تاریخ انتشار
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۰۴۰۵۰
از ابتدای سال جاری تا کنون صورت گرفت

انجام ۳۸۰۸ ماموریت توسط اورژانس گچساران

۰
انجام ۳۸۰۸ ماموریت توسط اورژانس گچساران
کبنا ؛جلال پوران‌فرد اظهار کرد:  ۳۸۰۸ ماموریت در شش ماهه اول سال ۹۷ توسط اورژانس شهرستان گچساران انجام شده است.

وی افزود: ۶۱۴ فقره تصادف در گچساران و شهر و روستاهای حومه در ۶ ماه اخیر سال جاری به وقوع پیوسته که ۹۲۳ مصدوم را در پی داشته است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه این تصادفات ۷۰۷ مصدوم را روانه بیمارستان های گچساران کرد افزود ۱۴۲ مصدوم نیز در محل حادثه مداوای سرپایی شدند.

پوران‌فرد با بیان اینکه از مجموع ماموریت‌های شش اول سال ۲۱۵۶ مورد بیمار مربوط به سه ماهه اول و ۱۶۵۲ ماموریت مربوط به سه ماهه دوم سال جاری است، تصریح کرد: ۱۹۳۲ امداد خواه در محل مداوای سرپایی و نیز ۱۴۰۳ مورد امدادخواه دیگر بعد از ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری شده‌اند.

این مقام مسؤول دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: در پی این مدت ۲۱۲ بیمار قلبی که نیاز به خدمات اورژانسی داشتند جهت امداد خواهی با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته‌اند که بعد از دریافت خدمات پزشکی به بیمارستان‌های گچساران انتقال داده شدند.

پوران‌فرد خاطرنشان کرد: این مرکز در ۶ ماه اخیر ۶۸ مصدوم سقوط از ارتفاع را نیز طی این مدت خدمات‌رسانی کرده است.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ گچساران در ادامه تصریح کرد: اورژانس گچساران در مجموع با ۹ پایگاه اورژانس شامل ۵ پایگاه جاده‌ای ، ۳ پایگاه شهری و ۱ اورژانس هوایی آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز و مردم خون گرم گچساران است.

مرتضی گندمکار نیز اضافه کرد : مرکز اورژانس گچساران جهت خدمات بهتر و سریعتر به هموطنان عزیز در سال‌جاری نیز یک مرکز دیسپچ متشکل از ۶ خانم پرستار به همت و پشتکار رئیس مرکز اورژانس استان راه‌اندازی شد که به هموطنان توصیه می‌شود در هنگام تماس با ۱۱۵ ضمن حفظ خونسردی کامل و دادن آدرس دقیق و نیز به توصیه‌های پزشکی ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز تا رسیدن آمبولانس صبر کنند و راه را برای نیروهای امدادی باز کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1