تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۰۴۴۱۹
در خطبه‌های نمازجمعه کبگیان مطرح شد

وحدانی‌فر: قدرت امریکا رو به افول و از هم پاشیدگی‌ است؟/ وقتی وزیری 5 سال آجر روی آجر مسکن مهر نگذاشت

۲
۰
وحدانی‌فر: قدرت امریکا رو به افول و از هم پاشیدگی‌ است؟/  وقتی وزیری 5 سال آجر روی آجر مسکن مهر  نگذاشت
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: این جای نگرانی است وقتی وزیری 5 سال وزیر است و آجر روی آجر مسکن مهر گذاشته نمی‌شود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 18 آبان1397کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با تشکر از همایش مردم بخش کبکیان در حماسه حضور سیزده آبان امسال با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در آستانه 13 آبان با تعدادی از دانش آموزان گفت: اشاره به افت محسوس قدرت امریکا در جهان و تبیین چالش‌های نظام لیبرال دموکراسی از مهمترین فرمایشات مقام معظم رهبری بود که رسانه‌های جهان به آن پرداختند و استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم وانتشار آن به جهانیان خروجی 13 آبان امسال بود و امنیت فکری و عقلی دشمن را به لرزه درآورد.
این خطیب جمعه افزود: دنیا دیگر از پذیرش نظام لیبرال دموکراسی خسته شده زیرا ضعفها، تناقضها و بحرانهایی که یکی پس از دیگری در آمریکا ظاهر می‌گردد آنان را در ورطه زوال و از هم پاشیدگی قرار داده است.
امام جمعه کبگیان با اشاره به عدم اعتقاد به شرافت انسانی و عدم تعهد به هیچ پروتکل بین المللی از سوی امریکا گفت: هیمنه لیبرال دموکراسی امروز با بحران و چالشهای فراوانی روبروست که با در دست داشتن غولهای رسانه‌ای سعی بر حفظ خود دارد.
وی افزود: امریکا با داشتن فاکتورهای منفی چون بدهی‌های اقتصادی با گسترش نفوذ در مناطق دیگر (داشتن 700 پایگاه و 150 هزار نظامی که حافظ منافعش در خارجند) متحمل شدن هزینه های سنگین بیش از 16 ترلیون دلاری نظامی در جهان که آنان را به بدهکارترین کشور جهان مبدل ساخته و منجر به تشدید آمارهای بیکاری و فساد اخلاقی درونی شده این کشور را رو به افول و انزوا برده است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به ضعف قدرت نظامی آمریکا تصریح کرد: امروز امریکا اعتماد استفاده از اسلحه‌های تولید خود را به علت پیشرفت کشورها در تولید انواع تسلیحات نظامی و بمبهای مدرن از دست داده است.
وحدانی‌فر افزود: زمانی امریکا راساََ وارد جنگ می‌شد اما امروزه بعلت عدم توانائی و قدرت نظامی کافی با دست زدن به جنگهای نیابتی قصد دارد قدرت رو به انزوا و شکست خورده خود را از دیگران مخفی کند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به ایستادگی نسل جوان امروز در جهان و اروپا و عدم همراهی کشورهای اروپایی در همراهی با آمریکا با اشاره به تحریم جدید هم گفت: قدرت اتحاد ملی در سایه تبعیت همگانی از ولی فقیه و پیشرفت نظامی و سیاست فرماندهی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه دنیا را به جایی رسانده که تهدیدات در سایه تشدید تحریم امریکا برایشان مهم نباشد زیرا می‌دانند.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله تحریم‌ها و واکنش کشورهای اروپایی گفت: بحث معافیت کشورها از تحریم ایران یک بازی از پیش باخته برای آمریکاست که بنام معافیت آن را طراحی کرده‌اند.
وحدانی افزود: این کشورها معاف نشده‌اند زیرا عدم قدرت فروش نفت ما به صفر نه تنها در توان امریکا بلکه از دست هیچ کشوری ساخته نبود و بعلت عدم کارائی خود در مدیریت تشدید تحریم در قالب معافیت دروغین طراحی کردند که این نشان از قدرت برتر حاکمیت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان در ترانزیت فروش و متعاقبا نیاز نفت جهانیان دارد.
وی در ادامه بیان کرد: وزرایی که جدیدا رای اعتماد گرفتند و بر مسند وزارت نشستند نگاهشان به مسئله اقتصاد مقاومتی جدی باشد و نسبت به مطالبات بر زمین مانده مردم تلاش کنند چون جوانان ما در بحث مسکن مشکل دارند.
امام جمعه کبکیان افزود: این جای نگرانی است وقتی وزیری 5 سال وزیر است و آجر روی آجر مسکن مهر گذاشته نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.د ک رییس جمهور آمریکا بدنبال منافع ملی مردم خود میباشد.
روستایی
Iran, Islamic Republic of
نگو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1