هاست بازدیدهای مسؤولان از پایانه‌ها هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته و مشکلات  همچنان پابرجا هستند، انها از فرماندار خواستار پیگیری و رفع مشکلات، کمبودهای پایانه‌های مسافربری شدند.
در این بازدید مسولانی از نیروی انتظامی، رئیس پلیس راهور، شهردار دهدشت، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حضور داشتند.
 


کد مطلب: 413927

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413927/بازدید-فرماندار-کهگیلویه-ترمینال-های-دهدشت-رانندگان-بازدیدها-هیچ-نتیجه-ای-ندارد-اتابک-ترمینال-ها-سامان-می-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1