تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۰۱۱۶۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

استخدام‌های فله‌ای در کهگیلویه و بویراحمد را نه رد می‌کنم و نه تأیید

۲
۱
استخدام‌های فله‌ای در کهگیلویه و بویراحمد را نه رد می‌کنم و نه تأیید
کبنا ؛ «پروانه نیک‌مرام» منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای ما به‌عنوان مدیر پسندیده نیست کسی که شرایط لازم را برای استخدام و به‌کارگیری در دستگاهی دارد را کنار بگذاریم و فامیل خودمان را سرکار بیاوریم.
 
وی اظهار کرد: استخدام‌های رابطه‌ای و بدون ضابطه باعث دل مُردگی، ناامیدی و یاس مردم می‌شود.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درگذشته نقش اداره کار در نظارت بر به‌کارگیری نیروها و استخدام در ادارات پررنگ‌تر بود اما متأسفانه هم‌اکنون قانون‌گذار آزمون‌های استخدامی به دستگاه‌ها واگذار شدند و نقش اداره کار را کم‌رنگ کرده است.
 
نیک‌مرام تصریح کرد: برای نظارت بر استخدام‌ها و به‌کارگیری نیرو در ادارات و دستگاه‌ها تنها سامانه‌ای داریم که هر دستگاه باید استخدام و اشتغال‌زایی خود را در این سامانه ثبت کند.
 
وی ادامه داد: در بخش خصوصی برای استخدام و به‌کارگیری نیرو از طریق مراکز کاریابی‌ها نظارت کامل داریم اما در بخش دستگاه‌های دولتی چون از طریق آزمون برگزار می‌شود و خود دستگاه برگزارکننده آزمون است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درگذشته افراد و جویندگان کار از طریق اداره کار عبور می‌کردند و افراد بر اساس اولویت فارغ‌التحصیلی و ثبت‌نام کردن به‌کارگیری و استخدام می‌شدند.
 
نیک‌مرام اضافه کرد: با توجه به اینکه خودم با این موضوع برخورد نکرده‌ام، استخدام‌های فامیلی و رابطه‌ای در دستگاه‌های دولتی و ادارات استان را نه رد و نه تأیید می‌کنم.
 
 حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی، رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه، 31 خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: دو سه تا از مدیران استان در خصوص استخدام فامیلی پرونده جاری دارند و چند مدیر هم هنوز تحت تعقیب هستند.
 
وی در خصوص استخدام‌های فله‌ای و فامیلی در برخی دستگاه‌ها و ادارات افزود: اداره کل بازرسی و دادستان مرکز استان به این مسئله ورود کرده‌اند و دو سه تا از مدیران پرونده جاری دارند به‌محض اینکه محرز شود که استخدام فامیلی داشته برخورد لازم صورت می‌گیرد.
 
حجت‌الاسلام مزارعی اظهار کرد: همچنین چند مدیر هم هنوز تحت تعقیب هستند و برخورد لازم انجام می‌شود./ایسنا
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حق گو
میر کل عزیز شما یارای برخورد ندارید چرا بخاطر اینکه ژست خود را از دست می دهید در شبکه بهداشت درمان گچساران وکلینیک زنان آسیب پذیر و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران تعدادی از بستگان مدیران بکارگیری شده است اگر صلاح می دانید اسامی را رسانیی کنیم
حق کو
پس.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1