تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۶۱۹۲۷
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع):

اطمینان رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به زنان بارادار/ پزشکی هسته‌ای خردادماه افتتاح می‌شود / بخش آی‌سی‌یو به 22 تخت افزایش خواهد یافت

۸
۰
اطمینان رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج  به زنان بارادار/ پزشکی هسته‌ای خردادماه افتتاح می‌شود / بخش آی‌سی‌یو به 22 تخت افزایش خواهد یافت
کبنا ؛سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج عنوان کرد: می‌طلبد در سفر دوم رئیس جمهور به استان موضوع تأمین منابع و تکمیل فاز دوم اسکن هسته‌ای، جراحی قلب، آنژیوگرافی، بیهوشی قلب، تکمیل بیمارستان سوختگی و غیره به جد پیگیری شوند.
به گزارش کبنا، یونس حاتمی‌پور گفت: بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مرکز پذیرش سه بخش مهم شامل زنان باردار، اطفال و بیماران قلبی است.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) گفت:با بیان اینکه مرگ و میر زنان باردار و نوزادان، از جمله شاخص‌های مهم توسعه بهداشتی در هر منطقه است، بر اهمیت بیمارستان امام سجاد تأکید کرد و گفت: چنانچه در زنان باردار و نوزادان زیر یک سال، مرگ و میر اتفاق بیفتد، توسعه یک منطقه زیر سؤال می‌رود.
وی در ادامه گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد، این شاخض‌ها در بیمارستان امام سجاد تعریف می‌شود.
حاتمی‌پور گفت: بیمارستان امام سجاد به‌عنوان یک بیمارستان مرجع (ریفرال)، زنان باردار های‌ریسک و نوزادانشان در سایر شهرستان‌های استان را نیز پوشش می‌دهد.
سرپرست بیمارستان امام سجاد گفت: من این اطمینان را می‌دهم که گروه زنان و زایمان بیمارستان ما، دارای اساتید برجسته‌ای است و توانایی این را دارند که تمام زنان باردار استان را تحت پوشش قرار دهند.
وی تأکید کرد:  من این اعتماد را به مردم می‌دهم که کاور زنان باردار به خوبی در این بیمارستان انجام خواهد شد.
وی با بیان این‌که بیمارستان ما، هر سه قسمت زنان، اطفال و قلب را دارد، گفت: اما با این وجود، باید این بخش‌ها توسعه پیدا کنند.
وی بخشی از اختلال در روندهای بیمارستانی را ناشی از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: اما در حال حاضر بخش زنان بیمارستان ما بسیار فعال است.
وی در ادامه به مشکلاتی که در بیمارستان امام سجاد وجود دارد، اشاره کرد و گفت: اورژانس اطفال بیمارستان جایگاه مناسبی ندارد و برنامه ما این است مقداری از فضای فیزیکی بیمارستان را در کنار بخش اطفال توسعه دهیم، تا بخش اطفال بیمارستان بزرگ‌تر شود.
حاتمی‌پور ادامه داد: یکی از اهداف ما تسهیل مراجعات پزشکی شهرستان‌ها و مناطق محروم استان است. چرا که بخش زیادی از این افراد فاقد بیمه‌های تکمیلی هستند و توانایی مراجعه به استان‌های مجاور را نیز ندارند.
وی یکی از مشکلات بیمارستان امام سجاد را حوزه قلب عنوان کرد و گفت: لازم است بخش آنژیوگرافی این بیمارستان فعال‌تر شود و امکانات بیشتری برای آن فراهم کنیم.
وی افزود: کد 247 را نیز باید راه‌اندازی کنیم؛ یعنی اگر بیمار قلبی وارد بیمارستان ما شد، بر اساس اندیکاسیون، آنژیوگرافی و پی‌سی‌آی سود.
وی با بیان این‌که همین حالا هم آنژیوگرافی در بیمارستان انجام می‌شود، گفت: پزشک بیهوشی قلب نداریم.
گفتنی است طی سال گذشته نیز در بیمارستان امام سجاد 35 عمل قلب باز انجام شد.
حاتمی‌پور ادامه داد: بخش جراحی قلب نیز باید فعال شود، چرا که جراحی قبل و آنژیوگرافی مکمل یکدیگر هستند.
سرپرست بیمارستان امام سجاد یکی دیگر از مشکلات بیمارستان را هیئت اورژانس عنوان کرد: وقتی مسمومیت‌ها وارد بیمارستان می‌شوند، به دلیل این‌که تعداد آن‌ها زیاد است، اختلالی در بیمارستان ایجاد می‌کنند. بنابراین در نظر داریم این بیماران را به مکان دیگری انتقال دهیم تا بیماران بیمارستان تحت الشعاع آنها قرار نگیرند.
وی با بیان این‌که ما گروه پی‌سی‌آر فعالی خواهیم داشت گفت: در همین راستا یک گروه فعال پی‌سی‌آر را از شیراز به این‌جا دعوت کردیم تا کادر ما را آموزش دهند.
در بیمارستان 253 تختخوابی امام سجاد(ع)، 27 تخت مربوط به بخش نوزادان و 14 تخت نیز مربوط به بخش آی‌سی‌یو است که در حال حاضر در حال افزایش به 22 تخت است.
حاتمی‌پور گفت: تجهیزات بخش پی‌آی‌سی‌یو هم نیز آماده است و به زودی این بخش افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان نیز در خردادماه سال جاری افتتاح می‌شود؛ فاز یک آن چند روز دیگر و بخش درمانی‌اش نیز در حال اتمام است.
وی یکی از کاستی‌ها را در بخش اسپکت بیماران قلبی عنوان کرد و گفت: ما نیازمند یک دستگاه اسکن بیماران قلبی در بیمارستان هستیم.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج عنوان کرد: می‌طلبد در سفر دوم رئیس جمهور به استان موضوع تأمین منابع و تکمیل فاز دوم اسکن هسته‌ای، جراحی قلب، آنژیوگرافی، بیهوشی قلب، تکمیل بیمارستان سوختگی و غیره به جد پیگیری شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بیمارستان رضایت بخش نیست . مشکلات زیادی به چشم می خورد . نطارت ضعیف ، نظافت ضعیف ، رسیدگی در بیشتر بخش ها ضعیف ، حضور به موقع متخصص ضعیف و میلی ، فضای سبز درب و داغون و موارد دیگر ، که امیدواریم به جد سامان دهی و پیگیری شود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان شما مدیر خوبی هستین ولی واقعیتش آقای پ/نیروی خوبی نیست و بیشتر کادر و پرستاران از دست وی ناراحتند
برخورد زننده و تندی دارند ضمن اینکه دنبال اهداف خاصی غیر از بحث سلامت مردم هستن پیشنهاد میشه نیروی مناسب تری پیدا کنید
Iran, Islamic Republic of
دکتر حاتمی متخصص توانمند و جامعه نگر هستند انشاءالله نیازهای شناسائی شده با همکاری مسئولان برطرف شود. با آرزوی موفقیت برای ایشان👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
بیشتر بشباهت داره تا بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
پادیز را فوری تغییر دهید
.
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان امام سجاد تا زمانی مسمومیت با آلکل و قرص خوردگی ها در آن وجود دارند تبدیل به یک بیمارستان خوب نخواهد شد
خدا کفایت میکند
Iran, Islamic Republic of
واقعا کجای دنیا میان بیمار مسمومیت دارویی و الکلی رو کنار بیمار با مشکل قلبی بستری میکنن که علوم پزشکی یاسوج اینکارو کرده.؟
ماری
Iran, Islamic Republic of
فیلا کلاه گیست رو بچسب باد نبره
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1