کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد:

فیلی غایب بود، گوهرگانی رئیس جلسه شد / بارش برف در یاسوج / آمار بارش باران در شهرهای استان

2 آذر 1397 ساعت 22:33

بهر‌ه‌مند با مقایسه امسال و پارسال در میزان بارش باران گفت: پارسال تا ساعت 10 صبح روز سوم آذرماه تنها 38 میلی‌متر در شهر یاسوج بارندگی داشتیم.اما امسال در شهر یاسوج نسبت به پارسال 267 میلی‌متر بیشتر باران باریده است و این افزایش در دهدشت 261 میلی‌‌متر بوده است.


نشست اضطراری ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار به عنوان رئیس ستاد بحران برگزار شد.
در این نشست که جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در غیاب «فیلی» ریاست جلسه را در سالن ستاد بحران برعهده گرفت، ولی‌بهر‌ه‌مند کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: فردا یک‌شنبه بارش‌ها از ساعت 10 صبح در استان شدت می‌گیرد.
کارشناس هواشناسی افزود: بارش‌ها بیشتر به صورت باران خواهد بود و در برخی مناطق سردسیری مثل کاکان و مله‌شوره و در کل مناطق با ارتفاعات بیش از 2 هزار متر بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم.
وی با بیان این که امروز هم اندکی بارش برف در سطح شهر سی‌سخت داشتیم افزود: اگر بارش‌ها تا فردا شب ادامه داشته باشد در سطح شهر یاسوج بارش برف خواهیم داشت که البته پیش‌بینی این است که تا ساعت 4 صبح روز دوشنبه بارش‌ها ادامه خواهد داشت.
وی به میزان بارش‌ها تا ساعت 3.5 عصر امروز شنبه در سطح استان اشاره کرد و گفت: در دهدشت 124 و در یاسوج 73 میلی‌متر و در لیکک 91 میلی‌متر بارندگی داشتیم.
بهر‌ه‌مند با مقایسه امسال و پارسال در میزان بارش باران گفت: پارسال تا ساعت 10 صبح روز سوم آذرماه تنها 38 میلی‌متر در شهر یاسوج بارندگی داشتیم.
وی افزود: اما امسال در شهر یاسوج نسبت به پارسال 267 میلی‌متر بیشتر باران باریده است و این افزایش در دهدشت 261 میلی‌‌متر بوده است.
بهره‌مند با بیان این که نسبت به بارش بلندمدت 5 تا 10 میلی‌متر باران کمتر باریده است اظهار کرد: در دی و بهمن ماه بارش نرمال خواهیم داشت و در اسفندماه وضعیت بارندگی طبق پیش‌بینی‌ها چندان مطلوب نخواهد بود.
این کارشناس هواشناسی به وضعیت صبح روز دوشنبه در استان اشاره کرد و گفت: یخ‌زدگی در سطح جاده‌ها و مه گرفتگی را خواهیم داشت.


کد مطلب: 404814

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404814/فیلی-غایب-گوهرگانی-رئیس-جلسه-بارش-برف-یاسوج-آمار-باران-شهرهای-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1