کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تذکر شورای نگهبان به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

4 مهر 1398 ساعت 11:51

حجت الاسلام قدرت اله خرم روز رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن فضای انتخابات را به سوی سوءاستفاده می‌برد و این ستاد می‌تواند بخشی از تبلیغات زود رس را بدون اغماض تذکر دهد.


نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حجت الاسلام قدرت اله خرم روز رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان در این نشست که (روز چهارشنبه 3 مهر ماه 98) در سالن جلسات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به اینکه، برگزاری انتخابات از مؤلفه‌های مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ستاد مهمی است، چون مسئولان برگزاری انتخابات در آن عضو هستند.
خرم روز با بیان اینکه فضای مجازی بیشترین آسیب را دارد، افزود: فضای مجازی با آراء مردم و اقوام، بازی می‌کنند.
وی گفت: افراد در هر مسئولیت و هر عنوانی که باشند، این ستاد در صورت تخلف آنها را احضار می‌کند.
خرم روز افزود: دشمن فضای انتخابات را به سوی سوءاستفاده می‌برد و این ستاد می‌تواند بخشی از تبلیغات زود رس را بدون اغماض تذکر دهد.
شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت: به بخشداری‌ها و دهیاری‌ها اعلام شده که از اموال دولتی علیه یا به نفع کاندیدای استفاده نشود و در صورت مشاهده قطعاً با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تقویت بنیه مجریان و ناظران انتخابات، بسیار ضروری است.
 


کد مطلب: 413176

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413176/تذکر-شورای-نگهبان-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1