تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۰۷۵۳۱
در جلسه هماهنگی خدمات سفر نوروزی بخش چاروسا مطرح شد

از تکمیل فاز اول اردوگاه تفریحی«کمر دوغ» تا روکش آسفالت امام زاده سید محمود (ع)

۰
از تکمیل فاز اول اردوگاه تفریحی«کمر دوغ» تا روکش آسفالت امام زاده سید محمود (ع)
کبنا ؛جلسه بخشدار و دهیاران بخش چاروسا با موضوع هماهنگی سفرهای نوروزی در بخشداری چاروسا برگزار شد.
بخشدار چاروسا ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا و روز زن گفت ؛بخش چاروسا با دارا بودن امام زادگان جلیل القدر و جاذبه های طبیعی چشمه ها و آبشارهای بسیار زیبا از گردشگر پذیرترین نقاط شهرستان کهگیلویه و از مقصدهای اصلی گردشگران است.
علی محمودی ادامه داد؛در راستای توسعه گردشگری در بخش،امسال اقداماتی چون تکمیل فاز اول اردوگاه تفریحی گردشگری کمر دوغ و تکمیل طرح هادی روستای گردشگری الگن و احداث پارک این روستا شد و در حال حاضر نیز جهت سفر ایمن زائران مسیر شهر قلعه رییسی به امامزاده محمود(ع) به طول بیش از ۵کیلومتر در حال روکش آسفالت است.
محمودی با اشاره به صنعت روبه رشد گردشگری افزود:در این بخش روستاهای هدف گردشگری از جمله بیسیتون امامزاده محمود (ع) ،الگن، کمردوغ و روستاهای دیگر ی با پتانسیل گردشگری وجود دارد که میتوان اقدام به  اجرای برنامه هایی برای نشان دادن آداب و رسوم و ایجاد بازارچه های کوچک جهت رونق کسب و کار اهالی نمود.
بخشدار با بیان اینکه  سعی کنیم میزبانان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم،مطرح کرد:دهیاران با مردم و معتمدین روستا ها جلساتی در این خصوص داشته باشند  و تلاش کنیم سنت مهمان نوازی که یکی از فرهنگهای بسیار خوب بخش چاروسا است را نشان دهیم.
محمودی به ضرورت هماهنگی و تعامل دهیاران با ادارات خدمات رسان ونیروی انتظامی اشاره وگفت:هرگونه مشکلی در روستا باید سریعا توسط دهیار به ادارات مربوطه گزارش تا در اسرع وقت اقدام شود.
بخشدار چاروسا در پایان از دهیاران خواست با نصب بنرها و علائم،گردشگران را جهت راهنمایی به مقصد های گردشگری  روستا های متبوع هدایت کرده و اعلام نمود در هفته پیش رو جلساتی با ادارات،اصناف و... در زمینه خدمات  سفرهای نوروزی برگزار میکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1