تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۴۰۹۹۱۶
جلسه بخشدار کبگیان با مدیر کتابخانه‌های بویراحمد برای ساخت کتابخانه شهید رجائی چیتاب به کجا رسید؟

گلایه شدید مردم و مراجعه کنندگان کتابخانه‌ی چیتاب از مسئولان / کتابخانه‌های که صرفاً یک انبار کتاب است

۳
گلایه شدید مردم و مراجعه کنندگان کتابخانه‌ی چیتاب از مسئولان / کتابخانه‌های که صرفاً یک انبار کتاب است
کبنا ؛کتابخانه شهیدرجائی چیتاب مدت هشت سال است که درفرافکنی قول‌های مسئولان به یک انبارکتاب درلابه لای قفسه‌های چوبی یک ساختمان فرسوده تبدیل شده است.
به گزارش کبنا نیوز از چیتاب، تعدادی از دانش آموزان با ابراز نگرانی از وضع موجود در این کتابخانه خطاب به مسئولان می‌گویند: آقایان مسئولی که به راحتی قول می‌دهید، مدیریت که درکت و شلوارخلاصه نمی‌شود، چرا در عمل به حرف هایتان بدقولی می کنید مگر بخش کبگیان که شامل دو دهستان بزرگ و ۱۳۰۰۰ نفر جمعیت است بافلان روستا فرق دارد که از کتابخانه برخوردار است، ماهم مردم این استان هستیم و حق برخورداری از منابع عمومی بیت المال را داریم؟
در ادامه، حجت الله کشاورز مسئول کتابخانه شهید رجائی چیتاب با اعلام نارضایتی از وضعیت موجود کتابخانه گفت: وقتی کتابخانه‌ای بااین‌همه مراجعه‌کننده دریک بخش فرهنگی، به مدت هشت سال است دریک ساختمان فرسوده استیجاری رهاشده و حتی زمین به متراژ 4000 متر جهت ساخت ساختمان توسط یک خیرچیتابی اهداءشده است، قطع به یقین نارضایتی عمومی وعصبانیت مردم رابه بارمی آورد.
وی باتشکرازپیگیربهای امام جمعه وزحمات بخشدار خطاب به مسئولان امر گفت: از فرماندار محترم که خود زمانی در این بخش مسئولیت داروازخصایص مردم این دیار واقف است، خواهشمندیم در هشتمین سال معلق ماندن تکلیف ساخت این نهاد فرهنگی چاره‌ای بیندیشند تا مردم این دیار با هر مطالعه به نیکی ازاویادکنند.
کشاورز نبود فضای مطالعه جت تعبیه سالن‌های مطالعه مجزا برای مخاطبان پرتعداد کتابخوانی را از مهمترین مشکلات این نهادبرشمرد.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان هم با اشاره به مقوله مهم کتاب وکتابخوانی گفت: مدت چهارسال مسئولیتم در این این بخش بارهای بارپیگیراین موضوع بوده‌ام وتمام تلاشم براین بودکه روزی درساختمان جدیداین کتابخانه خوشحالی مردم راببینم، که امیدوارم انشالله دربودجه سال 98 باعنایت خداوندسبحان ولطف فرماندارمحترم بتوانیم طرح ساخت این پروژه را در ردیف بودجه تخصیص داده بگذاریم تابابرطرف شدن دغدغه مراجعه کنندگان، خاصه دانش آموزان ودانشجویان خوشحالیشان را ببینیم.
لازم به ذکراست کتابخانه شهیدرجائی شهرچیتاب مرکز بخش کبگیان تنها کتابخانه عمومی بخش است که از سال 89 تاالان درساختمان استیجاری فرسوده مستقر و علی رغم اهداء زمین توسط خیِربرای ساخت راکده مانده است ومردم بشدت ازقولهای پشت پرده مسئولان عصبانی هستند.
--------------------------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1