تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۰۶۹۲۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری کهگیلویه:

کهگیلویه را از سیاست دور کنید تا عقب نماند

۲
۰
کهگیلویه را از سیاست دور کنید تا عقب نماند
کبنا ؛شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و به ویر احمد دراین نشست دهه فجر را فرصتی برای مرور آنچه بودیم و هستیم دانست و اظهار کرد: ما نیاز به وحدت و همدلی داریم، مردم هر کشوری، استان و یا  شهری دغدغه پیشرفت داشت بدون شک پیشرفت می‌کند اما اگر دغدغه‌ها به عقده‌ها بدل شد خبری از پیشرفت نخواهد بود.
علی محمد احمدی با بیان اینکه اگر انسان‌های دلسوزی آمدند و سوال کردند به جز حرف زدن برای مردم چه کاری انجام دادیم آن موقع مسیر رو به جلو و پیشرفت است، تصریح کرد: اما اگر همیشه طلبکار بودیم و عامل تفرقه و دودستگی بودیم مسلماً خبری از پیشرفت نیست!
احمدی با اشاره به اینکه افتراق، دو دستگی، دو باندی دو جناحی، هیچ کمکی به مردم نمی‌کند بیان کرد: سال گذشته که به دهدشت آمدم، فضای شهر، نما و پیاده روها و...این شهر از فقیرترین شهرهای ایران نامطلوب‌تر بود و امروز می‌بینم این شهر خسته‌تر نیز شده است.
وی گفت: اما چه کسی می‌تواند کمک کند؟ عزم مردم و نخبه‌هایی که بیشتر در معرض دید مردم هستند، آن‌ها باید فداکاری کنند، به فرض اینکه ما در بحث شهرداری‌ها دو تا «گریدر» هم آوردیم، اتفاقی نمی‌افتد، ما باید همه دست به دست هم دهیم چرا که این شهر با این تاریخ و تمدن باید یکی از بهترین شهرهای این استان می‌بود، البته برنامه‌هایی در دست است که باید زیر ساخت‌ها درست شود.
استانداربا اشاره به طرح‌های اشتغال زایی گفت: بحث اشتغال را از دو محور دنبال می‌کنیم یک محور اینکه ببینیم ایا زیر ساخت‌ها اماده بوده یا خیر که باید گفت در این شهرستان آب، برق، گاز، راه دسترسی، مجوزها و.. فراهم بوده و مشکلی در بحث زیرساخت‌ها ندارد ولی بحث دیگر عزم مدیران ما و مردم است.
احمدی ادامه داد: در یک و سال نیم گذشته چه اتفاقی در سایه انقلاب رخ داده است که ما به سادگی اقدامات صورت گرفته را در واقع نادیده می‌گیریم.
وی افزود: در یک سال گذشته، دو سال اخیر بحث آبرسانی که یک پروژه بسیار بزرگ است به سرعت در حال کار است، نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت که فقط سه سال در حالت عادی طول می‌کشید که مسائل آن حل شود در حال حاضر به یاری خود فعال است، پتروشیمی خوابیده بود ولی اکنون فعال است، فاز دوم کارخانه آجر در حال راه اندازی است، پتروشیمی، برای پروژه ابرسانی دهدشت غربی که سال‌ها بود و بحث امروز هم نیست  پیمانکار جدید  اوردیم و کار در حال انجام است.
استاندار با اشاره به اینکه خود مردم نیز باید حرکت کنند و بدانند کسی به فریادشان نمی‌رسد تا خوشان نخواهند، مطرح کرد: در بحث اشتغال زایی 400 میلیارد تومان تسهیلات 5 درصد اوردیم و به مردم گفتیم تحویل بانک‌ها دادیم که  بر اساس سامانه‌های ملی، استان ما بهترین عملکرد را داشته است، ولی چگونه در گچساران، سی سخت و یاسوج 100 درصد این اعتبارات جذب می‌شود ولی در کهگیلویه کسی جذب نمی‌کند آیا این هم به استاندار مربوط است یا به مدیران، مردم و دلسوزان مردمی که همیشه صدایشان بلند است؟!
احمدی عنوان کرد: بیاید این مردم را از سیاسی بازی رها کنیم، بدانید سیاسی بازی، شعار دادن سم کار اقتصادی است، اینکه خودمان را خدمتگذار مردم بدانیم ولی درون محدوده کوچک مدیریتی خود هیچ اتفاقی رقم نزنیم این‌ها سم است!
وی با اشاره به اینکه دهدشت برای پیشرفت از گچساران، سیسخت و یاسوج هیچ چیزی کم ندارد بیان کرد: اگر توانستیم این مردم را از سیاست کمی دور کنیم در رقابت موفق می‌شوند، ما نیز در بحث پروژه‌ها در حال تلاش شبانه روزی هستیم.
وی افزود: در مدت فعالیت خود دغدغه اول من مردم سربلند کهگیلویه و شهر دهدشت بود و ادامه هم خواهم داد نه به خاطر احسنت شنیدن از کسی بلکه به خاطر رسالتی که انقلاب در زمینه فقرزدایی و محرویت به عهده ما گذاشته است.
وی در پایان از همه دلسوزان، بزرگان این شهر خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های خود و کنار گذاشتن حاشیه‌ها موجبات پیشرفت کهگیلویه را فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا دست رو ی مشکل اصلی گذاشتید جناب استاندار محترم..سیاست زدگی پدر این استان را درآورده.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
لااقل یه چیزی بگو که خودت بهش پایبند باشی. ههههههه
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1