تاریخ انتشار
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۰۴۰۳۷
در خطبه های نمازجمعه کبگیان مطرح شد

برخورد بی‌تعارف قوه قضائیه با متخلفان درمان جامعه است

۰
برخورد بی‌تعارف قوه قضائیه با متخلفان درمان جامعه است
کبنا ؛امام جمعه موقت کبگیان گفت: خودتحریمی، احتکار معیشت مردم دردی است که درمانش با برخورد قاطع و بی تعارف قوه قضائیه با خاطیان امر در سایه همکاری تعامل انگیز دولت و ملت درمان می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از چیتاب، حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان درخطبه های نمازجمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ چیتاب با توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه گفت: عمرانسان تنها سرمایه ایست که مردم در طبقات مختلف دنیوی (فقیر وغنی، دیوانه وعاقل) به‌طور مشترک از آن برخوردارند اما خوش به حال کسانیکه عمر خود را درمعامله باخدا گران فروختند و وای به حال کسانیکه درمعامله با دنیا خسران عقبی نصیبشان شود.
 وی افزود: کسی در بندگی موفق است، که بامطیع کردن هوای نَفس درلحظه به لحظه‌ی یاد خدا وعذاب قیامت باپشت زدن به امورات دنیوی رستگار شود.
 امام جمعه موقت کبگیان بااشاره به فرا رسیدن ۸ آبان روز نوجوان وبسیج دانش آموزی گفت: نوجوانی که باسن کم در هجمه کفر علیه نظام جمهوری اسلامی بابستن کمربند نارنجکی تانک دشمن را منهدم کرد به دنیا درس آزادگی وهیهات من الذله داد تاجائیکه خمینی کبیر که خو پدر آزادگان جهان بود او را رهبر خود نامید و هم اکنون انقلاب از نسلش همانند حججی‌ها و... . در دهه‌های مختلف الگوبرداری می‌کند که این یکی از رموز موفقیت آمیز استحکام انقلاب اسلامیست.
 سیدعلی اکرمیان با اشاره به مسئله گران فروشی درکشور گفت: خود تحریمی کردن همنوعان با احتکار اقلام مورد نیاز مردم در بحبوحه شدت تحاریم و هجمه های متعدد دشمن و فتنه گران خیانت بزرگیست که بنام گرانی درجامعه بین مردم ودولت و به کام دشمن تفرقه افکنی می‌کند و راه حل آن تعامل دولت و ملت در جبهه مبارزه جدی با محتکران و گران فروشان امرمعیشت جامعه است.
 اکرمیان تصریح کرد: برخورد سریع و اجرای حکم فوری بی تعارف برای خاطیان توسط قوه محترم قضائیه در سایه قدرت همکاری ما مردم می‌تواند پایه‌های گروه خاطیان امر گران افزائی را ویران کند که ترس از محاکمه در برخورد بی تعارف مسئولان محترم قضائی چراغ قرمز دولت در برابر اقدام محتکران است و خود مردم صاحب بازار با مراعات حال همنوعان می‌توانند با مدیریت در فروش عادلانه دمای تب انگیز غیره منصفانه بازار گرانی را پائین بیاورند.
خطیب موقت جمعه کبگیان باتسلیت فرار رسیدن اربعین حسینی (ع) گفت: گرچه زیارت پیاده روی اربعین اجری بس عظیم و غیرقابل وصف دارد، که برای عزیزان هم ولایتی خود در این سفر معنوی آرزوی سلامتی باقبولی طاعت داریم اما رسالت خدمت به اصالت اربعین حسینی تنها در زیارت خلاصه نمی‌شود لذا اجرای برنامه درخورشان ابی عبدالله (ع) در هر منطقه‌ای در سایه تلاش مردم آن کوی و دیار با آنچه در توان دارند اجرش کمتر از زیارت اربعین در کربلا نیست وثوابی بس عظیم دارد.
وی افزود: مردم ولائی و شهید پرور بخش کبگیان باتقدیم ۸۶ شهید و چند ده جانباز و مفقودالاثر وآزاده واولین شهید مدافع حرم دراستان انسانهائی از جنس نهضت حسینی و سربازانی از نسل متعهدین به ولایت فقیه همیشه در نسلهای متعدد از عمر بابرکت انقلاب طلایه دار صیانت از اسلام و آرمانهای انقلاب بوده‌اند و در شادی و غم آل الله شکوهمندترین همایش‌ها را رقم زده‌اند که امیداست امسال هم در سه شنبه پیش رو ساعت ۹ صبح باتجمع حسینی از میدان بسیج شهرچیتاب به سمت امامزاده عبدالله (ع) باخلق حماسه‌ای دیگر خادمی خود را به شاه بی سر حضرت حسین بن علی (ع) ثابت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1