تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۳۰
فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح کرد

گلایه‌مندی رانندگان و شهروندان یاسوجی از سرعت‌گیرهای غیر استاندارد

۰
گلایه‌مندی رانندگان و شهروندان یاسوجی از سرعت‌گیرهای غیر استاندارد
کبنا ؛سرعت‌گیرهای غیر استاندارد در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نارضایتی رانندگان و مسافران را موجب شده است که متأسفانه شورای ترافیک استان هیچ گاه در راستای اصلاح آن قدم بر نداشت.
شاهرخ کناری در این باره می‌گوید: بسیاری از سرعت گیرها وضعیت استاندارد ندارند.
وی با بیان اینکه وضعیت نامناسب و غیراستاندارد سرعت گیرها در برخی از مناطق و خیابانهای مرکز استان نارضایتی مردم را در پی داشته، گفت: یکی از دغدغه های عمومی مردم، تسهیل تردد در سطح معابر و خیابانها و استاندارد سازی سرعت گیرها است.
کناری اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون شهرداری اقدام موثری به منظور ایجاد پارکینگ در سطح شهر انجام نداده است و همچنان ترافیک و ازدحام خودروهای پارک شده در سطح خیابانها مشاهده می شود، باید هر چه زودتر نسبت به صدور کارت پارکهای الکترونیکی با رعایت اصول فنی و مکان یابی خیابانها در مرکز استان اقدام عملی انجام شود.
وی تصریح کرد: از نظر کارشناسی ممکن نیست که برای تمام خیابانها کارت پارک طراحی کنیم و همه خیابانهای مرکز استان از نظر عرض خیابانی ظرفیت این کار را ندارند و فرمانداری بویراحمد نیز مجوزی در این خصوص صادر نخواهد کرد.
رئیس شورای ترافیک شهرستان بویراحمد از آماده سازی طرح جامع ترافیکی مرکز استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با مشخص شدن مشاور طرح جامع ترافیکی مرکز استان بسیاری از معضلاتی که در حوزه ترافیکی شهر یاسوج وجود دارد، برطرف خواهد شد.
فرماندار بویراحمد با اشاره به آژانسهای بیسیم و تاکسی تلفنیها گفت:  شناسایی همه تاکسی تلفنی های مرکز استان و حومه آن در بازه زمانی دو هفته در دستور کار شهرداری قرار گرفت و صلاحیت راننده های سرویس تاکسی تلفنی نیز باید توسط دستگاه‌های ذیربط مورد تایید قرار بگیرد.
فرماندار بویراحمد یادآور شد: صلاحیت ترافیکی آژانسها و تاکسی تلفنی‌ها، افراد، راننده و خودرو های آنها باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشکل امنیتی در این خصوص نداشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1