کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

عجله در افتتاح پل سوم‌بشار یاسوج / عدم رعایت ضوابط فنی / رانندگان بر روی پل سوم سر درگم‌اند / تاجگردون هیچ دخالتی در انتخاب شهردار یاسوج نداشت

10 تير 1397 ساعت 1:19

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در بهره‌برداری از پروژه پل سوم بشار یاسوج عجله شده است.


پل سوم بشار یاسوج بعد از 16 سال با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد، اما گویا قرار نیست ماجراهای تلخ این پروژه به اتمام برسد. در روزهای اخیر و امروز شنبه 9 تیرماه‌ 97 چند تصادف رخ داد که برخی کارشناسان آن را به دلیل عدم رعایت ضوابط فنی، قوانین و مقررات و همچنین نصب علائم راهنمایی و رانندگی می‌دانند.
کیوان آشنا نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در گفت‌وگو اختصاصی با کبنانیوز در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه چرا شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی این شهر در مراسم افتتاح فاز اول پروژه پل سوم بشار حضور پیدا نکردند، اظهار کرد: قرار بود بر اساس اعلام دست‌اندرکاران افتتاح این پروژه رأس ساعت 18 عصر انجام بگیرد، اما آئین افتتاح پروژه پل سوم بشار ساعت 17:30 دقیقه مراسم افتتاحیه آغاز و به همین دلیل حضور اعضا شورای شهر و برخی از مسوولان شهرداری یاسوج با تأخیر روبرو شد.
آشنا در ادامه به پروژه پل سوم بشار یاسوج اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد در افتتاح پروژه شتاب‌زدگی صورت گرفت به این دلیل که یک لاین این «پل» به طور کامل اجرا نشد و ضوابط  فنی در فاز اول آن نیز اجرا نشده است و هر لحظه احتمال حادثه دلخراش وجود دارد.
وی افزود: به دلیل عدم رعایت ضوابط  فنی رانندگان، مسافران و شهروندان در مسیر ورود و خروج پل سوم بشار یاسوج سردر گم هستند و در عبور و مرور دچار تردید می‌شوند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: کاش مسوولان اجازه می‌دادند که این پل تکمیل می‌شد و بعد آن را به بهره‌برداری می‌رساند و در افتتاح آن عجله شده است که من دلایل آن را نمی‌دانم.
وی افزود: این در حالی است که 16 سال از عمر مفید این پروژه گذشته است.
 آشنا در پاسخ سووال دیگری مبنی بر اینکه آیا تاجگردون در انتخاب شهردار یاسوج دخالت داشته است، اظهار کرد: من خودم به شخصه ضمن احترامی که برای آقای تاجگردون و جایگاه او دارم، اما هیچ گونه ارتباطی بنده با آقای تاجگردون ندارم و سایر همکاران من هم این وضعیت را دارند و فکر نکنم ارتباطی با آقای تاجگردون داشته باشند. لذا ایشان هیچ دخالتی در انتخاب شهردار یاسوج نداشت و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در این رابطه مستقل عمل کردند.
آشنا گفت: شورای اسلامی شهر یاسوج و مجموعه شهرداری بر روی پروژه‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها تمرکز دارند.
 


کد مطلب: 401164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401164/عجله-افتتاح-پل-سوم-بشار-یاسوج-عدم-رعایت-ضوابط-فنی-رانندگان-روی-سوم-سر-درگم-اند-تاجگردون-هیچ-دخالتی-انتخاب-شهردار-نداشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1