تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۰۹۵۲۷
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

وضعیت اسفبار بازار کهگیلویه و بویراحمد / کمر مردم زیر بار گرانی برید

۰
وضعیت اسفبار بازار کهگیلویه و بویراحمد / کمر مردم زیر بار گرانی برید
کبنا ؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه ریسی ظهر امروز (جمعه 20 اردیبهشت ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به مراسم محفل انس با قرآن کریم در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور رهبر معظم انقلاب اشاره و در ادامه به مسائل برجام اشاره و تاکید کرد: آمریکا و اروپا هر روز به برجام لگد می‌زنند و از یک طرف شاهد وقاحت کاخ سفید و از طرفی شاهد رفتار دوگانه اروپا، آدم نمی‌داند از کجا صابون بیاورد روی سازش کاران و طرفداران سازش با غرب را بشوید.
امام جمعه قلعه رئیسی به حمله اسرائیل به فلسطین اشاره کرد و گفت: اسرائیل بار دیگر در برابر مقاومت فلسطین متحمل شکست سختی شد و کمتر از 48 ساعت مجبور به توافق آتش‌بس شد و مقاومت فلسطین بیش از 690 موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کردند و یک جهنم را برای صهیونیست‌ها درست کردند و نشان دادند هدف قرار دادن مرکز اتمی دیمونا عملیاتی و ممکن است و اسرائیل در این نبرد شکست سختی متحمل شد و بینی این رژیم یک بار دیگر به خاک مالیده شد.
وی به وفات حضرت خدیجه اشاره و بیان کرد: حضرت خدیجه الگویی از ایمان، بصیرت و پایداری برای زنان در نظام اسلامی است و یاور دلسوز پیامبر و مادر مهربان و دلسوز و سیده زنان عالم حضرت زهرا(س) است.
صلواتی به تحقق شعار سال اشاره و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال رونق تولید نامگذاری کرد و تولید نقش اساسی در کانون مسائل اقتصادی دارد و افزایش تولید افزایش اشتغال، درآمد، صادرات و ارز خارجی به همراه دارد و مهمترین هرج و مرج اقتصادی عدم اطمینان تولید کنندگان است و مهمترین راهکارهای رونق تولید توجه به ظرفیت های اقتصادی در درون کشور است.
خطیب جمعه قلعه رئیسی به وضعیت بازار در سطح استان اشاره کرد و گفت: اگر صحبتی انجام می دهم به متولیان بازار در سراسر استان است و وضعیت بازار اسفبار است و گرانی و افزایش قیمت‌ها لحظه ای است و کمر مردم بالاخص اقشار مستضعف را بریده است.
وی ادامه داد: در وضعیت بازار سوء مدیریت ها بیداد می کند و ضعف نظارت مثل آفتاب روشن است و باید دقت کرد که این وضعیت نیازمند مدیر جهادی در استان است و قیمت اقلام ضروری مردم سر بر فلک کشیده و نظارت ها و بازدیدها باید به صورت نامحسوس شود.
صلواتی با بیان اینکه عبور از شرایط جنگ اقتصادی کنونی نیازمند روحیه انقلابی مردم و جوانان است ادامه داد: هرگونه اقدام تضعیف کننده و خلاف روحیات ایثارگرایانه امید و انقلابی همسویی و بازی در زمین دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می شود و در صحنه رویارویی آمریکا و ایران تمرکز بر مردم است.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: ایمان و باورهای مذهبی وجدان غیرت ملی، عقلانیت جمعی و فردی، ایجاب می کند در این شرایط وظیفه رسانه ها، تریبون داران، خواص و نخبگان جامعه افزایش روحیه انقلابی مردم و افزایش امید در جوانان باشد و عمل خلاف این وظیفه ملی و اسلامی گناهی نابخشودنی است و مطئمن باشیم که روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر تهدیدات پیدا و پنهان دشمن است و تقویت ساخت درونی نظام در گرو روحیه انقلابی گری است.
صلواتی با تقدیر از زحمات هلال احمر خاطرنشان کرد: از زحمات و تلاش های مسئوولان و مدیران اعضای هلال احمر استان تشکر می‌کنم و گوشه ای از فعالیت این بزرگواران تلاش در صحنه سقوط هواپیما، زلزله، سیل، حوادث جاده ای، طرح‌های ایمنی مسافران نوروزی و سفر و کاروان‌های سلامت به روستاها از جمله اقدامات این نهاد است که از مدیران و همکارانشان در استان و شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.
وی همچنین در پایان از حضور روحانیت و طلاب در سطح روستاها در ماه مبارک رمضان تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1