تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۴۰۶۸۰۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

جذب ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبارات بند(ز) قانون بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد

۰
جذب ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبارات بند(ز) قانون بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبارات بند(ز) به استان اختصاص داده شد که با هماهنگی بین دستگا‌های اجرایی استان این مبلغ جذب شد.
به گزارش کبنا٬ حسن نوروزی در حاشیه نشست امروز شورای برنامه‌ریزی در جمع خبرنگاران بر تلاش دستگاه‌های اجرایی استانی برای جذب اعتبارات متمرکز و متفرقه ردیف بودجه تأکید کرد و گفت: همه ساله بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ درصد اعتبارات عمرانی کشور به استان‌ها ابلاغ می‌شود و مابقی اعتبارات در اختیار وزارتخانه‌ها است که مدیران کل دستگاه‌های استان با چانه‌زنی رقم اعتبارات متمرکز و متفرقه را جذب کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی دیگر از دستورکارهای شورای برنامه‌‌ریزی ارائه عملکرد دستگاه‌ها است که عملکرد دستگاه‌ها در این خصوص قابل قبول است.
وی به اعتبارات بند(ز) اشاره کرد و گفت: امسال ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبارات بند(ز) به استان اختصاص داده شد که با هماهنگی بین دستگا‌های اجرایی استان این مبلغ جذب شد.
نوروزی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد جز محدود استان‌های است که اعتبارات بند (ز) را جذب کرده و نقدینگی به حساب پیمانکاران واریز شد.
این مسؤول با اشاره به تبصره ۵ قانون بودجه گفت: امسال ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران به سیستم بانکی یا بدهی به سیستم امور مالیاتی را تهاتر کردیم که دولت در قادنون بودجه راهکار خوب پیش‌بینی کرده است.
نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۴ دستگاه استان در بودجه‌ریزی تفاهم‌نامه با دستگاه زیردست خود منعقد کنند که فقط میراث فرهنگی توانسته این کار را انجام دهد و سایر دستگاه‌ها تا پایان هفته جاری تفاهم‌نامه منعقد کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1