تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۰۳۴۵۰
صبح امروز:

حضور «سردار بوعلی» در محل آتش‌سوزی جمعه بازار یاسوج (+تصاویر)

۰
حضور «سردار بوعلی» در محل آتش‌سوزی جمعه بازار یاسوج (+تصاویر)
کبنا ؛شب گذشته جمعه بازار یاسوج با 900 غرفه طعمه حریق شد که خوشبختانه این حادثه ناگوار تلفات جانی در پی نداشت و خسارات مالی را به با آورد که با حضور و همکاری به موقع نیروهای آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و سپاه پس از یک ساعت آتش در جمعه بازار یاسوج مهار شد.
صبح امروز و در اولین ساعات سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان به همراه جهانگیر انصاری جانشین فرماندهی سپاه فتح و روح‌الله شاهینی فرمانده سپاه بویراحمد برای بررسی و رسیدگی به آتش سوزی در جمعه بازار یاسوج در این محل حضور پیدا کردند.

سردار بوعلی با ابراز تأسف از وقوع چنین حادثه‌ای اظهار کرد: هر چه سریع‌تر جمعه بازار یاسوج به وضعیت قبل خود برگردد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قبل از هر اقدامی باید غرفه‌های خسارت دیده ترمیم شود چرا که تعداد 900 نفر از این راه امرار معاش می‌کردند.
سردار بوعلی در این بازدید که شهردار یاسوج هم حضور داشت با بیان این‌که برای جلوگیری از هرگونه برداشت نادرست و سوء‌نیت جمعه بازار باید به حالت اولش برگردد، گفت: شورای تامین بویراحمد باید تشکیل و ترمیم  و بازسازی جمعه بازار یاسوج اولویت کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ خبرنگار فارس که آیا نگران بروز حادثه‌ای خطرساز دیگری در جمعه بازار یاسوج نیستید عنوان کرد: این موضوع یکی از دغدغه‌های مهم ما و مسؤولانی استان است باید در شورای تامین که به عنوان  یک خطر جدی محسوب می‌شود مطرح شود.

وی عنوان کرد: سپس با مشارکت غرفه‌داران محلی امن در نظر گرفته شود که هم امنیت برقرار باشد و هم‌درآمدزایی و شغل این فروشندگان حفظ شود.
شهردار یاسوج هم در این بازدید با تقدیر از حضور به موقع نیروهای سپاه افزود: در اولین زنگ نیروهای سپاه بویراحمد برای برقراری امنیت و کمک‌های دیگر در محل حادثه حضور پیدا کردند.

نستهن مقدم از همکاری نیروهای انتظامی، هلال احمر، سپاه، آتش‌نشانی، اورژانس، برای تأمین امنیت و امدادرسانی و مهار آتش‌سوزی جمعه بازار یاسوج تقدیر کرد و افزود: دیشب در مهار آتش جمعه بازار هم دلی را دیدم و همه برای کمک و جلوگیری از حادثه‌ای ناگوارتر در محل حادثه حضور پیدا کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1