کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره منطقه‌ای معلولان خلیج فارس خوش درخشیدند

28 بهمن 1397 ساعت 19:57

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان واحد نمایش حوزه هنری استان در هفتمین جشنواره منطقه‌ای معلولین خلیج فارس خوش درخشیدند.


رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان واحد نمایش حوزه هنری استان در هفتمین جشنواره منطقه‌ای معلولین خلیج فارس خوش درخشیدند.
شریف اسلامی اظهار کرد: این جشنواره 23 تا 28بهمن ماه امسال باحضوراستان های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان  و کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی استان بوشهر برگزار شد و هنرمندان حوزه هنری استان با نمایش "یک هفته راه رفتن در بهشت" به نویسندگی و کارگردانی رضا گشتاسب در این جشنواره شرکت کردند.
وی بیان کرد: در هفتمین جشنواره منطقه ای معلولین خلیج فارس رضا گشتاسب در بخش نویسندگی مقام اول و در بخش کارگردانی مقام سوم را کسب کرد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در این جشنواره وحید شفیعی در بخش طراحی نور مقام دوم، طاهره عبدالله پور و میثم مرادی در بخش بازیگری مقام دوم  و محمد مرادی مقام سوم را از آن خود کردند.
اسلامی گفت: علی امامی، پریا امامی، اردشیر جهانشاهی و مجید داشته نیز لوح تقدیر بازیگری را کسب کردند.
اسلامی ابراز داشت: بازیگران این نمایش را هنرمندان معلول استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می دادند و با کسب این جوایز نشان دادند که از استعدادهای بالایی در زمینه هنر نمایش برخوردار هستند .
هفتمین جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس با شرکت 17 گروه از استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، بیست و چهارم تا بیست و هفتم بهمن در بوشهر برگزار شد.


کد مطلب: 407275

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407275/هنرمندان-کهگیلویه-بویراحمدی-جشنواره-منطقه-ای-معلولان-خلیج-فارس-خوش-درخشیدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1