تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۱۱۴۴۷
کبنا گزارش می دهد

رفت و آمد فرمانداران در کهگیلویه و سرگرمی سیاسی-رسانه ای/دو معاون فرماندار کهگیلویه استعفا دادند

۱
۱
رفت و آمد فرمانداران در کهگیلویه و سرگرمی سیاسی-رسانه ای/دو معاون فرماندار کهگیلویه استعفا دادند
کبنا ؛همزمان با انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه،خبر استعفای فرمانداری کهگیلویه بیش از گذشته این شهرستان را کانون توجهات البته از نوع حاشیه و پالس های منفی قرار داد؟ حرف و حدیث های زیادی مبنی بر استعفای معاونین فرماندار کهگیلویه زده می شود و گویا این دو فرماندار از روند انتصاب فرماندار جدید رضایت ندارند و به همین دلیل کنار رفتند؟
همچنین گفته می شود که دخالت های بیش از حد نماینده کهگیلویه را دیگر دلیل این استعفا می دانند البته هیچ کدام از این حرف ها از سوی منابع رسمی تایید نشده است؟ هر چه که هست شرایط خوبی نیست و فرمانداران انتصابی با اطلاع از این وضعیت کهگیلویه سعی می کنند که به هر شکلی که شده روزها را سپری ولو بدون نتیجه سپری کنند.
این گونه آمده است که «تقریبا از همان روزی که جعفر نیکبخت بی سروصدا توسط کاظم نظری به استاندار قبلی تحمیل و معرفی شد شمارش معکوس رفتنش نیز شروع شد.
یک سال بازی با احساسات و منافع یک شهرستان مهم،تنها عایدی کهگیلویه از این بی برنامگی و بی هدفی بود که نتیجه ای نداشت.
این موضوع تنها مختص کهگیلویه نیست بلکه نگاهی به آمار فرمانداران انتصابی دولت مدعی تکنوکراسی در کل استان به غیر از دو شهرستان تحت دخالت و نفوذ تاجگردون نشان می دهد که بی ثباتی و آمد و رفت فرمانداران نوعی سرگرمی سیاسی و رسانه ای است.
 کهگیلویه چهار فرماندار، بهمئی چهار فرماندار،دنا چهار فرماندار و چرام سه فرماندار میانگین کمتر از دو سال برای هر فرمانداری را در دولت حسن روحانی نشان می دهد.
استانی که بی ثباتی و بلاتکلیفی در مهم ترین سازمانش این گونه است،نمی تواند و نباید وضعیت سیاسی و اقتصادی و عمرانی بهتر از این داشته باشد.
غم انگیزتر انرژی و هزینه های انسانی و مادی است که صرف این آمدن و رفتن ها می شود و دور این فرمانداران هستند.»
معاون سیاسی فرماندار کهگیلویه با تایید استعفای خود و معاون برنامه ریزی این فرمانداری، اظهارداشت:از جانب معاون برنامه‌ریزی نمی توانم اظهار نظری بکنم اما دلیل استعفای خودم باز گذاشتن دست فرماندار جدید برای انتخاب معاون سیاسی بوده است.
ایلنا نوشت:ابراهیم خنجری گفت:دلایلی برای استعفای خودم دارم که نمی‌خواهم آنها را بازگو کنم اما مهمترین دلیل استعفای من بازگذاشتن دست فرماندار جدید برای انتخاب معاون جدید سیاسی خود است.
وی با بیان اینکه باید فضای مدیریتی را برای جوانان فراهم کرد تا آنان نیز تجربیات جدیدی به جامعه ارائه دهند، خاطرنشان کرد: من معتقد به این اصل هستم و برهمین اساس از مسئولیت خود استعفاء داده ام.
" تورج رزمجو " معاون برنامه‌ریزی کهگیلویه هم خبر استعفای خود را تایید کرد.
وی گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به استعفا هستم و استعفای خود را تقدیم فرماندار کهگیلویه کرده ام.
رزمجو افزود: استعفای بنده هیچ ربطی به کنار گذاشتن معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نداشته و بنده به‌دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به استعفا هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استعفا دادن ک برکنار نشوند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1