کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

عزل خاموش حبیبی از اداره ورزش شرکت نفت گچساران / دخالت‌های بی‌مورد تیم‌های ورزشی شرکت نفت را تضعیف کرده است

29 مهر 1397 ساعت 16:17

دخالت‌های بی مورد و بی جا در امور تمام رشته‌های ورزشی، تیم‌های ورزشی شرکت نفت گچساران را تضعیف کرده است به طوریکه تیم هندبال ما زمانی قهرمان ایران می‌شود و الان دو بازی نه چندان خوب از خود به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل اختلاف نظر زیادی با آقای جعفری داشتیم و گاهاً هم موجب درگیری لفظی می‌شد.


رئیس اداره امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران در سکوت عزل شد.
به گزارش کبنا از گچساران، محمد حبیبی‌نژاد رئیس اداره امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران در سکوت و به دور از چشم همگان عزل شد.
بر اساس اطلاعات رسیده به کبنانیوز، فرهاد جعفری مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران جلسه‌ی سه نفره با حضور هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت تشکیل می‌دهد و خطاب به محمد حبیبی می‌گوید، ما دیگر نمی‌توانیم با هم کار کنیم و هماهنگ و همراه باشیم.
حبیبی‌نژاد رئیس سابق اداره امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، اظهار کرد: دیروز صبح جلسه‌ای با حضور آقای صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود و آقای جعفری به بنده گفت؛ ما دیگر نمی‌توانیم باهم همکاری، هماهنگ و همراه باشیم.
ویالبته این را دلایل دروغین عزل خود می‌خواند و گفت: بنده هیچ گونه وابستگی به گروه‌های سیاسی ندارم و اصلاً هم بلد نیستم که کار سیاسی کنم، نه چپ هستم و نه راست، آقای جعفری هم رئیس ما بود و قدرت این را داشت که به بنده بگوید، شما را نمی‌خواهم.
رئیس سابق اداره امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران با بیان اینکه حدود چهار سال است که در این مسوولیت به سر می‌بردم، در پاسخ به سووال کبنانیوز مبنی بر اینکه دلیل عزل ناگهانی شما چیست؟ افزود: من قبلاً هم برای چند بار با آقای جعفری مدیر منابع انسانی لفظی با هم درگیر شدیم.
وی در ادامه افزود: دخالت‌های بی مورد و بی جا در امور تمام رشته‌های ورزشی، تیم‌های ورزشی شرکت نفت گچساران را تضعیف کرده است به طوریکه تیم هندبال ما زمانی قهرمان ایران می‌شود و الان دو بازی نه چندان خوب از خود به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل اختلاف نظر زیادی با آقای جعفری داشتیم و گاهاً هم موجب درگیری لفظی می‌شد.
به گفته محمد حبیبی‌نژاد رئیس سابق اداره امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران بنده نه استعفا داده‌ام و نه چیز دیگری، آقایان به بنده گفتند، نباید باشی من هم گفتم، یعنی برکنار هستم، که آقای صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز گفت: اگر نمی‌توانید با هم کار کنید، بهتر است که این کار انجام بگیرد. بنده هم گفتم، یا علی از تو مدد.
وی ادامه داد: بنده تابع قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و در هر جایی که از بنده بخواهند، کار و خدمت می‌کنم.
محمد حبیبی از جانبازان قطع عضو شرکت نفت می‌باشد که با این اقدام مسوولان شرکت نفت و گاز گچساران، او هم از مسوولیتش کنار گذاشته شد.


کد مطلب: 403914

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403914/عزل-خاموش-حبیبی-اداره-ورزش-شرکت-نفت-گچساران-دخالت-های-بی-مورد-تیم-های-ورزشی-تضعیف-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1