تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۴۰۷۲۷۵
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره منطقه‌ای معلولان خلیج فارس خوش درخشیدند

۱
۰
هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره منطقه‌ای معلولان خلیج فارس خوش درخشیدند
کبنا ؛رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان واحد نمایش حوزه هنری استان در هفتمین جشنواره منطقه‌ای معلولین خلیج فارس خوش درخشیدند.
شریف اسلامی اظهار کرد: این جشنواره 23 تا 28بهمن ماه امسال باحضوراستان های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان  و کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی استان بوشهر برگزار شد و هنرمندان حوزه هنری استان با نمایش "یک هفته راه رفتن در بهشت" به نویسندگی و کارگردانی رضا گشتاسب در این جشنواره شرکت کردند.
وی بیان کرد: در هفتمین جشنواره منطقه ای معلولین خلیج فارس رضا گشتاسب در بخش نویسندگی مقام اول و در بخش کارگردانی مقام سوم را کسب کرد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در این جشنواره وحید شفیعی در بخش طراحی نور مقام دوم، طاهره عبدالله پور و میثم مرادی در بخش بازیگری مقام دوم  و محمد مرادی مقام سوم را از آن خود کردند.
اسلامی گفت: علی امامی، پریا امامی، اردشیر جهانشاهی و مجید داشته نیز لوح تقدیر بازیگری را کسب کردند.
اسلامی ابراز داشت: بازیگران این نمایش را هنرمندان معلول استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می دادند و با کسب این جوایز نشان دادند که از استعدادهای بالایی در زمینه هنر نمایش برخوردار هستند .
هفتمین جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس با شرکت 17 گروه از استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، بیست و چهارم تا بیست و هفتم بهمن در بوشهر برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
ضمن رعایت احترام متاسفانه حوزه هنری به مرکز مناسبات فامیلی و رفاقتی تبدیل شده و بودجه اون هم به هیچ وجه مشخص نیست که کجا صرف میشه و با چه کیفیتی و از اون بدتر اینکه جوابگویی به هیچ کسی هم ندارن.خواهش میکنم مسئول محترم حوزه هنری برای یک بار هم که شده یه گزارشی از عملکردش به خصوص در حوزه مالی بده تا ما ببینیم داره چی میگذره اونجا و ایشون به کی وصله که هیچ موقع نقدی در مورد عملکردش نمیشه.انشالله که همه به راه راست هدایت شویم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1