تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۰۳۶۰۴
در نشست شورای حفاظت از بیت‌المال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

دادستان یاسوج: سراغ بقیه متولیان می‌رویم / عضو شورای شهر یاسوج شورای اشتغال استان و بویراحمد را به باد انتقاد گرفت / چرا استاندار سکوت کرده است

۱۰
۱
دادستان یاسوج: سراغ بقیه متولیان می‌رویم / عضو شورای شهر یاسوج شورای اشتغال استان و بویراحمد را به باد انتقاد گرفت / چرا استاندار سکوت کرده است
کبنا ؛نشست شورای حفاظت از بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی صبح امروز(سه‌شنبه 17 مردادماه 97) در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست پیرامون جمعه بازار یاسوج و آتش‌سوزی 10 مهرماه نیز بحث و گفت‌وگو شد، علی اکبری‌تبار عضو شورای شهر یاسوج در این زمینه، اظهار کرد: ۱۰ روز از حادثه آتش‌سوزی جمعه بازار می‌گذرد اما مسوولان اجرایی، فرمانداری و ستاد بحران در این خصوص جلسه‌ای نداشتند و اظهار نظری نکردند.
وی عنوان کرد: هزاران نفر در جمعه بازار حضور داشته و از این طریق امرار و معاش می‌کردند اما در حال حاضر آنها بلاتکلیف هستند و مانده‌اند چه کاری انجام دهند.
اکبری‌تبار افزود: بعد از حادثه جمعه بازار دادستان، شورا و اعضای شورای شهر را احضار و ما هم‌اکنون به قید ضمانت آزاد هستیم، اما چرا مسوولان استان پاسخگو نیستند.
عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: لازم است جلسات تخصصی‌تری با اعضای شورای شهر و شهرداری در خصوص جمعه‌بازار گرفته شود.
اکبری‌تبار ادامه داد: ما از شهرداری یاسوج خواستیم تا تمام تجهیزات، امکانات لجستیکی و نیروهای خود را از محل جمعه بازار یاسوج جمع‌اوری کنند.
وی افزود: اعضای شورای شهر و شهرداری یاسوج برای جمع آوری این مکان مصمم هستند و من نمی‌دانم شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد که معمولاً جلساتی با ذکر آمار تسهیلات برگزار می‌کنند، اما چرا به موضوع جمعه بازار که بحث اشغال هزار نفر است و بیش از 6 هزار نفر که از همین راه نان می‌خورند، ورود نمی‌کند.
اکبری‌تبار گفت: ما نمی‌دانم دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد و استاندار و فرماندار بویراحمد به عنوان روسای این شوراها در خصوص جمعه بازار یاسوج اظهار نظر کنند و چاره‌ای در این خصوص بیندیشند. ما نباید نسبت به اشتغال هزاران نفر بی‌تفاوت باشیم.
این عضو شورای شهر یاسوج تاکید کرد: ما همچنان معتقدیم که جمعه بازار یاسوج امنیت و ایمنی کافی ندارد و هر لحظه ممکن است که حادثه دلخراشی اتفاق بیفتد و امکان امدادرسانی به این نقطه از شهر وجود ندارد و پیامدهای منفی برای شهر و ماها دارد، از طرفی سلامت جان و مال مردم و مغازه داران برای ما نیز اهمیت دارد، بنابر این نسبت به بیکارشدن این افراد همه باید پاسخگو باشیم.
وی همچنین به موضوع پسماند هم اشاره کرد و گفت: در خصوص ساماندهی پسماند و زباله‌های شهر نیز همه دستگاه‌های متولی باید همکاری کنند.

سراغ بقیه متولیان می‌رویم

مهرداد کرمی دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در تکمیل سخنان عضو شورای شهر یاسوج گفت: بعد از حادثه جمعه بازار متولیان سکوت عمیقی کردند، نمی‌دانیم چرا آنها در این خصوص اظهار نظر نمی‌کنند و اعضای شورای شهر را در این حادثه تنها گذاشتند.
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متولیان فکر کردند ما اعضای شورای شهر را در این حادثه اعدام می‌کنیم و سراغ بقیه نمی‌رویم.
وی عنوان کرد: سراغ بقیه متولیان و همه کسانی که در این قضیه هستند هم می‌رویم و افراد را احضار می‌کنیم، اعضای شورای شهر و شهردار به این دلیل احضار شدند که اولین کسانی بودند که باید پاسخگو بودند اما این رافع مسوولیت دیگران نمی‌شود.آقایان متولی سکوت خود را بشکنند و ورود کنند.
به گزارش کبنا، شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دفتر فنی استانداری، راه و شهرسازی استان و سایر متولیان همانند سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری در این رابطه باید پاسخگو باشند که چرا بر اساس طرح تفصیلی شهری مکان جمعه بازار فضای سبز تعریف شده، اما اکنون در این محل حلبی‌آبادی به عنوان بازار به وجود آمده است. چرا شرکت برق باید به همچنین مکانی برق بدهد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصطفی
Iran, Islamic Republic of
هر چه بدبختی این استانه از شورای.هست... فقط به فکر جیب و منافع خودشون هست از دادستان محترم خواهشمندیم از افراد شورای شهر و شهرداری بازجویی کنند.
دیودوست
Iran, Islamic Republic of
 درود بر دکتر اکبری تبار ، جالب بود . آقای دادستان و استاندار و همچنین بقیه متولیان محبت بفرمایند تکلیف ۱۰۰۰ نفری ک در اینجا کار می کنند مشخص و جایی برای آنها در نظر بگیرند و بعدش حکم برای شهردار و شورای شهر صادر کنند همه مردم می دونند حتی کسانی ک یک کلاس سواد ندارند متوجه هستند ک جمعه بازار با خطرات جدی مواجه هست . برای جمعه بازار جدید عزم جدی می خواد ب طوری ک همه دستگاه ها ، نهاد ها و مردم شهر با هم همکاری داشته باشند .
بازاری
Iran, Islamic Republic of
حفظ اشتغال موجود کسبه جمعه بازار به شکل کارشناسی و رعایت مسائل پیرامون با اهمیت تر از اشتغال آلوده به نام پتروشیمی سقاوه می باشد
مسولین کجای کارند
شغل های موجود در حال حذف شدن است!
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس اکبری تبار فعال شورا
سید
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت جناب مهندس اکبری تبار
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس اکبری تبار.مرد شجاع و نترس و پاکدست شورای شهر
اصولگرا
Romania
کاش انداز ساعت جلساتی که گرفته میشه تواستان همه کارمیکردن البته دادستان بدعمل نکرده ولی هنوز خیلی کارمانده تویاسوج هست فقط خداوند میدونه چقدر روزانه معاملاتی رانتی میشه کاش یکی ناجی محرومین میشد وکارمندان ومدیران. رویه تکان میداد تویاسوج توکلاهبرداری بین کارمند وکارگر ومدیر وبنا ونجاررقابت زیاده خدامیدونه زلزله کمترین حقشونه خداوند به حاج اقامزارعی ومهرداد کرمی توان مضاعف بده که هنوز بیدارن
Iran, Islamic Republic of
افرین بر مهندس اکبری تبار ایشان زبان گویای مردم میباشد واقعا ایشان با جرات حرف دل مردم را بیان میکند
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار به فکر مردم ایلام هست و برای انتخابات اینده در ایلام دارد نیروهای خودش را دراستان جایگاه میده بچه های استان صاحبی ندارند
سيد
Iran, Islamic Republic of
احتمالا نِمْرَات دانشگاهيش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1