تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۱۳۱۷۶
در نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تذکر شورای نگهبان به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
تذکر شورای نگهبان به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حجت الاسلام قدرت اله خرم روز رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان در این نشست که (روز چهارشنبه 3 مهر ماه 98) در سالن جلسات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به اینکه، برگزاری انتخابات از مؤلفه‌های مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ستاد مهمی است، چون مسئولان برگزاری انتخابات در آن عضو هستند.
خرم روز با بیان اینکه فضای مجازی بیشترین آسیب را دارد، افزود: فضای مجازی با آراء مردم و اقوام، بازی می‌کنند.
وی گفت: افراد در هر مسئولیت و هر عنوانی که باشند، این ستاد در صورت تخلف آنها را احضار می‌کند.
خرم روز افزود: دشمن فضای انتخابات را به سوی سوءاستفاده می‌برد و این ستاد می‌تواند بخشی از تبلیغات زود رس را بدون اغماض تذکر دهد.
شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت: به بخشداری‌ها و دهیاری‌ها اعلام شده که از اموال دولتی علیه یا به نفع کاندیدای استفاده نشود و در صورت مشاهده قطعاً با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تقویت بنیه مجریان و ناظران انتخابات، بسیار ضروری است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد فاطمی نیا
Romania
در کهگیلویه هرکس پول دارد برنده انتخابات است؟ ایا این صیانت از قانون و ارمان شهیدان است؟ حالا بگذریم انتخابات پولی هم قبول ولی در دور گذشته جناح کاندید با پول برنده //،با این حساب انتخابات دیگر قابل تحمل نیست،
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا قربونت برم حضرتعالی شاید نیروهای زیر مجمعه خودت یعنی مسولین نظارت شهرستانها به ۴۰ نفر نمی رسد نمیتونی مدیریتشان کنی آقای / ۴چهار ماه پیش در باره انتخابات پیش رو اظهار نظر و تهدید به رد صلاحیت می کنه تا کنون نتونستی چهار تا نیروی خوب ومومن برای نظارت شهرستانها خودت انتخاب کنی همه نیروهات به تو تحمیل شده انوقت پیشگیری از جرائم انتخاباتی داشته باشید دست درد نکنه خسته نباشی
رحیمی
Romania
آقای کناری در دوره گذشته با مهندسی انتخابات به نفع زارعی، بزرگی شد و مردم بویراحمد و دنا هیچ وقت ایشان را نخواهند بخشید.
Iran, Islamic Republic of
البته به نظرم بهتر بود می گفتید که آقای /// انتخابات را به نفع جناب ارعی مهندسی کردند و آن نتیجه رقم خورد. از قدیم هم گفته اند که چوب خدا صدا ندارد وهم دارد چوب کارش را می خورد. موضوع دیگر اینکه اگر مسئولان نظارتی انتخابات راست می گویند چرا با این عزل و نصب های انتخاباتی که چند وقتی است در شهرستان های بویراحمد و دنا شروع شده برخورد نمی کنند و در هر کدام از عزل و نصب ها هم رد پای نماینده محرز و مشخص است. امیدواریم که این مسائل و موارد در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی لحاظ شود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1