تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۳۲۲۵
با ارسال متنی:

شهردار مادوان هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

۰
شهردار مادوان هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
کبنا ؛مهندس داریوش جهانبخش شهردار مادوان با ارسال پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی‌داشت.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
31 شهریور ماه، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام بزرگوار (قدس سره) ومقتدای خویش در دفاع از کیان آب وخاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کرد.
ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی با دفاع مشروع از اصول اسلامی، تمامیت ارضی و انقلاب مردمی خویش، نقطه عطفی را در تاریخ معاصر رقم زدند به طوری که هشت سال ایستادگی و استقامت این مردم، بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد. در حقیقت در این جنگ نابرابر، مردان و زنان مسلمان ایران، سلحشورانه در برابر تمامیت کفر ایستادند ومبارزه کردند.
در واقع این رخداداد بزرگ برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند و توانست همه معادلات جهانی معمول درعرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین بر جای بگذارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده واز خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف شهر مادوان الخصوص ایثارگران، جانبازان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل ا…تعالی فرجه الشریف) ودر پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب مسالت می‌نمایم.
جهانبخش
شهردار ماداون
31 شهریورماه 97
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1