تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۰۴۸۱۴
در جلسه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد:

فیلی غایب بود، گوهرگانی رئیس جلسه شد / بارش برف در یاسوج / آمار بارش باران در شهرهای استان

۱
۳
فیلی غایب بود، گوهرگانی رئیس جلسه شد / بارش برف در یاسوج / آمار بارش باران در شهرهای استان
کبنا ؛نشست اضطراری ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار به عنوان رئیس ستاد بحران برگزار شد.
در این نشست که جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در غیاب «فیلی» ریاست جلسه را در سالن ستاد بحران برعهده گرفت، ولی‌بهر‌ه‌مند کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: فردا یک‌شنبه بارش‌ها از ساعت 10 صبح در استان شدت می‌گیرد.
کارشناس هواشناسی افزود: بارش‌ها بیشتر به صورت باران خواهد بود و در برخی مناطق سردسیری مثل کاکان و مله‌شوره و در کل مناطق با ارتفاعات بیش از 2 هزار متر بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم.
وی با بیان این که امروز هم اندکی بارش برف در سطح شهر سی‌سخت داشتیم افزود: اگر بارش‌ها تا فردا شب ادامه داشته باشد در سطح شهر یاسوج بارش برف خواهیم داشت که البته پیش‌بینی این است که تا ساعت 4 صبح روز دوشنبه بارش‌ها ادامه خواهد داشت.
وی به میزان بارش‌ها تا ساعت 3.5 عصر امروز شنبه در سطح استان اشاره کرد و گفت: در دهدشت 124 و در یاسوج 73 میلی‌متر و در لیکک 91 میلی‌متر بارندگی داشتیم.
بهر‌ه‌مند با مقایسه امسال و پارسال در میزان بارش باران گفت: پارسال تا ساعت 10 صبح روز سوم آذرماه تنها 38 میلی‌متر در شهر یاسوج بارندگی داشتیم.
وی افزود: اما امسال در شهر یاسوج نسبت به پارسال 267 میلی‌متر بیشتر باران باریده است و این افزایش در دهدشت 261 میلی‌‌متر بوده است.
بهره‌مند با بیان این که نسبت به بارش بلندمدت 5 تا 10 میلی‌متر باران کمتر باریده است اظهار کرد: در دی و بهمن ماه بارش نرمال خواهیم داشت و در اسفندماه وضعیت بارندگی طبق پیش‌بینی‌ها چندان مطلوب نخواهد بود.
این کارشناس هواشناسی به وضعیت صبح روز دوشنبه در استان اشاره کرد و گفت: یخ‌زدگی در سطح جاده‌ها و مه گرفتگی را خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای بهره مند طوریش میشه اگه بارش بقیه شهرستانها رو هم بگه؟؟ سایت هواشناسی هم که ندارین که خودمون مراجعه کنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1